Tak piszę sobie coś (modyfikuję atari800) i mam zagwozdkę.
Są sobie przerwania NMI i IRQ. Czy jedno z nich może przerwać drugie? Dlaczego?
Wiem, że jest bug, jak wystąpią jednocześnie, to NMI się nie wykona.
Jak to jest?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Steem SSE v4.1.2 R17 Nowa wersja popularnego emulatora Atari ST.
Street Fighter 2 na Atari 8-bit To wczesna wersja gry, ale już teraz wiadomo, że projekt zapowiada się bardzo ambitnie.
SwSprEd 1.0.0 Nowy edytor programowych duszków.
Atari 8-bit Rom Image File Explorer Nowa wersja przynosi szereg istotnych ulepszeń i nowych funkcji.
Atari Font Maker V1.6.16.0 Nowa wersja narzędzia do tworzenia fontów i map.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Jak to jest z przerwaniami W A8?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak piszę sobie coś (modyfikuję atari800) i mam zagwozdkę.
Są sobie przerwania NMI i IRQ. Czy jedno z nich może przerwać drugie? Dlaczego?
Wiem, że jest bug, jak wystąpią jednocześnie, to NMI się nie wykona.
Jak to jest?
Kuba to chyba nie jest bug. NMI jest przerwaniem niemaskowalnym, ale to oznacza jedynie, że nie może być maskowane przez procesor. Nie ma tam nic mowy o priorytetach. Jedynie o maskowalności. Tu jest dyskusja na ten temat:
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=7800
ok, dzięki. Ten wątek z linku wiele wyjaśnił.
Generalnie nie ma czegoś takiego na A8, jak przerwanie przerwania..
Temat uważam za zamknięty :)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Jak to jest z przerwaniami W A8?
Wygenerowano w 0.012 sekund, wykonano 50 zapytań