Nowa platformówka na 48K - "Kyd Cadet 3".
DOWNLOAD: http://www.thespectrumshow.webspace.vir … es/KC3.zip
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Bałagan » Dla posiadaczy ZX Spectrum (czyli Dely'ego)
Strony Poprzednia 1 … 26 27 28 29 30 … 67 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nowa platformówka na 48K - "Kyd Cadet 3".
DOWNLOAD: http://www.thespectrumshow.webspace.vir … es/KC3.zip
Widzę, że jest jakiś komercyjny skandal z tą całą "klawiaturą ZX bluetooth" przygotowywaną przez ELITE (był jakiś Kickstarter do tego itp).
http://www.polygon.com/2014/4/30/566838 … royalities
Obserwuję tam, że w sprawę wmieszane są nawet produkcje z moim własnym udziałem - "Egghead 4 (Egghead Entertains)", "Egghead 5 (Egghead Round The Med)".
Nikt mnie nawet kur/wa nie informował, ze moja praca jest gdzieś wykorzystywana w komercyjny sposób.
Zwłaszcza w obliczu tak chu/jowego projektu, gdzie redukuje się ZX Spectrum do jakiejś żałosnej "aplikacji" i "klawiatury bluetooth" i opowiada się na lewo i prawo, że to "odrodzenie ZX Spectrum", co jest po prostu śmieszne i od początku wzbudza jedynie moją odrazę.
I to w sytuacji, gdy jednocześnie dziesiątki osób (prywatnych!) poświęca swój czas, pracę, a niejednokrotnie własne środki finansowe (żeby nie szukać daleko - niektóre są na tym forum), żeby utrzymać przy życiu REALNY komputer ZX Spectrum, w postaci hardware'u, jak oprzyrządowanie AY / TurboSound / Kempston / divIDE i inne, oraz komputery ZX Spectrum Evolution, Speccy2010, i wieeeeeele wiele innych, i ta akurat przedsięwzięta praca nikogo w sumie nie obchodzi, nikt o tym 'serce-rozdzierających' artykułów w prasie informatycznej nie pisze.
A już piszę w Jonathanem w tej kwestii.
Tymczasem jednak, porzucając bzdetne dyskusje, odnotowuję obecność nowej platformówki 48K -
"Donkey kong Jr II"
DOWNLOAD: https://www.dropbox.com/sh/ct71gmnnis6q … 4U5btKe92a
Jest to jednak wytwór dla miłośników gier trudnych.
Nowa przygodówka RPG (czy coś tam) gumiaczana:
"ZOMBIE TERROR".
DOWNLOAD: http://kabutofactory.netne.net/images/j … ctrum).zip
Jerz. Dzięki za te nowości. Nie tylko Atarowcy śledzą ten wątek ;)
... w domyśle NSA, służby wywiadowcze oraz Policja Kryminalna :)
No i Mossad. :) :) :)
Ilyad: thx. :)
Ciągle czekam na Spectrumową wersję Assembloids i na razie nie mogę się doczekać. Grafiką zajmuje się ten sam Ilkke, który grę wymyślił i zrobił grafikę dla wersji na Commodore'a. Gra będzie się prawdopodobnie nazywała ZXoids. Zapowiada się ciekawa oprawa, oto wczesny mockup ujawniony w styczniu:
IVP 2014 ZX party results and works
Hello.
22-24.08.2014 there was another edition of International Vodka Party in PL, a meeting of ZX machines' fans (plus all 8bit freakz). People came here from DE, CZ, UK and PL.
They were from ZX81, ZX Spectrum, Commodore and Amstrad CPC scenes.
Except of hard drinking, there were also two ZX competitions:
- ZX81 hires graphic compo
- ZX Evo graphic compo.
The results are here:
http://yerzmyey.i-demo.pl/IVP2014_compo … ZX_Evo.xls
ZX Evo works are here:
http://yerzmyey.i-demo.pl/IVP_2014-ZX_S … _Compo.zip
They are BMP and TRD files.
Use ZX Spectrum Evolution or ATM Turbo to display on real hardware (2 RGB entries work also on Pentagon 128 and ZX Spectrum 128, but use ZX Evo for the static screen).
ZX81 works are here:
http://yerzmyey.i-demo.pl/IVP_2014-ZX81 … _Compo.zip
They are BMP files.
Use ZX81 with ZXpand interface to display on real hardware.
Well, it was great fun. Thanks to all the participants and visitors for a good 8-bit meeting.
Regards,
Yerz/H-PRG
Różne takie o ZX Spectrum i chiptune'ach.
https://www.youtube.com/watch?v=WQo6BxEmXeA
Jakieś nowe ZX gry.
48K: CRONOPIOS Y FAMAS (przygodówka).
DOWNLOAD: http://www.alessandrogrussu.it/zx/CYF.zip
128K: "GODKILLER" (labiryntowa, QAOP/M/SPACE)
DOWNLOAD: https://www.dropbox.com/s/me4k6qfdigmzkep/Godkiller.zip
48K: "X=Y=Z" (logiczna) totalnie kiepska, ale jeśli ktoś lubi takie....
DOWNLOAD: http://www.bobs-stuff.co.uk/extras/x=y=z.zip
Ciągle czekam na Spectrumową wersję Assembloids i na razie nie mogę się doczekać. (...)
