Próbował ktoś używać programowego trybu APAC (Any Pixel, Any Color) w Action? Jak tak, to bym prosił o jakiś "integrujący" plik ACT, powiedzmy APAC.ACT który by mi pozwolił zrobić tak:

Include"D1:APAC.ACT"

a potem zainicjować go i używać w programie (chodzi o to aby tam był kod APAC-a i wrappery dla Action), bo sam nie umiem go zintegrować (kompletnie się nie znam na assemblerze 6502).

Chcę zrobić bowiem grę korzystającą z APAC do renderowania, żeby po prostu wyglądała ładnie.

2

Sugeruję nieśmiało, byś nie używał interlace'u. On strasznie męczy oczy, i ludzie gry ciepło raczej nie przyjmą.

3 Ostatnio edytowany przez darkhog (2013-04-16 10:14:09)

Tyle że ja chcę, aby moja gra wyglądała jak Crownland (albo lepiej), nie jak to coś.

4

Nie musi migać. Możesz cały czas używać GR11+GR9, zamiast przełączać z GR9+GR11.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

5

Dobra, tylko że odbiegliśmy od tematu. Zamiast dyskutować czy APAC miga czy nie, co powiecie na powiedzenie mi gdzie mogę znaleźć odpowiednie wrappery dla Actiona (z wbudowanym kodem APAC-a - nie umiem integrować assemblera z Actionem, a jestem pewien że ktoś kiedyś w Actionie używał APAC-a więc odpowiedni pliczek ma).

6

Zapytaj na atarionline.pl. Być może tedec coś słyszał na ten temat.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.