1

ankieta

2

a nie ma 22 do wyboru ;)

3

nie napisales w jakim systemie liczbowym :/

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

a ile ma być? :D

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

5

SIEDEM! :D (c) Wielka Maszyna Cyfrowa

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

6 Ostatnio edytowany przez willy (2013-04-05 08:48:00)

http://www.youtube.com/watch?v=iKTCTy4UsUg
czyli 5
Ale ja obstawiam 4+vat

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

7

A co robi operator "x" ?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

8

override operator x (a,b) {return a*b};
:)

9

x to jest iloczyn wektorowy: http://pl.wikipedia.org/wiki/Iloczyn_wektorowy

10

2x2 równa się 5, dla wysokich wartości 2 i niskich wartości 5 :P

KMK
? HEX$(6670358)

11

a tak w ogóle to 3.(9) to właściwie  4 , conie?

12

nie, 3.(9) to 3.(9)

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

13

Powiedz to w skarbowym :D

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

14

Urząd Skarbowy od dawna już używa procesorów kwantowych.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

15 Ostatnio edytowany przez Simius (2013-04-05 17:06:58)

jellonek napisał/a:

nie, 3.(9) to 3.(9)

A czy istnieje liczba nieskończenie mała, różna od 0?

0,(9)=0,(4)+0,(5)  =>  0,(9)=4/9+5/9 => 0,(9)=9/9  => 0,(9)=1

Ceterum censeo Germaniam esse delendam.