1

Czy pamiętacie tą moją produkcję z Grzybsoniady? Otóż powstaje duża szansa na stworzenie trzeciej części, być może pod zupełnie innym tytułem, ale na podobnym silniku. Zależy mi na Waszych spostrzeżeniach i odczuciach w stosunku do gry.
Co się na pewno nie zmieni:
- sposób obsługi
- tryb graficzny (lubię hires)
Co chcę wprowadzić:
- więcej przedmiotów
- więcej lokacji
- więcej losowości
Proszę o Wasze komentarze, zarówno te in plus, jak i te in minus.

Sikor umarł...

2 Ostatnio edytowany przez mono (2014-09-25 21:24:23)

Bardzo dobry pomysł - giera była świetna.
Hires powinien wystarczyć każdemu! Tym bardziej, że wszystko się da w hiresie narysować :)

Edit: A te wszystkie kolorki to kompletnie niepotrzebna rzecz. Ech szkoda, że na pc nie ma hiresowego window managera :/

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

3

Gierka miała swój klimacik, właśnie ją odpaliłem aby sobie przypomnieć. Trzymam kciuki za kolejną część Sikor.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

4

Dobry pomysł!
Moje uwagi:
- z tą większą losowością to bym nie przesadzał - nie lubię, gdy w tego typu grach los decyduje za mnie, wolę sam podejmować decyzje
- trochę więcej miejsca na ekranie na tekst - wówczas kolejne linie tekstu będą mogły być wyświetlane nie co 8 linii, ale np. co 10, co poprawi czytelność (to jest tryb graficzny (tak?), więc zwiększenie odstępu międzyliniowego nie powinno być problemem)
- czcionka użyta w TZ2 jest klimatyczna, ale dla mnie trochę mało czytelna

5

Hmm, czyli tylko trzy osoby czasem zagrają... Marnie. Ale i tak zrobię, lecz potrwa to sporo dłużej, bo motywacja w dół...

Sikor umarł...

6

Dobra, mam kilka gotowych grafik, więc pewnie na dniach coś pchnę ;) Może pojawią się tutaj przecieki, na razie zastanawiam się nad jakimś uniwersalnym tytułem, co by później z Mikerem wersję angielską zrobić, choć obsługa będzie bazowała na wersji polskiej (niech się uczą języków, a co :P)

Sikor umarł...