26

larek napisał/a:
xxl napisał/a:

jesli ktos ma propozcje nastepnej...

to może POOYAN?
http://atari.fandal.cz/files/binaries/games/p/pooyan.png

o yeah!! Pooyan popieram w całej rozciagłości, no i może jeszcze Popeye

gep/lamers^dial

27

HSC dla Parachute rzygotowane przez Larka dziala

userbar i statsy:

http://xxl.atari.pl/?p=1160

http://atari.pl/hsc/1up.php?i=4.5


---
Pooyan i Popeye ciekawe :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

28

Larek przygotowal HSC dla "Octopus"

userbar, statsy, player.dta na stronie

http://atari.pl/hsc/1up.php?i=4.7

http://xxl.atari.pl/

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

29 Ostatnio edytowany przez xeen (2012-10-15 12:37:10)

Jedna bardzo ważna sprawa przy losowym pokazywaniu banerów danego gracza - niech losuje tylko z pośród tych, na które jest zarejestrowany. HSC zaczyna powiększać ilość tytułów - potrzeba rejestracji przy każdym nie powinna być koniecznością aby losować "swoje" banery. Pisałem o tym na priv ale daję tu - może ktoś ma inne zdanie.

PunBB bbcode test

30 Ostatnio edytowany przez xxl (2012-10-15 13:26:43)

tak... to jest dobry pomysl, zapomnialem - dzis wieczorem zmienie


---
poprawione. mozna opuscic drugi parametr:

USERBAR to: http://atari.pl/hsc/1up.php?i=X.Y – X id gracza; Y to ID gry

jesli nie podamy Y baner bedzie losowany sposrod tych w ktore gra gracz o danym ID

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

31 Ostatnio edytowany przez xxl (2014-03-14 13:39:51)

https://github.com/pfusik/datamatrix6502

dzieki bibliotece datamatrix Fox-a w koncu mozna zrealizowac projekt zapisywnia danych np. hiscore na webserwerze i udostepniac na stronie www.

zalozenia sa proste:
program/gra udostepnia dane w sieci generujac kod datamatrix. kod datamatrix mozna odczytac dowolnym smartfonem (to sformatowany link z danymi, program po stronie serwera odczytuje dane z linku i zapisuje do bazy).

projekt dojrzewal pare lat, przyszedl czas na realizacje. jesli jest ktos chetny do wspolpracy zapraszam. wlasnie implementuje ten system w grze DeathChase XE.
 
sprawdz jak to dziala:

http://atari.pl/datamatrix.xex


http://atari.pl/datamatrix.jpg

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Pomysł zacny.

Dwie porady: programy do odczytywania kodów nie zawsze sobie radzą z białym kodem na czarnym tle, tak samo kolorkami. Dlatego kod powinien być (najlepiej) z czarny na białym tle z możliwością inwersji.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

33

Fajne :) Przy tym rozmiarze wystarczyło że na chwilę obróciłem telefon w stronę monitora nawet specjalnie nie celując ;)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

34

No niestety moj andek polegl i nie dal razy odczytac.

Zaczęło się od Atari 65XE+LDW2000, potem Atari 1040STE, Amiga 1200, Atari Portofolio, morze blaszaków, GBA,PS1, 2, 3....

a teraz:Atari STez Ultrasatanem,  Atari 65XE+Ultimate1 + SIDE2+ SIO2SD + 1050+LDW Super 2000

35

na androida sprawdzilem kilka aplikacji ktore czytaja kod datamatrix. nie zarejestrowalem problemu.

czego konkretnie uzyles?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

36

Barcode Scanner, ale jak masz coś innego to zmienie, nie jestem przywiazany do niego.

Zaczęło się od Atari 65XE+LDW2000, potem Atari 1040STE, Amiga 1200, Atari Portofolio, morze blaszaków, GBA,PS1, 2, 3....

a teraz:Atari STez Ultrasatanem,  Atari 65XE+Ultimate1 + SIDE2+ SIO2SD + 1050+LDW Super 2000

37

Ja używam NeoReadera i jak dotąd czytał wszystko - to też i to zarówno z odpalonego na full screen xexa na standardowym monitorze jak i printscreena w tym wątku. Natychmiast prawie bez celowania. Barcode Scanner często mnie zawodził w innych przypadkach też.

