1 Ostatnio edytowany przez Sikor (2014-11-01 21:00:24)

Dawno nie było 24H compo, konkursów Sikora już nie ma, ale jedno 24H mogę ogłosić.
Zasady:
- gra o tematyce zmarłych/duchów
- gra autorska
- obsługa jednym przyciskiem
- ma działać na standardowym Atari 65XE bez dodatków
- ma chodzić pod dowolnym DOSem lub ładować się spod Chaos Loadera (dla XXL-a: tak, X-BIOS dozwolony, o ile zadziała z czymś innym - nie przeszkadza mi on)
Czas trwania:
DeADLINE NIEDZIELA, 02.11.2014, GODZINA 21:00
Nagrody:
Tylko jedna: komplet pocztówek plus papierowa wersja Błękitnych Nimf (bez kostki), wysyłam wygranej osobie.
Prace wysyłamy na adres: sikor(podkreśł_spację)soft[zwierzę, od którego ponoć pochodzi człowiek]poczta(jakaś_kropka)fm
========================
Aha, jak gry dostanę - udostępniam i głosujemy do 12-go listopada.

Sikor umarł...

2

Są dwie gry - jedna działa, w drugiej jest źle zrobiony font - do autora poszła prośba o poprawę. Dodatkowo była prośba o przedłużenie deadline-u - przedłużam do 22 (mam nadzieję, że poprawki fontu wpłyną).

Sikor umarł...

3 Ostatnio edytowany przez Sikor (2014-11-02 22:30:56)

O.K. Deadline minął. Wpłynęły dwie prace w Turbo Basicu XL:
- catch the skull - czyli łapanie czaszek (Miker)
- R.I.P. - (tbxx), wersja niekompilowana, oryginalny opis:

Cała gra obsługiwana "spacją"

Ksiądz łazi do przodu. spacją zakręca w aktywnym kierunku.
Zbieramy znajdźki: "zmiana kierunku skrętu",
"kropidło", "woda święcona"
Po zebraniu wody i kropidła możemy złapać ducha i odprowadzić do
wolnego  grobowca.
Po odprowadzeniu 3 duchów powinien pojawić się kluczyk z którym powinno
się dać wyjść z cmentarza przez bramę.
Gra ma dużo błędów ale czasu było mało :/

Trzecia gra w Action!:
- Duchskocz (TDC) - gra polega na skakaniu po jasnych (białych) duchach i dobrnięciu jak najdalej. Jak mówi sam autor - gra jest jeszcze niedokończona i wymaga kilku usprawnień. Obsługa za pomocą przycisku fire... Autor obiecał update na dniach. Oryginalny opis:

Duchoskoczek

"Zmarły konkurs" - Sikor game compo 2014


Autor: Tdc
Kod: Tdc + Bob_er
Muzyka: Miker
Grafika: Tdc

Opis:
Duszyczka ucieka przed duchami oraz piraniopotworami.
Mignięcie postaci gracza oznacza zwiększenie poziomu trudności, czyli nowe niespodzianki

Sterowanie: fire;)

Wszystkie załączam w wersji, w jakiej je otrzymałem (pliki ATR). Głosujemy jawnie poniżej, głosy zliczam także z atarionline.pl. Głosujemy na jedną grę z trzech.

==================================================================================
edyta:
Autorzy mogą w międzyczasie dosłać pełniejsze/poprawione wersje, które załączę, ale głosujemy na podstawowe ;)

Post's attachments

CTSKULL.ATR 179.64 kb, liczba pobrań: 13 (od 2014-11-02) 

Duchskocz_exe.atr 179.64 kb, liczba pobrań: 13 (od 2014-11-02) 

rip.atr 90.02 kb, liczba pobrań: 10 (od 2014-11-02) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Sikor umarł...

4

Mamy pierwszy update - dodanie wyniku do Game Over w grze Mikera.

Post's attachments

CTSKUL11.ATR 179.64 kb, liczba pobrań: 5 (od 2014-11-02) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Sikor umarł...

5

Poprosze o wersje youtube :)

"Was powinny uzbrojone służby wyciągać z domów do punktów szczepień, a potem zamykać do pi* za rozpowszechnianie zagrożenia epidemicznego" - Epi 2021
"Powinno się pałować tylko tych co tego nie rozumieją. No i nie szmatki i nie chirurgiczne tylko min FFP3, to by miało jakiś sens. U mnie we firmie, to jak przychodzi bezmaskowiec, to stoi w deszczu przed firmą" - Pin 2021

6

Garść poprawek:
R.I.P.

poprawiona wersja gry:
- duszek już nie zjada przedmiotów
- ksiądz reaguje na spacje bez opóźnienia
- naliczają się punkty za: złapanie ducha, odprowadzenia ducha do
grobowca, zebranie klucza, ukończenie poziomu
- na poziomie "2" ksiądz i duch chodzą szybciej, od poziomu
"3" ksiądz i duch poruszają się z maksymalną prędkością

Catch the Skull

Dodałem jeszcze parę rzeczy:
- lepsze losowanie (bez powtórzeń),
- wyniki (ostatni, najlepszy),
- bonus za czyste (HEHE) przejście,
- kolorki podczas gry (dobrze/źle)

Przypominam, że glosujemy na wersje pierwotne, a poprawki tylko ku naszej uciesze ;)

Post's attachments

CTSKUL12.ATR 179.64 kb, liczba pobrań: 8 (od 2014-11-03) 

rip-ver2.atr 90.02 kb, liczba pobrań: 8 (od 2014-11-03) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Sikor umarł...

