26

Zawsze możesz dorobić w Jagu przełącznik PAL/NTSC z gier tylko problem był z Dragon's Lair na PALowskich konsolach się wieszał :/

2xAtari Jaguar + 1xJaguar CD + BJL, SkunkBoard rev.3, SkunkBoard SillyVenture Edition. , 16CD + 22cart
Atari Falcon 030/14MB + CT63/256MB + SuperVidel + SVEthLANa + CF16GB + DVD HP SCSI

27

Dzięki, jakieś info odnośnie takiej przeróbki? Bardzo to skomplikowane?

Atari Falcon + CT63; Atari 1040 STE 4 MB RAM; Atari Jaguar

28

bardzo proste tutaj link

http://www.123people.de/ext/frm?ti=pers … ag_eng.htm

kabelek i przełącznik 50/60Hz

2xAtari Jaguar + 1xJaguar CD + BJL, SkunkBoard rev.3, SkunkBoard SillyVenture Edition. , 16CD + 22cart
Atari Falcon 030/14MB + CT63/256MB + SuperVidel + SVEthLANa + CF16GB + DVD HP SCSI

29

dzięki, fajna stronka. Będę musiał pokombinować...

Atari Falcon + CT63; Atari 1040 STE 4 MB RAM; Atari Jaguar

30 Ostatnio edytowany przez jer (2013-04-24 20:58:27)

Odgrzewane kotlety nie są takie złe ;)
W czasach początku Jaguara Atari rozważało projekt flashcarta pod nazwą roboczą "Orlando". Ładowany był przez port LPT, miał 4MB flash, 128k ROM, gal, i parę ttl-im Mam oryginalny schemat ideowy tego ustrojstwa, ale bez wsadów gal i rom :(

31

Duddi....zapomniałeś

32

jer napisał/a:

Odgrzewane kotlety nie są takie złe ;)
W czasach początku Jaguara Atari rozważało projekt flashcarta pod nazwą roboczą "Orlando". Ładowany był przez port LPT, miał 4MB flash, 128k ROM, gal, i parę ttl-im Mam oryginalny schemat ideowy tego ustrojstwa, ale bez wsadów gal i rom :(

  Czy ktos dysponuje takim cartem i mógłby zgrać pliki wsadowe?

33

gotham napisał/a:
jer napisał/a:

Odgrzewane kotlety nie są takie złe ;)
W czasach początku Jaguara Atari rozważało projekt flashcarta pod nazwą roboczą "Orlando". Ładowany był przez port LPT, miał 4MB flash, 128k ROM, gal, i parę ttl-im Mam oryginalny schemat ideowy tego ustrojstwa, ale bez wsadów gal i rom :(

  Czy ktos dysponuje takim cartem i mógłby zgrać pliki wsadowe?

Oryginalne Flashcarty istnieją - dużo bet i dem była tak dystrybuowanych na początku istnieją Jaguara. Wątpię jednak aby ktoś poświęcił działającego carta do jego rozbiórki i zgrania zawartości układów. Z drugiej strony ten projekt dzisiaj nie ma sensu - kto będzie uploadował kod przez LPT?

Nie jestem pewien, ale wydaje mi się że Flashcart ma także inne zależności czasowe - podobnie jak karty Alpine - w dostępie do pamięci co powoduje, że nie symulują one idealnie działania kartridża. Te problemy były zgłaszane jeszcze podczas tworzenia BattleSphere.