1 Ostatnio edytowany przez Sikor (2014-09-14 20:48:19)

Kuba, nie mogąc spać pograłem chwile. Gra wciąga jak cholera. Póki co tylko 89 97 punktów... Ciekawe, czy dojdę do 100, ale to już pod koniec tygodnia pewnie, bo padam... Dzięki za fajny stuff...

Sikor umarł...

2 Ostatnio edytowany przez qbahusak (2014-09-14 23:18:10)

Mój rekord to 113 :) Problemem jest długa prosta :) To jest zobrazowanie sytuacji, jak pędzimy po autostradzie, i jak w takim wypadku działa nasza percepcja i refleks.

3 Ostatnio edytowany przez seban (2014-09-14 23:29:42)

ta gra to szaleństwo (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) ... :D wciąga niesamowicie... mi się na razie nie udaje przekroczyć 112 ...

https://dl.dropboxusercontent.com/u/44199/speed_maza.png

4 Ostatnio edytowany przez seban (2014-09-15 00:20:13)

kurcze... udało się jakimś niesamowitym fartem 118...

https://dl.dropboxusercontent.com/u/44199/speed_maza_118.png

a mam pytanie do autora, gdy walnę murek wcześniej to gra wraca do planszy tytułowej, gdy gram dłuższy czas (np. wynik >100) to gra nie wraca do początku tylko zaczynam od razu rozgrywkę od początku. Jedynie hi-score, po kolejnej śmierci mówi mi jaki wynik osiągnąłem podczas poprzedniej długiej gry. Tak jak na screen-shocie powyżej... grałem udało mi się osiągnąć wynik 118, potem przywaliłem na zakręcie... gra rozpoczęła się od początku mimo iż spacji nie dotykałem (gram teraz na emu, Altirra 2.50, tryb full screen, screen-refresh 50Hz, Keyboard: send cooked key-strokes /sprawdzę czy to samo dzieje się na raw key-strokes/)... a może jest to celowe działanie gry? :)

EDIT: send raw key-strokes nie zmienia zachowania się programu. W dzień pogram na real-hardware i sprawdzę czy to wina emulatora.

ps1) ja wiem że to produkt niszowy tylko i wyłącznie dla retro-maniaków czy gra nie powinna mieś ostrzeżeń o "błyskających światłach" i możliwości wywołania przez nią ataku epilepsji? mówię to całkiem poważnie...

http://media.gamespy.com/columns/image/article/115/1159120/flash-epilepsy-and-games-20110401034647751.png

ps2) definitywnie QbaHusak stworzył 8-bitową wersję REZ-a :) ( http://en.wikipedia.org/wiki/Rez ) tak samo jak od rez-a nie mogę sie oderwać od tego ... nie wiem jak jutro będę funkcjonował w pracy :P

5 Ostatnio edytowany przez qbahusak (2014-09-15 01:19:52)

O ostrzeżeniu o epilepsji myślałem, ale przecież wszystkich na Wapniaku znam z tego, że epileptykami nie są. Poza tym pamięci zabrakło (żart), ta gra nie ma nawet generatora znaków :)

A co do startu - zaraz sprawdzę, u siebie tego efektu nie zaobserwowałem, ale licho nie śpi.
--edit --
Pominąłem fakt, że jak się gra klawiaturą, to po rozbiciu się klawisze nie są sczytywane, czyli stan klawiatury jest pamiętany do planszy głównej, gdzie zapamiętany kod uruchomił grę od początku. Czyli muszę dać puste sczytywanie klawisza w Game Over.

A pominąłem dlatego, że wcześniej można było wyjść z gameover przez naciśnięcie spacji, a usunąłem tę możliwość, bo game over to game over i trzeba się na to napatrzeć przez sekundę.
--edit --
Gra jest już poprawiona na mojej stronie www.husak.com.pl

6

dzięki! teraz wygląda na to że wszystko jest OK! :)