51

mozna by bylo...

Candle ?

serdecznie proszę o maile na lotharek@lotharek.pl z tematem ATARIAREA - inne formy komunikacji zawodzą...
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/   @Grey

52

tak tak

pomidor

53

no ale co na to Candle?

54

Przestańcie się bawić w półsłówka :) Te "tak tak" to zgoda czy jakiś podtekst :) Electron i Candle są właścicielami praw do VBXE. Lotharek jest chętny kontynuować produkcję w kraju - sorry, ale import ze stanów to masakra, cenowa i czasowa. Pyta grzecznie o zgodę. Krótko: tak czy nie :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

55

Ryszard Niebezpiecznoręki napisał/a:

(...)oraz zaimplementowano wsparcie dla VBXE.
Na komputerach z tym układem będzie można mnie podziwiać w wersji z mapą kolorów. Na standardowych konfiguracjach mapa kolorów będzie symulowana za pomocą konarów i lian.

Taka uwaga: świetnie, że gra wykryje sama VBXE i zaoferuje więcej kolorów, ale przydałaby się także opcja wł/wył. podstawowej kolorystyki na ATARI z VBXE, żeby móc zobaczyć/pograć także w zwykłą wersję,

56

Wystarczy, że przełączysz rdzeń na GTIA - nie musisz przeładowywać, 4 się mieszczą

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

57

Tak, "wystarczy" - szczyt ergonomii ;). Przełączanie rdzenia jest średnio wygodne, lepiej byłoby to przełączać na ekranie tytułowym gry np.

58

Z Candle trzeba na privie, bezpośrednio i konkretnie, a nie przez forum. Taki wniosek wysnułem po procesie zamawiania Ultimate. Z Electronem nie wiem.
Lotharek chyba umie się z nimi tak skontaktować.
A co do ceny w PL, to strasznie mnie ciekawi, w sumie, Lotharek może już zrobił rozeznanie i mógłby jakąś zgrubną podać?

59

z Lodziem jest wszystko ustalone od 2(?) miesięcy, tylko ja nie dopełniłem tego co powinienem był zrobić (wysłać BOM) stąd reakcja Lodzia, nie ma co drobić więcej w tej sprawie - po prostu muszę coś wysłać

rdzeni mieści się 12

przechodze na tumiwisizm

60

To "tak tak" znaczy, że nie mam nic przeciwko - niech po dogadaniu się z Candle Lotharek robi VBXE dla mas.

pomidor

61

Jacques napisał/a:

Tak, "wystarczy" - szczyt ergonomii ;). Przełączanie rdzenia jest średnio wygodne, lepiej byłoby to przełączać na ekranie tytułowym gry np.

Wystarczy po prostu "nie wykryć" rdzenia fx pomimo jego obecności i sprawa załatwiona, nie trzeba nic przełączać, konfigurować.

pomidor

... ale przydałaby się także opcja wł/wył. podstawowej kolorystyki na ATARI z VBXE ...

Dobry pomysł. Postaram się aby był zrealizowany.

-

63

Jest szansa na tą gierkę w 2k13 ? Było by super.

64

A moze w Głuchołazach mozna bedzie pograc w jakis nanjowszy preview? :)

65

lepiej pograć w finalną wersję, bo tak to będzie jak IK+ w wersji numer 36.5 ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

66 Ostatnio edytowany przez Ryszard Niebezpiecznoręki (2013-12-03 09:37:13)

Witajcie po przerwie atarowscy Przyjaciele.
Tak jak obiecałem będę informował Was o postępach w pracach nade mną.
Niestety prace postępują powoli, dlatego premierę będziemy musieli przesunąć na 2014 rok.

W tej chwili zrobione są następujące rzeczy:

1. Grafika.
Level 1 - 100% + VBXE
Level 2 - 90%
Level 3 - 80%
Level 4 - 0% (na razie tylko konwersja z C64).

2. Muzyka - 90%.
W zasadzie cała muzyka jest zrobiona, brakuje jedynie efektów dźwiękowych oraz kilku dodatkowych utworów podczas gry. W wersji atarowskiej podczas gry, oprócz efektów dźwiękowych, będą dodatkowe utwory zachęcające do grania. Będą one odgrywane na dwóch harfach.

3. Kod - 50%.
Motor do programowych chochlików jest już zrobiony, brakuje jednak AI przeciwników. ;)

Następna zapowiedź będzie zawierała już elementy z drugiego etapu, a jej prezentacja planowana jest na 2k14Q1.

Tymczasem umieszczam kilka grafik (jeszcze z pierwszego etapu).

1. Porównanie mnie na różnych platformach. Kolejno od lewego górnego obrazka:
a) ZX Spectrum,
b) CPC,
c) CPC+,
d) C-64,
e) Atari,
f) Atari + VBXE.

http://imageshack.us/a/img20/1152/d226.png


2. Porównanie pomiędzy klasyczną wersją Atari, a wersją z VBXE. Czwarta komnata, pierwszego etapu.

http://imageshack.us/a/img43/680/rey0.png       http://imageshack.us/a/img19/5281/h907.png

-

67

Ryszard, przybywaj! ;)
Świetnie, że standardowa gra bez VBXE będzie wyglądać rewelacyjnie, a wersja VBXE doda odrobinę więcej smaku :)

68

Jeśli wystartuje w przyszłym roku w Abbucu, gwarantowane 1. miejsce :)

69

@ironek: na 100% tak bym nie obstawiał... Była już gierka obstawiana na 100%, a zajęła drugie miejsce... Inna sprawa, że obie z Polski były :P (o ile dobrze pamiętam).

Sikor umarł...

70

Jacques napisał/a:

a wersja VBXE doda odrobinę więcej smaku

Trochę Cię poniosło z ową "odrobiną", bo wygląda to lepiej niż na CPC, a jest to tylko podkolorowane. ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

71

Chodzi mi o to, że cała grafika jest zachowana w tej samej konwencji, ot tu i ówdzie więcej kolorów :) I w sumie fajna jest taka spójność wersji :)

72

Sikor napisał/a:

Była już gierka obstawiana na 100%, a zajęła drugie miejsce... Inna sprawa, że obie z Polski były :P (o ile dobrze pamiętam).

Chodzi Ci pewnie o Crownland, który przegrał z Yoompem w 2007.

Ridiculous Reality, Assembloids XE, Deathchase XE, Total Eclipse, Hobgoblin 2 (w produkcji)

73

ooo, właśnie o toto... ;)

Sikor umarł...

74 Ostatnio edytowany przez xxl (2013-12-03 08:22:15)

Crownland... i temat nieudokumentowanych rozkazow 6502c powrocil ;-)

---

A moze autorzy Ricka Niebeziecznorekiego zdecyduja sie na wydanie gry na atari w odcinkach? :D to nie jest taki zly pomysl :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

75

Jeżeli pojawi się lepsza gra, niż Rick, to chyba tym lepiej. Ale w każdym razie zanosi się na "instant-classic" :)