1

http://blog.3d-logic.com/2012/05/12/int … ge-studio/

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

2

Zamysl zacny, ale obejrzalem filmik i mam to samo bez zadnego "studia":

Uzywam freewarowego edytora ConTEXT w jezyku polskim. Ze strony autora sciagnalem sobie gotowe podswietlenie skladni dla "6502 Assembler".

Edytor skonfigurowalem nastpeujaco:

F9 - kod automatycznie kompiluje sie w tle pod XASM, a wynik kompilacji wyswietla sie dolnej czesci edytora (w konsoli wynikow). Jesli wystąpily bledy kompilacji to dwuklik na błędzie przenosi mnie do linii w ktorej wystapil błąd.

F10 - skompilowany program XEX uruchamia sie pod emulatorem Atari800Win.

Pracuje sie w ten sposob szybko i komfortowo bez żąglowania oknami.
Zainteresowanym służę konfiguracją ConTEXT'a.

3

O ja pitu, plugin XASMowy dla Visual Studio (skoro dla Eclipse już był, to czemu nie dla VS)! Hehe, brakowało mi tego, juz kusiło samemu zacząć coś pisać :D

Nosty: Podrzuć swoją konfigurację, może się przyda.

grzybson/SSG^NG

4

Facet odwalił kupę brudnej roboty. WUDSN wydaje się bardziej dopracowany, ale na tej bazie już relatywnie łatwo dałoby się zrobić sensowny support dla madsa i altirry.

5

ostatnio coś podobnego udało mi się uzyskać w Notepad++ który jest lżejszy aniżeli Visual Studio czy WUDSN

plugin Explorer z lewej i plugin FunctionList z prawej

plugin Explorer można zassać przy pomocy wbudowanego menadżera, FunctionList nie jest na tej liście z powodu problematyczności, w załączniku ZIP z plikami i instrukcją instalacji, osobno DLL który jest stabilny

dodatkowo FunctionListRules.xml dla MADS-a, pokazuje listę dla .PROC, .LOCAL, .MACRO, .ENUM, .STRUCT

Post's attachments

FunctionList.7z 225.91 kb, liczba pobrań: 3 (od 2012-05-16) 

FunctionListRules.xml 34.83 kb, liczba pobrań: 2 (od 2012-05-16) 

notepad++.png 201.83 kb, liczba pobrań: 7 (od 2012-05-16) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C