26

Jaro124 napisał/a:

(...) sprawy poszły w złym kierunku, w związku z moją wielodniową nieplanowaną nieobecnością (...)

Jaro124, bez urazy, ale o takich rzeczach należy NIEZWŁOCZNIE powiadomić kupującego. Skoro już sprzedaję coś na Allegro to muszę mieć świadomość o tym minimum odpowiedzialności z tego tytułu. Kupujący kupuje, płaci i spodziewa się towaru w terminie. Wystarczyłyby 2 minuty na kompie, szybki mail do kupującego o kłopotach i po sprawie, wiadomo, różnie w życiu bywa, człowiek zrozumie.

Nie znam dokładnie Waszej transakcji, lecz powyższy komentarz umieściłem ze względu na to, że to bardzo częsta sytuacja na Allegro. Jest masę solidnych i uczciwych sprzedawców (nie dorabiajacych na kosztach wysyłki), ale jest również wielu takich, którzy wspomniany serwis aukcyjny traktują jako prywatną zabawkę. W razie dłuższych "awarii" momentalnie ściągam wszystkie aukcje aby uniknąć kłopotów, a nie zostawiam je "bo i tak się same zakończą, ja nie mam teraz czasu, a poza tym to tylko internet, co mi kto zrobi"...

Więcej wyobraźni, odpowiedzialności i przede wszystkim empatii życzę.

27

MWK słuszna uwaga, informowałem mejlowo o planowanej wysyłce lecz niestety sprawa się przedłużała, uważam iż nie ma sensu już do tego wracać... napisałem i kupujący odpisał mi, że sprzęt działa poprawnie i wszystko jest ok. Natomiast NIGDY nie zawyżam kosztów wysyłki, a nawet je obniżam...