Hahah, dzięki. :)
No co do synchronu, to niestety z osobnych komputerów mieliśmy problemy.
Na początku myśleliśmy, że przecież MUSI równo iść.
Aaaaaaale gó/wno. Jako, że moja część była pierwsza, to Rio zrobił swoją, a potem synchronizował już studyjnie.
Ale zakładam, że gdyby SID był wpięty na przykład w port cartridge'a XL/XE, jak to ma miejsce aktualnie, to zapewne szłoby synchronicznie - albo taką synchronizacje łatwo byłoby wymusić.
Nie liczyłbym na trackera dostosowanego do takiego combo, więc zapewne trzeba by najpierw napisać muzykę - dajmy na to - na dual-pokeyu, zgrać powiedzmy do MP3 i dopisać sobie na czymś tam dla SIDa tracki.
A potem testować już na oryginalnym sprzęcie, stopniowo dopasowując głośności SIDa. Bo przecież player Dual-pokey+SID to już każdy rozgarnięty koder może napisać.
Jak robiłem album "ZX81", to szczerze mówiąc zamówiłem sobie na forum player Dual-AY dla ZX81 i ludzie mi w 2 dni napisali - i działa.
Dlatego z resztą takie moje zainteresowanie wzbudziła prezentacja Strykera na zlocie u Sonara bodajże (w moim przypadku czysto teoretyczne z resztą, bo ja na SIDa nie robię).
Ale jakież to daje interesujące możliwości, mogąc wyzwolić SIDa od generowania perkusji, czego ten układ nigdy poprawnie nie robił, a pozostawić mu wszystko inne, co mogłoby wzbogacić kawałek na dwa pokeye oraz uczynić finalną kompozycję znacznie bardziej różnorodną, niż ciągłe smutne nawalanie na prostokącie.
To jest wykonalne.
(Chociaż, Wieczor, po Twoim ostatnim kawałku w nowy demie, to ja nie wiem, czy Ty SIDa w ogóle potrzebujesz ;) ).
Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.http://ym-digital.i-demo.pl/ -
http://yerzmyey.i-demo.pl -
https://soundcloud.com/yerzmyeyŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.