mozna by bylo...
Candle ?
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/ @Grey
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Rick Dangerous
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mozna by bylo...
Candle ?
tak tak
no ale co na to Candle?
Przestańcie się bawić w półsłówka :) Te "tak tak" to zgoda czy jakiś podtekst :) Electron i Candle są właścicielami praw do VBXE. Lotharek jest chętny kontynuować produkcję w kraju - sorry, ale import ze stanów to masakra, cenowa i czasowa. Pyta grzecznie o zgodę. Krótko: tak czy nie :)
(...)oraz zaimplementowano wsparcie dla VBXE.
Na komputerach z tym układem będzie można mnie podziwiać w wersji z mapą kolorów. Na standardowych konfiguracjach mapa kolorów będzie symulowana za pomocą konarów i lian.
Taka uwaga: świetnie, że gra wykryje sama VBXE i zaoferuje więcej kolorów, ale przydałaby się także opcja wł/wył. podstawowej kolorystyki na ATARI z VBXE, żeby móc zobaczyć/pograć także w zwykłą wersję,
Wystarczy, że przełączysz rdzeń na GTIA - nie musisz przeładowywać, 4 się mieszczą
Tak, "wystarczy" - szczyt ergonomii ;). Przełączanie rdzenia jest średnio wygodne, lepiej byłoby to przełączać na ekranie tytułowym gry np.
Z Candle trzeba na privie, bezpośrednio i konkretnie, a nie przez forum. Taki wniosek wysnułem po procesie zamawiania Ultimate. Z Electronem nie wiem.
Lotharek chyba umie się z nimi tak skontaktować.
A co do ceny w PL, to strasznie mnie ciekawi, w sumie, Lotharek może już zrobił rozeznanie i mógłby jakąś zgrubną podać?
z Lodziem jest wszystko ustalone od 2(?) miesięcy, tylko ja nie dopełniłem tego co powinienem był zrobić (wysłać BOM) stąd reakcja Lodzia, nie ma co drobić więcej w tej sprawie - po prostu muszę coś wysłać
rdzeni mieści się 12
To "tak tak" znaczy, że nie mam nic przeciwko - niech po dogadaniu się z Candle Lotharek robi VBXE dla mas.
Tak, "wystarczy" - szczyt ergonomii ;). Przełączanie rdzenia jest średnio wygodne, lepiej byłoby to przełączać na ekranie tytułowym gry np.
Wystarczy po prostu "nie wykryć" rdzenia fx pomimo jego obecności i sprawa załatwiona, nie trzeba nic przełączać, konfigurować.
... ale przydałaby się także opcja wł/wył. podstawowej kolorystyki na ATARI z VBXE ...
Dobry pomysł. Postaram się aby był zrealizowany.
Jest szansa na tą gierkę w 2k13 ? Było by super.
A moze w Głuchołazach mozna bedzie pograc w jakis nanjowszy preview? :)
lepiej pograć w finalną wersję, bo tak to będzie jak IK+ w wersji numer 36.5 ;)
Witajcie po przerwie atarowscy Przyjaciele.
Tak jak obiecałem będę informował Was o postępach w pracach nade mną.
Niestety prace postępują powoli, dlatego premierę będziemy musieli przesunąć na 2014 rok.
W tej chwili zrobione są następujące rzeczy:
1. Grafika.
Level 1 - 100% + VBXE
Level 2 - 90%
Level 3 - 80%
Level 4 - 0% (na razie tylko konwersja z C64).
2. Muzyka - 90%.
W zasadzie cała muzyka jest zrobiona, brakuje jedynie efektów dźwiękowych oraz kilku dodatkowych utworów podczas gry. W wersji atarowskiej podczas gry, oprócz efektów dźwiękowych, będą dodatkowe utwory zachęcające do grania. Będą one odgrywane na dwóch harfach.
3. Kod - 50%.
Motor do programowych chochlików jest już zrobiony, brakuje jednak AI przeciwników. ;)
Następna zapowiedź będzie zawierała już elementy z drugiego etapu, a jej prezentacja planowana jest na 2k14Q1.
Tymczasem umieszczam kilka grafik (jeszcze z pierwszego etapu).
1. Porównanie mnie na różnych platformach. Kolejno od lewego górnego obrazka:
a) ZX Spectrum,
b) CPC,
c) CPC+,
d) C-64,
e) Atari,
f) Atari + VBXE.
2. Porównanie pomiędzy klasyczną wersją Atari, a wersją z VBXE. Czwarta komnata, pierwszego etapu.
Ryszard, przybywaj! ;)
Świetnie, że standardowa gra bez VBXE będzie wyglądać rewelacyjnie, a wersja VBXE doda odrobinę więcej smaku :)
Jeśli wystartuje w przyszłym roku w Abbucu, gwarantowane 1. miejsce :)
@ironek: na 100% tak bym nie obstawiał... Była już gierka obstawiana na 100%, a zajęła drugie miejsce... Inna sprawa, że obie z Polski były :P (o ile dobrze pamiętam).
a wersja VBXE doda odrobinę więcej smaku
Trochę Cię poniosło z ową "odrobiną", bo wygląda to lepiej niż na CPC, a jest to tylko podkolorowane. ;)
Chodzi mi o to, że cała grafika jest zachowana w tej samej konwencji, ot tu i ówdzie więcej kolorów :) I w sumie fajna jest taka spójność wersji :)
Była już gierka obstawiana na 100%, a zajęła drugie miejsce... Inna sprawa, że obie z Polski były :P (o ile dobrze pamiętam).
Chodzi Ci pewnie o Crownland, który przegrał z Yoompem w 2007.
Jeżeli pojawi się lepsza gra, niż Rick, to chyba tym lepiej. Ale w każdym razie zanosi się na "instant-classic" :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Rick Dangerous
Wygenerowano w 0.032 sekund, wykonano 64 zapytań