Posiadam niezliczoną kolekcję gier na Commodore 64 a samego komputera już dawno nie mam (zaginął w dziwnych okolicznościach). Zawsze podczas wgrywania gier pojawia się błąd (naprawdę różne błędy) lub Self Test. Komendę wpisuję poprawnie i przez jakiś czas jedzie ale po chwili się zatrzymuję.

PS:
Na grach jest napisane Turbo a ja żadnego Turbo nie mam więc może to jest winą.

Naprawdę proszę o pomoc ponieważ szkoda tylu gier.

Pozdrawiam i za pomoc z góry dziękuje !!!

2

Nie, nie pójdą.

Sikor umarł...

3

A może trzeba wgrać ją na Atari z magnetofonu commodore?


---
no dobrze, to taki żarcik ;)

Nie, nie będą działać.

4

Kup Commodore, ostatnio kupiłem jak nowe C64C za 25 PLN :D

5

No właśnie, co do tematu.
Istnieje jakiś debugger C64, by wprowadzić grę do np. C+, a potem skompilować  na atari.

analog+hex=?? ??

6 Ostatnio edytowany przez zijacek (2012-12-04 21:30:30)

Problem nie polega na samym kodzie. Albo debuger, albo kompilator musiałby zachowywać się trochę jak emulator sprzętu, czyli przetłumaczyć kod w taki sposób, żeby obsłużyć odpowiedniki sprzętowe jednej platformy na drugiej. Jest to co najmniej bardzo trudne, jeśli nie niewykonalne. Raczej bez ingerencji ludzkiej w sam kod przed ponownym skompilowaniem na innej maszynie nie da rady.

No i nie ma szans na uzyskanie takiego samego efektu, choćby ze względu na inne palety kolorów, rozdzielczości, dźwięk itd.

7

Tak też przypuszczałem.
Dzięki za objaśnienie.

analog+hex=?? ??