Witam, zafascynowany grą Kolony próbuje sam się ucząc stworzyć grę, na razie na stronie.
Mam totalcomandera, znalazłem plugin do .atr, wypakowałem i nie wiem co dalej......
Mam taki stos plików..... Nie wiem czym otwierać.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
65C816 XL OS v. 2.47 Nowa wersja alternatywnego systemu operacyjnego
Echa Revision 2025 Kilka interesujących produkcji dla różnych platform Atari.
atari.area w mediach społecznościowych Choć sercem naszej społeczności pozostaje forum, przypominamy, że jesteśmy również aktywni w mediach społecznościowych.
Lost World by Desire Nowe demo grupy Desire.
sio2flip - emulator peryferiów sio2flip umożliwia podłączenie Flippera Zero do Atari i korzystanie z plików ATR jako wirtualnych dyskietek.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Kolony
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam, zafascynowany grą Kolony próbuje sam się ucząc stworzyć grę, na razie na stronie.
Mam totalcomandera, znalazłem plugin do .atr, wypakowałem i nie wiem co dalej......
Mam taki stos plików..... Nie wiem czym otwierać.
Nie ma potrzeby grzebać w ATR-ze z grą. Plik ATR uruchamiasz w dowolnym emulatorze Atari XL/XE na PC i tyle.
kolega chyba chce rozgrzebać kod gry. Powiem tylko jedno. To bardzo zły kod jeśli chodzi o naukę ;) Optymalizowany na hardcore'a tak, by weszło do 64k pamięci, bardzo nieczytelny program. Ale zarazem bardzo dobry jak na te warunki ;)
A to sorry. Jeśli tak, to faktycznie do nauki programowania się nie nadaje. Chyba że chodzi nam o naukę upychania kodu w Basicu :)
pod zmienne adresy skoków, które zajmują mniej miejsca niż goto/go# i chyba gosub/exec -> numer linii. Robi się z tego taka kołomyja, że trzeba by to z kartki linijka po linijce analizować ;)
A może by tak zrobić optymalizator kodu BASICa? :)
Edit: literówka
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Kolony
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 89 zapytań