Witam! ;)
Udało mi się po 1(2) miesiącach uzyskać od pana Cygerta jego źródła. Mi one się nieprzydadza (bo programować nieumiem) ale pewnie osoby które sie zajmuja programowaniem bedą nimi zainteresowani ;) dlatego jezeli sa jacys chetni to dajcie znac ;)
Są tam takie katalogi jak Big Assambler, SoundTracker, Maps Maker, Dema i wiele innych ;)

pozdrawiam
Stryjek

"wszystko się kiedyś kończy......."

2

Proponuje to gdzies wrzucic. Np. do Azbesta.

3

Lewis wzucic to ja mam gdzie ;) (na orunie np.) i to uczyniłem tylko chodziło mi o zainteresowanie tymi źródłąmi - jakie jest?.
Pod tym linkiem
http://www.gdansk-orunia.eu.org/atari/h … zrodla.zip
znajdziecie te źródełka wraz z już działającymi programami.
Hasło do rozpakowania zip'a: "henrykcygert"
No i napiszcie co wam sie podoba w tych plikach czy sie wam w czymś przydadzą ;]
aa tu przytaczam fragment maila od pana Cygerta:

"To wszystko co mi się uchowało. Duża część programów bezpowrotnie
przepadła (chyba od 1993(4) pisałem już programy na Atarynkę na Amidze.
Napisałem kompilator asemblera 6502 na Amidze, tam kompilowałem i bootowałem
Atarynkę, a ta zaczytywała
z Amigi gotowe programy poprzez kabelek (joystick-joystick ;)). No i
skończyły się moje problemy z pamięcią Atarynki i upakowaniem tam kodów
źródłowych oraz danych jednocześnie"
...."PS. Ciężko mi się nawet połapać, co dokładnie jest na tych taśmach, to co
mogłem, to porozdzielałem, ale jest tam jeszcze parę fajnych rzeczy (tak
myślę) ;)"


pozdr.
Stryjek

"wszystko się kiedyś kończy......."

4

STRYKER JESTES WIELKI. TO WIELKI KROK KU PRZYSZŁOŚCI :) NAJWAZNIEJSZE, ZE SĄ LUDZIE KTÓRZY NIE CHOWAJĄ ŹRÓDEŁEK DLA SIEBIE I DZIĘKI TEMU MOZNA NAUCZYĆ SIĘ, A NAWET STWORZYĆ OD NOWA PROGRAM, GRĘ ITP. DZIĘKI STRYKER. RÓWNIEŻ WIELKIE PODZIĘKOWANIA DLA PANA HENRYKA CYGERT.
ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIEGO DOBREGO.

Pozdrawiam
Marcin

5

I Heniu tez, i Heniu tez ....

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

6

Jestem za, a nawet przeciw 8O ........... czyli popieram.
Jakby co to szukam żródeł do Wav2cas w nowej wersji z 2003 r.

7

Źródła są przeciez razem z programem: TU   i na oficjalnej stronie.
[size=9]Jest tez nowsza wersja wav2cas usprawniona rozpoznaje juz dlugie bloki a takze czyta w roznych predkosciach (boud).. tyle ze niema jej na zadnej stronie bo jest to wersja beta mam ja ja i autor jakby co pisz do niego napewno udostepni ci poprawione źródła...

"wszystko się kiedyś kończy......."

8

to sie spisaleś Stryker!!! Congratulejszonz!!!!!!!! Brawa też dla Henia ofkoz!

gep/lamers^dial

9

zrodla róló!  :D Stryker, jakbys mogl zapytaj Cygerta o jego programy na Amige... Jak tylko przeczytalem, ze pisal cos na Ami, to od tej pory slinka mi tylko leci  :o ...

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

10

narazie jakis czas temu poszedl email z pyt. do wywiadu i prozba o zrodla do progr. T-2000 ale niestety narazie bez odpowiedzi :( poczekam.. po feriach przypomne mu sie bo moze teraz odpoczywa... :)

"wszystko się kiedyś kończy......."

