https://www.scene.org/file.php?file=%2F … p;fileinfo
Trochę cienko, że framerate jest shardkodowany, ale i tak mistrz..
[www] https://nokturnal.pl
[ 16/32 bit Atari development wiki] https://bus-error.nokturnal.pl
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Port dema Rift/TBL na Atari Falcon 060
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
https://www.scene.org/file.php?file=%2F … p;fileinfo
Trochę cienko, że framerate jest shardkodowany, ale i tak mistrz..
W końcu oficjalnie :)
25Hz jest spoko,
http://dhs.nu/bbs-scene/index.php?request=18551
tutaj wideo z Falcona https://www.youtube.com/watch?feature=p … QRh4aSl03s
Może Wy mi wytłumaczycie o co chodzi...
Na SV2104 Mikro puścił gotowy port Rift`a
Teraz się okazuje, że Kalms sam portował...
Czy te porty się czymś różnią i o co w tym chodzi?
BTW: czy wiadomo coś o nowej wersji Quake, która również była pokazywana na SV (chyba również robota Micro)?
Bart: moja widza na ten temat jest taka że jak oddawał na compo obie prace to mówił że jego (i Rift i Quake) - zresztą szeroko opowiadał o tym. NO chyba że wspólnie zrobili ... więcej nie wiem
bart: co do Rift, yo Mikro służył jedynie jako nośnik, nigdy nie twierdził że jest jego autorem, przeciwnie, zapytany przeze mnie, stwierdził że to praca Kalmsa. To co było na SV i to co zostało ogłoszone teraz to to samo.
Co do Quake, to jest to oryginalny engine Quake z optymalizacjami specjalnie dla Atari zrobionymi przez Mikro.
Panowie apropos Rift-a.
Micro odwalił kawał dobrej roboty z Kalmsem!
I nie było łatwo!! Przy najbliższej okazji mogę pokazać o co chodzi.....
Demo działa bardzo szybko na 107mhz + sc1435 :)
I tak naprawdę wymaga 128mb ram...
Dzięki za info.
Rozmawiając z Mikro miałem wrażenie, że to jego port...
Niezależnie - świetna produkcja!
Port Quake'a już jest: http://dhs.nu/bbs-ct60/index.php?request=13464
Dzięki za info.
Rozmawiając z Mikro miałem wrażenie, że to jego port...
Niezależnie - świetna produkcja!
On też się przy nim narobił......
prawie w tym samym czasie wcisnąłem odpisz co saulot
Dema na Atari wymagające 128 MB RAM i procesora 100 MHz... To chyba nie tędy droga.
Bardzo dobra, byle nie jedyna.
Żeby teraz coś na 030 dobrego wyszło. Ha!
Demo nie wymaga 128MB tylko 64MB. Problem jest taki, że z powodu jednego bug'a w kodzie portu generowane są odczyty do adresów powyżej 64MB i gdy taka pamięć jest włożona demko działa - choć czyta dane "z d**y" i jest jakiś side effect z drobnymi artefaktami. Jeśli mamy 64MB to odczyt z takiego adresu kończy się błędem.
Oby nie było - to nie ja taki mądry tylko wyczytałem tutaj: http://dhs.nu/bbs-scene/index.php?request=18554
;)
ciekawy jest też komentarz na http://demozoo.org/productions/109185/
emoon - 19:06 27 April 2014 #
So. Just to give some additional info to this demo.
While this demo uses the same base system as many of the other TBL demos the rendering parts has been completely rewritten be me. Lots of work has been put into making it running at a good frame-rate on real (060 equipped) Amiga.. Many parts of the demo runs at 25 fps or close to it. I would estimate I have put around 1000 hours of coding time on the demo including writing tools, research & testing and the (private) github repro has about 1600 commits from me.
Of course this demo wouldn't have been possible without the support of the other people working on the demo but I put a huge amount of effort into it.
As always there are things that could have been better, parts that had do be dropped very late, etc, etc. We hope to release a Final version within the coming weeks that should hopefully adress some of the most rough edges on the demo (esp the sorting stuff)
Dema na Atari wymagające 128 MB RAM i procesora 100 MHz... To chyba nie tędy droga.
No Dely....
O Jezusie brodaty!
Przecież to port z jakiejś upiornej a(le)migi 1200@ pędzonej 060....
Skoro ktoś amigę pędził 060, te atarofffce popędzili "jom"(czytaj te Atari z czubkiem) szybciej i na lepszym ramie :P
Dlatego demo działać szybciej..
as::
It requires 060 and a 50Hz monitor. It is framerate locked at 25fps for all non-trivial parts (ie anything more than simple scrolling images) as a lot of the demo relies on having a fixed framerate.
http://youtubedoubler.com/egJt
Falcon xxMhz vs Partyversion Amiga 060/66, scenki chodzą identycznie, obrazki rzeczywiście chyba płynniej się przesuwają więc akurat w tym demie gain mikroskopijny ale jest :)
Mała ciekawostka: nowy silnik TBL'i jest nierealnie dobrze zoptymalizowany, to demo trzyma 25fps i na 060/50mhz.
Na party demo zostało puszczone na zwykłym ct60 66mhz... Na 100mhz działa inaczej :) tak samo jak reszta portów tbl-a...
50mhz, ten egzemplarz działał zawsze z taka prędkością.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 16/32bit » Port dema Rift/TBL na Atari Falcon 060
Wygenerowano w 0.025 sekund, wykonano 60 zapytań