7

Sikor napisał/a:

(...) głosujemy do 12-go listopada.

Z całym 12 listopada włącznie?

Ridiculous Reality, Assembloids XE, Deathchase XE, Total Eclipse, Hobgoblin 2 (w produkcji)

8

Zgodnie z zasadami języka polskiego "głosujemy do 12. listopada" oznacza, że możemy głosować dotąd, dopóki data nie przeskoczy na 13 listopada.

9

Mój głos: Duchoskoczek

10 Ostatnio edytowany przez Sikor (2014-11-13 06:59:24)

No i mamy wyniki:
Catch the skull     0pkt
R.I.P.    9pkt
Duchoskoczek    8pkt
tbxx proszony o przysłanie namiarów na wysyłkę nagród!
btw - w większości głosowali ludzie na atarionline.pl - czyżby na atariarea temat był nieciekawy...?
P.S.
Ilość głosujących osób stawia przede mną duży znak zapytania na pisanie jakichkolwiek gier na Atari :(

Sikor umarł...

11

buu...

I Ty zostaniesz big endianem...

12

Bluki napisał/a:

Zgodnie z zasadami języka polskiego "głosujemy do 12. listopada" oznacza, że możemy głosować dotąd, dopóki data nie przeskoczy na 13 listopada.

Istotne jest to, jakie reguły miał na myśli organizator konkursu, czyli Sikor. Dlatego dopytywałem. Jak widzisz nie czekał na północ :)

Ridiculous Reality, Assembloids XE, Deathchase XE, Total Eclipse, Hobgoblin 2 (w produkcji)

13

Mnie też dziwi to zakończenie konkursu przed czasem.

14

Ups... Rąbnąłem się z czasem - jak dojdą głosy, to skoryguję, choć od trzech dni spokój. W razie zmiany zwycięzcy - wyślę i drugiej osobie.

Sikor umarł...

15

No ja się długo nie mogłem zdecydować, ale ostatecznie oddaję głos na Duchoskoczka. Natomiast R.I.P. ma najlepszy pomysł i największy potencjał.

Ridiculous Reality, Assembloids XE, Deathchase XE, Total Eclipse, Hobgoblin 2 (w produkcji)

16

O to to! R.I.P. w zasadzie nie jest pomysłem na konkurs 24h, tylko na dłuższą (w czasie i w fabule) konstrukcję, a Duchoskoczek jak najbardziej!

17

@Bluki - nie wiem, na co głosujesz, ale i tak po czasie
@x-Adam-x: dziękuję za oddanie głosu, zmieniono
Anyway - nie zmieniło to ogólnych wyników.

Sikor umarł...

18 Ostatnio edytowany przez x-Adam-x (2014-11-13 08:04:59)

Bluki już wcześniej zagłosował :)
Gratulacje dla zwycięzcy i podziękowania dla wszystkich uczestników.

Ridiculous Reality, Assembloids XE, Deathchase XE, Total Eclipse, Hobgoblin 2 (w produkcji)

19

Ponawiam prosbe - Czy mozna prosic  o wersje youtube? Nie mam atari ani emulatora, a chcialbym zobaczyc te gierki...

"Was powinny uzbrojone służby wyciągać z domów do punktów szczepień, a potem zamykać do pi* za rozpowszechnianie zagrożenia epidemicznego" - Epi 2021
"Powinno się pałować tylko tych co tego nie rozumieją. No i nie szmatki i nie chirurgiczne tylko min FFP3, to by miało jakiś sens. U mnie we firmie, to jak przychodzi bezmaskowiec, to stoi w deszczu przed firmą" - Pin 2021

20 Ostatnio edytowany przez Bluki (2015-04-05 21:05:08)

Oglądaj online: R.I.P.
Oglądaj online: Duchoskoczek
Oglądaj online: Catch the Skull

W wersji konkursowej R.I.P. trudno coś osiągnąć ze względu na opóźnioną reakcję na sterowanie, a szczególnie dlatego, że duszek zjada nam potrzebne przedmioty. W wersji poprawionej wygląda to już zupełnie inaczej.

21

Dziekuje ci Bluki. Szkoda ze po terminie bo bym zaglosowal na duchoskoczka :)

"Was powinny uzbrojone służby wyciągać z domów do punktów szczepień, a potem zamykać do pi* za rozpowszechnianie zagrożenia epidemicznego" - Epi 2021
"Powinno się pałować tylko tych co tego nie rozumieją. No i nie szmatki i nie chirurgiczne tylko min FFP3, to by miało jakiś sens. U mnie we firmie, to jak przychodzi bezmaskowiec, to stoi w deszczu przed firmą" - Pin 2021