11

Voy dostałem odp. dotycząca tego proga na Amige niestety niezadobra...
Oto tresc...
"Niestety nie mam już ani programu, ani źródełek do niego, ponieważ
gdzieś mi zginęła reszta oprogramowania podczas przeprowadzki :(. Mogę
jedynie nieco przybliżyć szczegóły tego rozwiązania. Amiga była połączona z
Atarynką poprzez port joysticka. Transmisja danych była przeprowadzana na
tej zasadzie, że jedną linią puszczony był sygnał prostokątny (zegar), a
drugą wartość bitu. Przy każdym wysokim poziomie linii z zegarem
odczytywałem stan drugiej linii i z niej składałem bajty. O ile pamiętam
była jedna linia zegarowa, masa i dwie linie służące do transmisji (do i z
Atarynki). Do Atari była podłączona stacja dysków z dyskietką, zawierającą
bootblock z programem do odczytu danych (loaderem). I tak, wystarczyło
wcisnąć reset w Atarynce, zaczytywał się bootblock oczekujący na transmisję.
Na Amidze napisałem kompilator procesora 6502, w który wbudowałem mechanizm
transmisji danych w obie strony. Po kompilacji wybierało się z menu
'Prześlij dane' i następowało załadowanie danych na Atarynkę i uruchomienie
tam kompilowanego programu. Sposób może trochę skomplikowany, ale bardzo
wygodny. Aby złożyć grę tradycyjnie potrzebowałem około 30 minut czasu
(trzeba było pokompilować kawałki kodu, poskładać z danymi, wszystko skleić,
bo nie mieściło się w pamięci Atarynki), a na Amidze było to 30 sekund :).
Kompilator sam dołączał kod z danymi (dorobiłem odpowiednie komendy do
includów) i sam składał całą grę, po czym następowała transmisja i można
było testować program. Tak na marginesie, to była to niezła zabawa :)"

"wszystko się kiedyś kończy......."

12

ech, szkoda...  :( mowi sie trudno... ale i tak dzieki  :D

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

13

voy <--- to ten cart z turbo, specjalna wersją big assemblera i programikiem do transmisji amiga -atari (tak przynajmniej twierdzi Piotr Kulikiewicz ;)  )
http://www.gdansk-orunia.eu.org/kart_asf.jpg

[ Dodano: 29.01.2005 10:07:51 ]
ps1. z tego co sie dowiedzialem ale nie od Cygerta to napsial on specjalna wersje Biga Assemblera i program do pisania Pisarz...
ps2. zaniedlugo sie wybieram do pana Kulikiewicza...aby zgrac cala zawartosc jego HDD a sa tam m.in. zrodla Kajko i Kokosza z Ami ;D

"wszystko się kiedyś kończy......."

14

ehhh...stare czasy...Pisarza pamiętam...nawet używałem kiedys...:D

gep/lamers^dial

15

voy luknij tu: http://stryker.pigwa.net/hmm.jpg ...screen z gry ktora miala podobno wyjsc na ami.. ;]

"wszystko się kiedyś kończy......."

16

Mniam...  :D  :D  :D Byłbyś w stanie zgrać zawartość EPROM-ka i/lub zrysować schemat płytki kartridża? Już sobie na obie (a zwłaszcza pierwszą) ząbki ostrzę  :D  ;) ...

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

17

by zgrac cala zawartosc jego HDD a sa tam m.in. zrodla Kajko i Kokosza z Ami ;D

z tego linku mozecie sobie sciagnac zrodla do gry Kajko i Kokosz:
http://stryker.pigwa.net/amiga/kajko_i_ … ources.zip
a z tego scenariusz i screeny lokacji do rozpoczetej ale nie dokonczonej gry "Czarny Kruk" : http://stryker.pigwa.net/amiga/czarny_kruk.zip

http://stryker.pigwa.net/amiga/7.jpg
http://stryker.pigwa.net/amiga/8.jpg
http://stryker.pigwa.net/amiga/77.jpg

[ Dodano: 13.05.2005 02:41:04 ]
no i takie male info od Cygerta dostalem dotyczace "Atari Stars Party":
" Niestety, fotek nie posiadam, ale może Piotr K. (presley) lub
Carampuc będą mieli. Organizacją zlotu w Gdańsku zajmował się o ile pamiętam
Jarek (Carampuc), który wynajął lokal na czas imprezy, rozesłał 'wici' po
Atarowcach no i stało się. Impreza była super, przybyło kilkanaście osób ze
sceny atarowskiej (między innymi chłopaki z Magnus'a) i chyba ktoś z L.K.
Avalon (więcej będzie wiedział Jarek). Jako ciekawostkę mogę podać fakt, że
przedstawiciele L.K. Avalon pokazali narzędzia jakie wytworzyli do
projektowania swoich gier. Mnie najbardziej zainteresował edytor map (poza
assemblerem, gdyż miałem już swój własny :o)), który pozwalał na tworzenie
klocków (czyli małych obrazków) z których układało się różnego rodzaju
plansze i labirynty. Zapisane z tego edytora dane nadawały się do
bezpośredniego użycia w tworzonych grach. No i stało się - dwa tygodnie i
parę nocek później mieliśmy już podobny edytor :o). To była niezła
koncepcja, gdyż znacznie ułatwiała i przyśpieszała tworzenie gierek."

"wszystko się kiedyś kończy......."

18

Kurcze, tez napisalem sobie taki edytor :) Projektowalem platformowke. Edytor pozwalal na sredniowygodne tworzenie i zapisywanie cegielek 16x16 a nastepnie ukladanie ich na ekranie joyem i zapisywanie mapy...
Niestety skonczylo sie na zaprojektowaniu paru ekranow bo kompletnie nie wiedzialem jak zrobic pozniej z tego gre (animacje postaci) :D