226

Ot i zapomniał o plikach:

side2_sizemod.rar  - kompletny zmodyfikowany rom ze zdumpowanego side2
side2_sizemod_sideromonly.rar  -  tylko 16kb rom side (2 banki) - to jak ktoś sam składa.
Uwaga! nie testowałem jeszcze na real HW.


A fotoszopa to ja nawet nie potrafię obsługiwać ;)

Post's attachments

side2_sizemod.rar 96.91 kb, liczba pobrań: 4 (od 2013-04-15) 

side2_sizemod_sideromonly.rar 6.03 kb, liczba pobrań: 3 (od 2013-04-15) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

227

e, kiepski hak

przechodze na tumiwisizm

228

No na pewno nie taki boski jak Twoje :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

229

dokladnie tak jest
w dodatku nieauryzowany, bez szans na blogoslawienstwo
jak wam side od tego spuchnie to jego wina

przechodze na tumiwisizm

230

Bo tego się nie doczytałem nigdzie.
Czy jest (albo mógłby być) w zestawie SIDE+Ultimate taki tryb, że np. stacja SIO obsługująca UltraSpeed jest z automatu odpalana w US przez New Device?
Jak to co opisane w tych dwóch kolejnych postach:
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic … 50#p133750
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic … 56#p133756

231

ale co ma new device ze SIO czy US wspolnego?

przechodze na tumiwisizm

232

Że new device obsługuje swoją procedurą ruch SIO.
Nie do końca umiem wytłumaczyć jak to działa.
W IDE Plus jest takie coś, że w menu jest opcja włączania szybkiej transmisji i jak ona jest włączona, to bez paczowania OS i dodatkowych sterowników/loaderów mamy transmisję w US po SIO.

233 Ostatnio edytowany przez Pin (2013-04-16 23:59:19)

potwierdzam, jest takie coś. I jest to bardzo dobre ;)

Opcję US w IDE+ należy jednak wyłączyć, jeśli w systemie jako dany numer urządzenia pojawi się Karin Maxi. Niby oczywista rzecz, ale wspomnieć można ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

234

z tym, ze na tego typu berednie ide+ ma 512k flasha, a ultimate jakies 12k
pytac dzona, ja tam nie wiem, nie znam sie, nie orientuje sie - zarobiony jestem

przechodze na tumiwisizm

235 Ostatnio edytowany przez lemiel (2013-04-18 21:58:09)

Dzon ma w końcu pracę, więc mniej wolnego czasu, ale w jego opinii ogólnie da się zaimplementować, te 12k nie powinno być nadmiernym ograniczeniem.
Tylko żeby nie wymyślać koła od nowa, dobrze by było wykorzystać jakiś już istniejący kod, np. do obsługi US, ale to inna bajka.

236

Napisałem sobie nowy loader. Szybszy i tylko nieznacznie większy.

http://youtu.be/ywhEVQskdJo

W 50 sekundzie filmu podmieniam loader.

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

237

ale niekoszerny ;)
bardzo plakales ze smiechu patrzac na loader? :)

przechodze na tumiwisizm

238

http://atariage.com/forums/topic/211689 … -2/unread/

przechodze na tumiwisizm

239

willy napisał/a:

Napisałem sobie nowy loader. Szybszy i tylko nieznacznie większy.

http://youtu.be/ywhEVQskdJo

W 50 sekundzie filmu podmieniam loader.

Podziel się nim dla testów ;)

240

Ja rozumiem, że ta animka jest duża, ale ten loader to mógłby czytać szybciej.

Kontakt: pin@usdk.pl

241

Jacques napisał/a:

Podziel się nim dla testów ;)

Jak złożę wszystko do kupy to zapodam gdzieś.

Na chwilę obceną jest szybki loader i zapamiętywanie ost katalogu.

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

242

w jakim sensie szybki?

80-90k/s ok, obecny daje około połowę z tego.

Kontakt: pin@usdk.pl

243

@willy
Fajnie, to czekam na wieści i udostępnienie :) Zapamiętywanie ostatniego katalogu mi osobiście nie wydaje się potrzebne, a pewnie może i denerwować, że po kolejnym uruchomieniu Atarki trzeba by się przebijać do góry katalogów, ale jak tam uważasz ;)

244

Zmierzyłem prędkość jakieś 85-90KB/sek wychodzi, i można to jeszcze teoretycznie o jakieś 7% może ciut więcej szacunkowo przyspieszyć.

Plik 512KB wczytuje się jakieś 6 sekund. Stworzyłem taki plik specjalnie do testów - 16 bloków po 32KB wczytywanych od $2000 do $9fff.

Video tutaj: http://youtu.be/BUgnVs5G18c

Więcej tylko PBI może wyciągnąć w trybie DMA.

@Jacques Zdaję sobie z tego sprawę że nie każdemu takie zachowanie pasuje, w planach jest napisanie (już właściwie zacząłem) konfiguratora z możliwością włączenia i wyłączenia każdego fiuczera.

Narazie pisanie tego dosyć powoli mi idzie. Jakieś 20 lat przerwy robi swoje. 3 rejestry i ograniczona lista rozkazów. Ale już chyba sobie przypomniałem.

@Pin Nie jestem pewien o czym piszesz, ja piszę o loaderze binarek, nie atr'ów.

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

245

Super, spróbuj wczytać może testowo nieskompresowaną wersję Bomb Jack. Ciekawy jestem ile sekund to potrwa :)

246

Willy - pisałem o ładowaniu demka z filmiku w #239. Spróbuj to samo załadować po SpartaFS z inita i zmierz czas.

Kontakt: pin@usdk.pl

247

Sparty to się najpierw obsługi nauczyć muszę :D

Ładowanie nieskompresowanego BombJack'a: http://youtu.be/Rz8p2NC0ZZU

W załączeniu rom jak ktoś ma ochotę.

Post's attachments

side2_rom_tst_20130429.rar 104.48 kb, liczba pobrań: 8 (od 2013-04-29) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

248 Ostatnio edytowany przez Jacques (2013-04-29 14:50:04)

A udostępniłbyś samą wykonywalną binarkę loadera "luzem", żeby nie trzeba było programować SIDE? (Bomb Jack ogień!)

249 Ostatnio edytowany przez willy (2013-04-29 15:38:01)

Spróbuj tego. Trzeba załadować przez SIDE

Post's attachments

side2loader.xex 15.01 kb, liczba pobrań: 5 (od 2013-04-29) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

250 Ostatnio edytowany przez Jacques (2013-04-29 19:24:28)

Dzięki, testuję, bawię się... Szybkość z jaką ładuje się Bomb Jack jest imponująca :D

EDIT:
Jakbyś jeszcze ustawił w samym loaderze wł/wył opcji AUTOSAVE dla ostatniej pozycji np. pod przyciskiem S to byłoby już w ogóle git. I to ustawienie zapisywałoby się gdzieś tam w SIDE ;)