Czegoś się doczekałem :)
Najnowszy numer Retro Gamera (132) informuje o wątku na forum World of Spectrum, w którym Enthusi prezentuje informacje o "ZX Assembloids" (czyli jednak bardziej standardowa nazwa niż sugerowane w styczniu ZXoids). Tu można pobrać jakieś wstępne demo: http://enthusi.de/assembloidszx.zip, a poniżej animacja:
Nowa gra logiczna na 48K - "SQUARES".
Bardzo fajna, chociaż może nie nazbyt łatwa.
DOWNLOAD: http://sindik.at/~ub880d/download/Squares.tap
Kwadraty ze strzałkami (wskazującymi ich kierunki ruchu) należy umieszczać na kropkach o odpowiednich im kolorach.
Poruszanie odbywa się klawiszami 1,2,3,4 - również opisanych odpowiednimi stosownym kwadratom kolorami.
Jedne kwadraty MOGĄ przesuwać inne, co jest czasami niezbędne. Ale 4 poziomu już nie przeszedłem. :)
Gra stosuje hasła, aby nie grać od ciągle od początku.
Aha - klawisz "U" to UNDO (cofanie paru ruchów, ale nie wszystkich :) ). "R" to RETRY/RESTART LEVEL.
Nie wiem, co to jest "L". "C" to CODE - podanie kodu. "M" - muzyka. "I" - info o autorach.
PS: Bardzo fajna muzyka, co jest właściwie niespotykane we współczesnych produkcjach.
Aha, baj de łej -
Hi,
the ZX program with all the Evo pictures is here:
http://yerzmyey.i-demo.pl/IVP2014_EVA-Slideshow.rar
Emulator has been included. Just drag&drop the TRD file into the emulator's window and press ENTER twice. And wait a bit. ;)
_______________________________
A slideshow of International Vodka Party 2014 ZX Evolution / ATM Turbo graphics compo
Requires ATM Turbo 2 compatible Speccy to run
(ZX Evolution or Unreal Speccy emulator in ATM2 or ATM3 mode recommended)
Hold "G" while loading to manually enable GS if it doesn't detect.
Hold "Space" while loading to skip GS detection.
Compiled by Alone Coder
GeneralSound music by Yerzmyey
_______________________________
oraz..................
i inne.
.
oraz..................
he he - te "zwierzenta" mi się serio podobają
Jok: :) :) :)
W międzyczasie.
Nowa platformówka 48K/128K - "First World Problems".
DOWNLOAD 48K version: http://www.speccyjam.com/forum/download … f014617f56
DOWNLOAD 128K version: http://www.speccyjam.com/forum/download … f014617f56
Album chiptune'owy ZX48 oraz demo z tą samą zawartością.
irrlicht project - "dat fuzz"
info:
"All my best 1-bit works are now available in album form. Inspired mostly by 70s prog rock, metal, and darker flavours of chiptune, these tracks have been composed over the course of the past four years. The release also marks my 10 year anniversary as chip musician.
The album is available as stream, digital download, and physical CD from bandcamp
https://irrlichtproject.bandcamp.com/album/dat-fuzz
Thanks to constant nagging by Mister Beep ;) , and massive support by introspec, there's also a musicdisk http://irrlichtproject.de/downloads/datfuzz.zip available in .tap and .scl format. Enjoy! "
Yerz - jak masz coś ciekawego w postaci snapszotów, to zgraj na jakieś usb i zabierz na Wapniaka. Na miejscu domniemam będą dwa 8-bit z Rapidusem w tym ten lepszy :) + Evie i AY. Można będzie obczaić jak to chodzi przy pełnej prędkości turbo, no i z dźwiękiem już teraz a nie tylko z beeperem.
Oooooooooooooooooo. Evie z AY??????? No widzisz.
Tylko, że ja już nie mam tych snapshotów, bo wykasowałem je, po wysłaniu do Ciebie.
Czy jest nadzieja, że pozostajesz w ich posiadaniu?
To, co podesłałeś to mam, tylko częściowo niestety są to snapszoty dla 48 z zapisanym konfigiem pamięci jak dla 128. Prawiłem o tym - i to nie zadziała (przynajmniej na razie) ;)
EDIT:
No i można będzie BORDER test zrobić na kompie Draco ;)
Hmm. Tiiaaaa... Snapshoty z emulatora "Z80". Pamiętam. No ale BEEPER to wiemy, jak działa.
Dałem chyba jakieś z AY, no nie? Można by się nad Evie poznęcać.
Przykład, poniekąd na czasie: http://drac030.krap.pl/wapniak-2012.flac
Tylko że z głośników monitora brzmi to inaczej, by nie rzec, że lepiej. I nie wiem, czy to mój pecet źle nagrywa, czy monitor "ulepsza" to, co idzie na głośniki...
No brzmi prawie identycznie. Jakbym nie wiedział, to bym się nabrał.
Zadziwiająco dobra robota programistyczno-sprzętowa.
Gra z Wapniaka 2014;
ZX48 - tetrisowata.
DOWNLOAD: https://www.sendspace.com/file/9ov8ei
Strony Poprzednia 1 … 26 27 28 29 30 … 67 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Bałagan » Dla posiadaczy ZX Spectrum (czyli Dely'ego)
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 35 zapytań