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

38

Adam Klobukowski napisał/a:

Dwie porady: programy do odczytywania kodów nie zawsze sobie radzą z białym kodem na czarnym tle, tak samo kolorkami. Dlatego kod powinien być (najlepiej) z czarny na białym tle z możliwością inwersji.

nie wydaje mi sie mozliwe prawidlowe odczytanie kodu datamatrix po inwersji. specyfikacja mowi, ze dla ECC200 prawy gorny rog musi byc jasny. dla ECC000-140 ciemny. biblioteka Foxa generuje nowszy kod datamarix ECC200

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

39

CZyta czyta. Sprawdzone w praktyce programem NeoReader na kodzie zamieszczonym powyżej.

Z tego co mi wiadomo to właśnie inversja jest jedną z metod używanych w analizie obrazów, więc nie powinno to być przeszkodą.

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

40 Ostatnio edytowany przez Jarkeczek (2014-03-15 12:57:38)

Super, teraz "z biodra" czyta, wywaliłem barcode i zainstalowałem neo. Dzięki za radę.

Zaczęło się od Atari 65XE+LDW2000, potem Atari 1040STE, Amiga 1200, Atari Portofolio, morze blaszaków, GBA,PS1, 2, 3....

a teraz:Atari STez Ultrasatanem,  Atari 65XE+Ultimate1 + SIDE2+ SIO2SD + 1050+LDW Super 2000

41

Adam Klobukowski mial racje!

powyzszy kod bedzie czytany przez Barcode Scanner po inwersji.

dobrze wiedziec...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

42

testowo startuje z projektem:

http://xxl.atari.pl/hsc/hsc-deathchase-xe/

http://xxl.atari.pl/hsc/

milej zabawy

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

43

generowany baner z hiscore:

http://atari.pl/hsc/hsc.php

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

44

otrzymalem pytanie dlaczego po rejestracji na xxl.atari.pl nalezy jeszcze podac nazwe usera i haslo dla HSC

odpowiedz:

weryfikacja użytkownika jest po stronie serwisu - czy to xxl.atari.pl czy aarea czy dowolnej innej.
dopiero zarejestrowany uzytkownik ktoregos ataroskiego serwisu moze zalozyc usera w HSC. tak, ze jesli nie chcesz rejestrowac sie na xxl.atari.pl ale chcesz bawic sie w hsc to naciskaj wlodarzy swojego ulubionego serwisu :D aby uruchomili funkcjonalnosc dodawania usera do HSC

:D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

45

Ale po co? W cywilizowanym świecie ludzie sobie wierzą i nie potrzeba generować jakiś pierdół, które dodatkowo trzeba skanować i przesyłać. Widział HiScore Club na atariage? Jak oszukujesz to jesteś po prostu (dowolny wulgarny epitet), nikt sobie tym nie szkodzi. Po prostu dobra zabawa i tyle.

Sikor umarł...

46

Bo to nie jest cywilizowany świat :) Jesteśmy w internecie, a to oznacza, że dookoła jest pełno ludzików, którzy lubią coś niszczyć albo po prostu im się wydaje, że to jest "dowcipne" :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

47

Sikor: ale tam musi byc ktos kto to caly czas uaktualnia, tworzy tabele itd.

tu masz system bezobslugowy :-) sam tworzy banerki, chartsy itd.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

48

xxl napisał/a:

tu masz system bezobslugowy :-) sam tworzy banerki, chartsy itd.

Skoro:
1. Muszę zrobić zdjęcie
2. Wysłać mailem/sms/inną cholerą
Nie jest bezobsługowy. Równie dobrze wystarczyłoby sam wynik i nick dodawać bez datamatrixów i innych badziewi - też po stronie serwera można wtedy zautomatyzować.

Sikor umarł...

49

Sikor napisał/a:

1. Muszę zrobić zdjęcie

nie musisz. przeczytaj dobrze

Sikor napisał/a:

2. Wysłać mailem/sms/inną cholerą

nie musisz. przeczytaj dobrze

Sikor napisał/a:

Nie jest bezobsługowy.

jest

Sikor napisał/a:

Równie dobrze wystarczyłoby sam wynik i nick dodawać bez datamatrixów i innych badziewi - też po stronie serwera można wtedy zautomatyzować.

po 3 minutach i 30 sekundach robot wypelnilby baze hsc zawartoscia internetow

:-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

50

xxl napisał/a:

jesli nie chcesz rejestrowac sie na xxl.atari.pl ale chcesz bawic sie w hsc to naciskaj wlodarzy swojego ulubionego serwisu :D aby uruchomili funkcjonalnosc dodawania usera do HSC

To znaczy?

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.