Tak jak obiecaliśmy. Wersja finalna naszego demka z SV2k14
wymagania: Atari XL/XE 256kb
http://lamers.art.pl/download/LMS_CP_FINAL_RELEASE.zip
miłego odbioru! :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
atari.area forum » Scena - 8bit » CyberPunk by LAMERS - wersja finalna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak jak obiecaliśmy. Wersja finalna naszego demka z SV2k14
wymagania: Atari XL/XE 256kb
http://lamers.art.pl/download/LMS_CP_FINAL_RELEASE.zip
miłego odbioru! :)
Co prawda oglądałem tylko na emu, ale kilka chwil siedziałem z rozdziawioną gębą widząć czarne ekran monitora. Nice one!
Zawsze działało. Chyba :)
Jako kąkurencja napisze - FAJOWE!!!
Co prawda oglądałem tylko na emu, ale kilka chwil siedziałem z rozdziawioną gębą widząć czarne ekran monitora. Nice one!
no cusz [tm]
(zrzut z Altirry 2.50)
@Pin: dasz sobie radę :) poprzednie było Pin Ready teraz jest Pin Free ;) remis 1:1 - w dogrywce padną gole
Momencik. Po kolei.
@Grzybson: czarny ekran - chcesz powiedzieć, że coś się wywaliło i nie idzie?
@Wieczor - nie działa ;)- Pisze, że wymagany 6502c
lub 65C02
@Wieczor - nie działa ;)- Pisze, że wymagany 6502c
Wybacz Pin, nie maczałem w tym palców i jestem tak samo zaskoczony jak Ty - no cóż.....
nie dziala na atarce z ultimate i side
czarny ekran
z loadera to odpalasz, czy ze Sparty - może coś to im pomoże ;)
z loadera
Acha, to chyba jestem w domu. Miałem coś takiego już. Przy invitrze.
to odpal ze Sparty - tylko ustaw jakiś sensowny konfig. Czyli dla pewności np. banked $6F (żeby była gwarancja, że demo nie wywali banku dosa), no i jeśli nie masz skonfigurowanego runext, to: X NAZWA.EXT
Ze side i U1MB nie sprawdzę, bo nie mam Ultimate
@Bober - dziękuje za komentarz. Mnie bardzo podobało się Wasze demo. Nie mam pojęcia jak jesteś w stanie ruszać taką ilością grafiki na raz na ekranie ale wiem jedno - tytuł Waszego dema jest jednym z najbardziej mylących w historii :)
@Lotharek - dzięki wielkie za zamontowanie Ultimate - chodzi na nim wszystko pięknie i miałem okazję testować też to demo :) SIDE - nie mam niestety i jak dostanę kiedyś w swoje ręce to zobaczę gdzie może być problem. Tym razem za to nasze demo powinno chodzić bez problemu na SIO2PC (Zdaje się, że Vidol zgłaszał problemy odnośnie wcześniejszych produkcji).
Brak supportu dla '816 - Pin wie o tym od czasu party bo próbowaliśmy najpierw uruchomić na tym procesorze, także jeszcze raz podziękowania dla Pina za sprawą akcję, użycie magicznego guzika i puszczenie tego na stockowym procku, dzięki czemu nie było problemów z odpaleniem:) Na emulatorze z ustawionym tym procesorem rozjeżdża się muzyka z demem.
Ograniczenia sprzętowe dema - za wszystkie odpowiedzialne jestem JA i to czego to demo nie supportuje (NTSC, mniejszej ilości pamięci, procesor 16 bitowy) zostało wyłączone i pojawia się stosowny komunikat na starcie aby nie było niezpodzianek w trackcie oglądania. Kodowania na Atari wciąż się uczę i być może w przyszłości ogarnę lepiej także różne rozszerzenia. Cieszę się, że nasze demo zostało przywitane tak pozytywnie mimo że nie jest w stanie obsłużyć wszelkiej masy różnorodnego sprzętu który posiadacie, i dziękuję Wam za to :)
Jakby ktoś mógł jeszcze sprawdzić z loadera SIO2SD - jesli problem jest ten sam, to przypuszczam że jest to proste to poprawki.
z loadera sio2sd ( wybor tytulu i X ) dziala
jako przedstawiciel degenerosceny poproszę o jutuba :)
update:
wchodzimy do biosa ultimate, wlaczamy side PBI i sparte, SIDE on with button. dajemy S (save) i naciskamy L
uruchamai sie loader SIDE ( do atrow i xexow)
CYBERPUNK rusza
z samego loadera side w ataric bez ultimate nie dziala
Co so 816 to sobie przypomniałem - faktycznie kiedy testowałem jedną z wcześniejszych wersji, wszystko od początku do końca działało, jednak momentami gubiło synchro - tn. timinigi się nie zgadzały. Wtedy zaproponowałem, że aby uniknąć złego odbioru to lepiej to zablokowac, nie wiedziałem po prostu że to już nastąpiło :)
@lotharek: bez ultimate to może być cięzko, chyba że masz inne 256KB :) Ajcek twierdzi że sprawdził z loadera na SIDE i niby działa. Jutro sprawdzimy która to wersja.
Na emulatorze z ustawionym tym procesorem rozjeżdża się muzyka z demem.
Mógłbyś wypuścić taki build, na którym można byłoby to osobiście zobaczyć? Że demo rozjechało się przy 16 MHz, łatwo wierzę, ale na 65C816 z tradycyjnym taktowaniem to już dużo trudniejsze do wzięcia na wiarę.
na atari dziala, demo bardzo fajne.
nie mialem okazji testowac na deformacjach ale jesli wybiera sie ta opcje to naturalnym krokiem wydaje sie rowniez sprawdzanie szybkosci dzialania emulatora i na tej podstawie podejmowanie decyzji o blokowaniu mozliwosci uruchomienia.
swoja droga zadanie kodera to nie poszukiwanie wspolnego mianownika dla n-modyfikacji sprzetowych aby tylko uruchomic program kosztem wydajnosci czy wielkosci (trend ciekawy i z powodzeniem rozwijany w technologii Java) tylko eksploracja i eksploatacja niepowtarzalnych mozliwosci atari i tego co go wyroznia sposrod innych 8bitowcow...
i w tym demie widze cos takiego. brawo.
@drac030: ja sprawdzałem tylko w trybie 20MHz. Mam gdzieś starego builda work-in-progress bez tej blokady i sprawdzę czy objaw wystąpi przy normalnym taktowaniu (też zakładam że nie). Faktem jest, że zakładając różne prędkości CPU trzeba do takich rzeczy jak synchronizacja podejść inaczej, tak jak to się robi w PC - teraz, bo przykładem braku tego jest stara dosowa gierka digger, która chodzi dobrze na XT 4.77 a potem zaczyna się szaleństwo :)
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 8bit » CyberPunk by LAMERS - wersja finalna
Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 49 zapytań