26

@Pavros: dzięki, ale twardy jestem i gram "po kolei". Stare przechodziłem, to i to dam radę ;)

Sikor umarł...

27

W World Karate Championship (NTSC, które chodzi nieco wolniej niż powinno na PAL) dochodziłem do czarnych pasów i tych też udawało mi się seryjnie pokonywać, zobaczymy jak będzie tutaj :)
Bo bez gmerania w dodatkowych opcjach stopień trudności jest zachowany oryginalny?

28

@Sikor: W sumie to założeniem autorów oryginału było, żeby przechodzić po kolei (o ile dobrze pamiętam, wynika to z tekstu na okładce gry). ADMZ to był niepublikowany hack, który pewnie został dodany w celach testowych.
@Jacques: W IKEE 2014 nie ma żadnych zmian jeżeli chodzi o trudność walki.

29

Tak z ciekawości, jaki mechanizm decyduje o przyznaniu HALF/FULL POINT? Już w latach '80 za dziecka mnie to frapowało, teraz mam okazję się dowiedzieć :) Oby tylko nie była to kwestia losowa, bo się rozczaruję :D

30 Ostatnio edytowany przez pavros (2014-12-30 00:01:26)

Nie, to kwestia celności ciosu. Zawodnik ma ustalone punkty (a właściwie obszary wokół tych punktów), które są wrażliwe na atak. Istnieją dwie tablice definiujące granice takich obszarów czyli odległości od ustalonych punktów. W tablicy dla HALF POINT te odległości są dwukrotnie większe niż dla FULL POINT. Jeżeli cios trafia w obszar znajdujący się w granicach dla FULL POINT (co jest sprawdzane w pierwszej kolejności) to mamy FULL POINT. Jeżeli nie ale za to mieści się granicach HALF POINT to mamy HALF POINT.

31

Dzięki za wyjaśnienie!

32

https://csdb.dk/event/?id=2653

pomysły na nowe tła do IK

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C