strzelanie odrobine zmienione
na tym silniku mozna robic platformowki flip screen
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Cybernoid (roboczo)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
strzelanie odrobine zmienione
na tym silniku mozna robic platformowki flip screen
kolejne poprawki to:
- wprowadzenie klockow 'nasty'. byc moze jesli sie uda beda tez animowane 'nasty'
mozna polatac i postrzelac :-)
http://atari.pl/cybernoid-test.atr
po zabootowaniu dosa uruchomic xbios, gra sie sama zaladuje
dluzsze przytrzymanie fire uruchamia dodatkowa bron (BOMBS) dzoj w dol pozwala zmieniac bronie - z dodatkowych sa tylko "BOMBS" liczniki wylaczone.
tak to bedzie chodzic (bede jeszcze optymalizowac ale trzeba przygotowac sie na takie tempo gry)
sporo zmian z ktorych najbardziej widoczna to mozliwosc niszczenia ;)
- animowane klocki juz nie zamazuja ruchomych obiektow (to bylo denerwujace),
- zmiana broni na klawiaturze 1-5
- ogolna optymalizacja kodu
- dodanie wybuchow
w oryginale rakiety (dluzej przytrzymany fire) mozemy wystrzelic w gore i w dol - dodane strzelanie na wprost (sterujemy wychyleniem joya)
Wspaniała sprawa !
Zapowiada sie super a kiedy bedziemy mogli w rozkoszowac sie pelna gra??? :o
po prostu ignorujesz problem i nawet nie starasz sie pomoc: nie dziala
eot
... mi też nie działa, ale każdy wie dlaczego tak jest :D
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Cybernoid (roboczo)
Wygenerowano w 0.027 sekund, wykonano 62 zapytań