1

Witam,
czy jest gdzieś jakaś lista gier/programów napisanych wyłącznie pod atari 130xe?

800xl,65xe,XC12,130xe,1010,1050,Atari Tablet,SIOPC,520STe || C=64,C=64c,C=1541II,C=1701,C=MPS 803,A500 || ZX48k

2

Wydaje mi się (i to wydawanie się graniczy z pewnością), że jak dobrze przeszukasz to na sieci znajdziesz taką listę.

3

Na pewno Crumble Crisis był dedykowany na 130XE, ale tylko w wersji kasetowej. Wydanie CD można było odpalić pod 65XE.

Gdyby we wszechświecie nie istniały obce cywilizacje to znaczy, że na ziemi istniałaby tylko biała rasa - M.M. Kucharski

4 Ostatnio edytowany przez pajero (2011-05-11 18:25:33)

Tu se musisz wyszukać noty "130XE"  np. Dyskietka #274  itp

http://www.mushca.com/f/atari/index.php?idx=6


PS. Nie zmam lepszego spisu, kto wie niech lepiej ujawni!

5

A wydanie blu-ray na Atari 400. :)

http://www.5oft.pl/

6

Gry i dema na 130XE (lub supportujące tegoż) u Fandala:
Klik!

I Ty zostaniesz big endianem...

7

dzieki bardzo

800xl,65xe,XC12,130xe,1010,1050,Atari Tablet,SIOPC,520STe || C=64,C=64c,C=1541II,C=1701,C=MPS 803,A500 || ZX48k

8

Przepraszam ze odkopuje starocia, pytam raczej z Ciekawosc, przykladowo gra X zajmuje na dysku przykladowo 100kb, odpalamy gierke na sprzecie 64kb, gra wczytana, przechodzim jakis tam level i dogrywanie z dysku, ta sama gra w tej samej wersji odpalona na 128kb lub wiecej wykrywa dodatkowa pamiec i odrazu wszystko naraz do pamieci laduje czego efektem jest natychmiastowe przejeacie miedzy levelami, zna ktos takie przypadki?

9

Nie dam sobie głowy obiąć ale czy KARATEKA tak właśnie się nie zachowuje?

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

10

Było kilka takich, nie pamiętam teraz, ale:
1. World Karate Championship
2. Gato bodajże
3. Tekblast (na 130XE różne wzory "klocków" do plansz)
4. Któraś z wersji dyskowych The Goonies
Na pewno były i inne, ale na szybko te mi do głowy przychodzą...

Sikor umarł...

11

Drogi Sikorze, akurat World Karate Championship mialem okazje testowac na 800XL i 130XE i zero roznicy, na 130XE tez dogrywalo levele w trakcie gry, za to byla dostepna odrebna wersja tylko dla 130XE

12

Chciałem Ci zwrócić uwagę, że było kilka oficjalnych wydań WKC. Jedna z wersji którą miałem (pewnie jest jeszcze gdzieś na dyskietkach) na 65XE wgrywała pojedyncze levele, na komputerze z 320KB (wtedy nie miałem 130-ki, fakt) wgrywała się całość z tej samej dyskietki. Trza by wersje u Pawrosa sprawdzić...

Sikor umarł...

13

Zwracam honor, moze ta twoja to jakas kopia orginalu ktorej jeszcze nikt nie zdolal popsuc i dlatego tak sie dzieje, nie mniej dzisiaj pykalem w WKC na emulcu, wersja plikowa ponak 60kb i na ekranie podczas ladowania napis Only 130XE czy cos w ten desen, na moje oko to akurat jakas lewa wersja, zreszta nie bylo chyba oficjalnej plikowej wersji

14 Ostatnio edytowany przez Krótki (2013-02-25 00:21:16)

Bujasz, Sikor. WKC było wydane w jednej tylko wersji, całodyskowej, która nie używała XE RAM. Tak samo IK, które miało jedno wydanie na dyskietce i jedno na kasecie. Reszta to piraty.

Z gier które używają XE RAM ale też działają bez niego, to jeszcze Bop'n'Wrestle (na 130XE nie doczytuje notorycznie grafiki postaci podczas gry), i Artefakt przodków (muzyka na 130XE).

A8CAS - narzędzie do 100% archiwizacji kaset Atari

15

W takim razie jeśli oryginał tak się nie zachowywał - miałem wersję tak skrakowaną, ale powiem szczerze, że na 100% myślałem, że tak się zachowuje właśnie oryginał. Dopiero kiedyś na innej kopii miałem wersję, która nie wykrywała pamięci >64KB.

Sikor umarł...

16

Sikor: sa szanse ze znajdziesz ta wersje na raz sie wczytujaca? tez jej nie widzialem, bylo by to ciekawe...

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

17

Ja mam taką, ale jest to plikówka WKC (NTSC). Warto zagrać jednak w całodysk International Karate, który jest tą samą grą co WKC, ale w PAL i przez to jest to bardziej dynamiczna wersja ;)