126

Lecę na domyślnym, nic nie flashowałem. :) Ale przyjrzę się tematowi.

Tutaj od razu karta grabbera zgrywa po RGB bez żadnej konwersji w 50 fps.

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

127

FX ma zgubny wpływ na obrazki w interlace, które bazują na cechach charakterystycznych dla PAL. W rdzeniu GTIA jest to zrobione w 100% i w żadnym przypadku nie widzę jakichkolwiek różnic w stosunku do oryginału (oprócz lepszego nasycenia barw). Mówię oczywiście o GTIA v.1.06a.

Kontakt: pin@usdk.pl

128

Masz na myśli plik Cores/currernt/v2g106r.xbf w archiwum z rdzeniami?

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

129 Ostatnio edytowany przez voy (2014-12-25 16:37:14)

Doszły filmy od Mac_PL, intro na STe "Lots of Dots" i gra "Racer 2" na Falcona; demka falconowe "Old Stuff" i "Payback".

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

130

@Voy - dodatek "r" z czego pamiętam dodawał rozszerzenie ram +256. Nie testowałem tych rdzeni, bo używam innego rozszerzenia portB.

Sprawdź na trybach interlace (np. numen i ... jak to było 9++)? Logo Taquart ma być kolorowe - jeśli jest na max pastelowe, to rdzeń nie emuluje "błędów pal".

Kontakt: pin@usdk.pl

131

Rdzenie "A" to rdzenie bez emulacji rozszerzenia extram RAMBO; rdzenie "R" to rdzenie z emulacją RAMBO; rdzenie "G" to rdzenie dla Atari5200.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

132

dalej jednoznacznie nie wyjaśnia to tematu, bo nie wiem czy dodane rozszerzenie wyklucza emulację pal ze względu na brak miejsca w fpga.

Kontakt: pin@usdk.pl

133

Czy słychać coś w sprawie demka Agendy - bo jeszcze chwilka i stuknie miesiąc po party a kompletnego stuffu brak...

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

134

Chłopaki jeszcze go robią. Nie wiem, ile zostało do ukończenia prac, ale ukaże się dopiero w 2015, pewnikiem na początku.

Btw: doszedł obrazek Minga "Padme" na 8-bit.

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

135

W tym świetle to nie ma czegoś takiego jak "pewnik" ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

136

Sam się nie mogę doczekać. :)

Oprócz tego doszły dema na ST/STe "Yanartas" od Checkpoint i "SaboTagE Teaser" od Paradox.

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

137

Doszedł obrazek Ripka "Transmission" (dzięki za podesłanie etapów tworzenia).

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

138

troll mode on: Taka mnie naszła myśl, że to SV to dziwne jest - na stuff się czeka tygodniami, spływa to jak kra po Wiśle a przecież są zloty gdzie nie ma takiego problemu - jeden ATR w singlu załatwia sprawę ;) ;) troll mode off

gep/lamers^dial

139

I zapis w regulaminie party, że po compo od razu wędruje na FTP albo upload na serwer jest warunkiem dopuszczenia do kompotów. :)

A można to zrobić choćby telefonem (np. ES Eksplorator)...

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

140

U mnie prace były od razu puszczone. Już w '97 ;)

141

no i był regulamin do którego się wszyscy albo stosowali, albo wy***dalali ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

142

Stare dobre, czasy... ale jak widać "to se ne vrati" :|

143

zaraz zaraz ale "party version" to nie jest wynalazek ery SV

gep/lamers^dial

144

Prawda jest taka i uwierzcie mi - że notoryczne naruszanie regulaminu potrafi solidnie opóźnić kompoty, lub zdezorganizować całe party. Nie będę tutaj wiele na ten temat mówić, ale niech nikt nie ma pretensji później, że kompo kończy się o 3 rano.

Kontakt: pin@usdk.pl

145

true - mea culpa, bo na SV2k13 za delay w compo my byliśmy odpowiedzialni po części -  w tym roku też do samego końca walczyliśmy z demem - jedynie na ST mieliśmy demko dzieki Maciejowi skończone na prawie tydzień przed party.

gep/lamers^dial

146 Ostatnio edytowany przez Pin (2014-12-29 23:24:56)

gepard napisał/a:

zaraz zaraz ale "party version" to nie jest wynalazek ery SV

Oczywiście, że nie. Ale zazwyczaj "party version" był publikowany. Wówczas każdy ma możliwość zobaczyć w jakiej postaci praca była prezentowana na kompo i nie będąc na zlocie - zawsze masz wgląd w to, co się działo. Opóźnienie w czasie deweloperki pracy nie jest winą organizatora. To problem twórcy i zasad jakimi rządzi się party. W przypadku SV z czego pamiętam nie było zapisu o tym, że każda praca po kompo zostaje udostępniona w takiej postaci w jakiej została dostarczona w chwili dedlajn, więc teoretycznie nikt nie może mieć pretensji, że mija X czasu a oficjalnego release nie ma.

EDIT:

oooo .. za sześć postów nastąpi mój post - diabła ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

147

Mnie osobiście wydaje się, że powinno się puszczać wersje "partyjne". Wersje ostateczne potrafią się nieźle różnić, ciekawie się je porównuje z wersjami pełnymi i, co również ważne, unika się uwag żony, że jeszcze się jej nie pokazało prac z konkursów. :D

148

Umówmy się tak: po wydaniu pełnych wersji dorzucam na Pigwę wersje z compo (np. z nazwą wg TOSEC, by można było odróżnić wersje od siebie).

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

149 Ostatnio edytowany przez voy (2015-01-15 23:43:30)

A dziś doszły dwie prace - obrazek Tebe "Atari" i... długo wyczekiwana wersja after-party "Near" Agendy! :)

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

150 Ostatnio edytowany przez Pin (2015-01-15 23:35:41)

Demo Near ... powiem tak. Demo szacunek, ale jak zobaczyłem final wersię, to krzyknąłem do monitora (nic mi nie odpowiedział):

"ale urwał"

Brak ptaka z Bird demo, no i spodziewałem się przedłużenia ostatniego efektu który wygląda jak na Falconie. Totalny niedosyt i za krótko.

Chcemy więcej i dłuuuuuuuuuuuuuużej ;)

EDIT:

Zastanawia mnie też latający "syf" pomiędzy .. no, efektami pod koniec finalnej wersji dema Lamersów.

Kontakt: pin@usdk.pl