1

https://www.scene.org/file.php?file=%2F … p;fileinfo

Trochę cienko, że framerate jest shardkodowany, ale i tak mistrz..

=========================================
[www] https://nokturnal.pl
[ 16/32 bit Atari development wiki] https://bus-error.nokturnal.pl

2

W końcu oficjalnie :)

3 Ostatnio edytowany przez Cyprian (2015-01-05 16:54:28)

25Hz jest spoko,

http://dhs.nu/bbs-scene/index.php?request=18551


tutaj wideo z Falcona https://www.youtube.com/watch?feature=p … QRh4aSl03s

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

4

Może Wy mi wytłumaczycie o co chodzi...

Na SV2104 Mikro puścił gotowy port Rift`a

Teraz się okazuje, że Kalms sam portował...

Czy te porty się czymś różnią i o co w tym chodzi?

BTW: czy wiadomo coś o nowej wersji Quake, która również była pokazywana na SV (chyba również robota Micro)?

Atari Falcon + CT63; Atari 1040 STE 4 MB RAM; Atari Jaguar

5

Bart: moja widza na ten temat jest taka że jak oddawał na compo obie prace to mówił że jego (i Rift i Quake) - zresztą szeroko opowiadał o tym. NO chyba że wspólnie zrobili ... więcej nie wiem

Falcon CT60, CTPCI z Radeon 9250, Ethernat
260 ST, 520 ST, 1040 STFM, Mega ST4, STacy, ST Book, 520 STe, TT 030, Mega STe
Jaguar CD + Catbox, Lynx MKI i MKII
65XE ultimate, stereo, 800 XL + 1010 +1050

bart: co do Rift, yo Mikro służył jedynie jako nośnik, nigdy nie twierdził że jest jego autorem, przeciwnie, zapytany przeze mnie, stwierdził że to praca Kalmsa. To co było na SV i to co zostało ogłoszone teraz to to samo.

Co do Quake, to jest to oryginalny engine Quake z optymalizacjami specjalnie dla Atari zrobionymi przez Mikro.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

7

Panowie apropos Rift-a.
Micro odwalił kawał dobrej roboty z Kalmsem!
I nie było łatwo!! Przy najbliższej okazji mogę pokazać o co chodzi.....

Demo działa bardzo szybko na 107mhz + sc1435 :)
I tak naprawdę wymaga 128mb ram...

8

Dzięki za info.
Rozmawiając z Mikro miałem wrażenie, że to jego port...
Niezależnie - świetna produkcja!

Atari Falcon + CT63; Atari 1040 STE 4 MB RAM; Atari Jaguar

9

Port Quake'a już jest: http://dhs.nu/bbs-ct60/index.php?request=13464

=========================================
[www] https://nokturnal.pl
[ 16/32 bit Atari development wiki] https://bus-error.nokturnal.pl

10 Ostatnio edytowany przez AS... (2015-01-05 19:06:55)

bart napisał/a:

Dzięki za info.
Rozmawiając z Mikro miałem wrażenie, że to jego port...
Niezależnie - świetna produkcja!

On też się przy nim narobił......

prawie w tym samym czasie wcisnąłem odpisz co saulot

11

Dema na Atari wymagające 128 MB RAM i procesora 100 MHz... To chyba nie tędy droga.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

Bardzo dobra, byle nie jedyna.

Żeby teraz coś na 030 dobrego wyszło. Ha!

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

13 Ostatnio edytowany przez mkm (2015-01-05 21:52:44)

Demo nie wymaga 128MB tylko 64MB. Problem jest taki, że z powodu jednego bug'a w kodzie portu generowane są odczyty do adresów powyżej 64MB i gdy taka pamięć jest włożona demko działa - choć czyta dane "z d**y" i jest jakiś side effect z drobnymi artefaktami. Jeśli mamy 64MB to odczyt z takiego adresu kończy się błędem.

Oby nie było - to nie ja taki mądry tylko wyczytałem tutaj: http://dhs.nu/bbs-scene/index.php?request=18554

;)

Maciek
--------
Atari 65XE + Ultimate 1MB + Stereo + SIO2SD | Atari 520STE + 4MB + UltraSatan | Atari Falcon 030 + CT60e + 14MB ST + 256MB TT + 68882  + CF + Netusbee | Amiga 500 + 1MB + Gotek | Amiga 600 + 2MB Chip + 8MB Fast + CF

14

ciekawy jest też komentarz na http://demozoo.org/productions/109185/

emoon - 19:06 27 April 2014 #

So. Just to give some additional info to this demo.

While this demo uses the same base system as many of the other TBL demos the rendering parts has been completely rewritten be me. Lots of work has been put into making it running at a good frame-rate on real (060 equipped) Amiga.. Many parts of the demo runs at 25 fps or close to it. I would estimate I have put around 1000 hours of coding time on the demo including writing tools, research & testing and the (private) github repro has about 1600 commits from me.

Of course this demo wouldn't have been possible without the support of the other people working on the demo but I put a huge amount of effort into it.

As always there are things that could have been better, parts that had do be dropped very late, etc, etc. We hope to release a Final version within the coming weeks that should hopefully adress some of the most rough edges on the demo (esp the sorting stuff)

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

15

dely napisał/a:

Dema na Atari wymagające 128 MB RAM i procesora 100 MHz... To chyba nie tędy droga.

No Dely....
O Jezusie brodaty!

Przecież to port z jakiejś upiornej a(le)migi 1200@ pędzonej 060....
Skoro ktoś amigę pędził 060, te atarofffce popędzili "jom"(czytaj te Atari z czubkiem) szybciej i na lepszym ramie :P
Dlatego demo działać szybciej..

16

as::

It requires 060 and a 50Hz monitor. It is framerate locked at 25fps for all non-trivial parts (ie anything more than simple scrolling images) as a lot of the demo relies on having a fixed framerate.

http://youtubedoubler.com/egJt
Falcon xxMhz vs Partyversion Amiga 060/66, scenki chodzą identycznie, obrazki rzeczywiście chyba płynniej się przesuwają więc akurat w tym demie gain mikroskopijny ale jest :)
Mała ciekawostka: nowy silnik TBL'i jest nierealnie dobrze zoptymalizowany, to demo trzyma 25fps i na 060/50mhz.

17

Na party demo zostało puszczone na zwykłym ct60 66mhz... Na 100mhz działa inaczej :) tak samo jak reszta portów tbl-a...

18

50mhz, ten egzemplarz działał zawsze z taka prędkością.

Who loves kids? Charlie Waffles!! Damn right...