1

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107185, … balt_.html

2 Ostatnio edytowany przez gepard (2012-01-10 12:00:23)

no właśnie sam juz pomyślałem, że giera inspirowana "I Must Run" czy innym niezależnym tytułem jakich podobnych do siebie wychodzi sporo na wszelkie androidy/ios-y/psp i inne konsole i pecety. Dopiero teraz zapoznałem sie z pierwowzorem "Cannabalt". I właśnie przypomniałem sobie że na Atari XL/XE też kiedyś zagrywałem się w jeden biegająco-męczący tytuł: AZTEC CHALLENGE, który to na:

Atari wygląda tak: http://www.youtube.com/watch?v=XuycvBkFRAU

na C64 zaś w ten sposób: http://www.youtube.com/watch?v=udtsv15fWH0

czy znacie/pamiętacie jeszcze jakieś inne biegówki na 8bit?

gep/lamers^dial

3

mnie zastanawia jak oni zrobili tą grafikę, na wiki pisze, że comodor może tyle co atari 1 bit na piksel w 320x200... no to jak oni to zrobili?

a wiesz ze C64 emuluje teraz Amige ?

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

5

bezrobotny napisał/a:

na wiki pisze, że comodor może tyle co atari 1 bit na piksel w 320x200

1 bit w polu 8x8. Mapa kolorów.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

6

podobnie jak spectrum hires w trybie znakowym, dwa kolory na znak

Lynx I / Mega ST 1 / 7800 / Portfolio / Lynx II / Jaguar / TT030 / Mega STe / 800 XL / 1040 STe / Falcon030 / 65 XE / 520 STm / SM124 / SC1435
DDD HDD / AT Speed C16 / TF536 / SDrive / PAK68/3 / Lynx Multi Card / LDW Super 2000 / XCA12 / SkunkBoard / CosmosEx / SatanDisk / UltraSatan / USB Floppy Drive Emulator / Eiffel / SIO2PC / Crazy Dots / PAM Net
http://260ste.atari.org

7

a jakieś bliższe wyjaśnienie? zastanawia mnie wiki na temat GEOSa, jest tam fotka na której wyraźnie widać dwa kolory w najwyższej rozdzielczości... ciekawa sprawa.

8 Ostatnio edytowany przez Jacques (2012-01-12 17:41:58)

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=82967 :)

A co do reszty, zapytaj na jakimś forum C64.

9

ojjojojojoj : http://noname.c64.org/csdb/release/?id=59773 :D

gep/lamers^dial

10

SOTA  na VIC-10 : http://www.youtube.com/watch?v=xv5ToY3J … re=related    :) niezła maszynka

gep/lamers^dial

gepard: wygląda jak film skonwertowany na VICowską grafikę.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

12

Ale przeciez stoi link jak byk (w opisie video): http://girv.in/9p

13 Ostatnio edytowany przez wieczor (2012-01-14 14:38:44)

Tia tyle, że pod tym linkiem nie ma wiele więcej niż na youtube - samego dema też nie ma :) To rzecz jasna downgrade'owane video i to nieudolnie - wskazują na to kolorystyczne przekłamania - typowe dla skalowania, coś takiego nie miałoby miejsca przy wektorówce. Poza tym przypuszczam że ktoś by zrobił konwersję muzy dla SIDa nieprawdaż ? :) Tu w tle leci oryginalny soundtrack z Amigi, no doubt about it :)

Prawdziwa konwersja to jest tu: http://www.youtube.com/watch?v=zVPW40ygds4 (2nd Reality) i za to ręczę bo dostępna jest bez problemu binarka i sam odpalałem

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

14

wszystko się wyjaśniło :D

"Update: This is, of course, a complete April Fools fabrication. The video is from an A500 running the original State of the Art demo that has been processed through ffmpeg, ImageMagick and VirtualDub to produce the 12fps, low resolution, 8 colour version you see above. The music gives it away; there’s no way a VIC-20 would be capable of playing the soundtrack on the video (go on, prove me wrong!). I’d originally intended to replace the original mod (Condom Corruption by Travolta) with a chiptune’d up version, but alas didn’t have the time."

gep/lamers^dial