26

O tym pierwszym nie wiedziałem (nie spotkałem się), a z drugą kwestią.... Świetna wiadomość :)

27

.. a tak zapytam - jak jest rozpoznawany song 2....3....4....5... itd? - i jak się przełącza jego numer, jeśli dojdzie już do takiej sytuacji? ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

28

Żeby odsłuchać drugi kawałek z Lasermanii wystarczy:

D1:>LASER 2

mając skonfigurowanego RUNEXTa.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

29

A spod SC? W sensie, bez wklepywania linii komend od nowa? :P

KMK
? HEX$(6670358)

30

... pod SC zajebiście brakuje możliwości uruchomienia pliku wsadowego. Czy jest to przewidywana funkcjonalność w przyszłości (niedalekiej)? ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

31

Jest jest. Odpowiedz mi na pytanie w wątku o MPT Play :P

KMK
? HEX$(6670358)

32

odpowiedziałem w nim właśnie. Odpowiedź zawiera 3 litery. Pierwsza z nich to literka "T" ;)

Kontakt: pin@usdk.pl

33

Nie "właśnie", lecz dobę temu :P

KMK
? HEX$(6670358)

34

.. właśnie dobę temu ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

35

Wersja 0.5 z poprawnym basem Rzóga (do tej pory go wcale nie było).
Załączyłem kawałek Cedynia p.t. HLEJNIA.CMR. Normalny bas można włączyć za pomocą /N żeby zobaczyć różnicę :)
Kierownik może ściągać player stąd.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

36

Player w wersji 0.6:
* zmieniono procedurę detekcji stereo na (c) by drac030,
* konfiguracja panoramy dokonuje się obecnie parametrem /P p1,p2,p3 (proszę poprawić ew. RUNEXT.CFG),
* dodano obsługę rozszerzenia .CMS (double-stereo),
* poprawiono synchronizację subtempa.

Smacznego.
Oczywiście bugs&reqs itd.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje