http://www.youtube.com/watch?v=lMpxI-lqIAs
nowy level format,
23 dodatkowe klocki (2x2) na grafike
zmodyfikowane powerupy i strzelanie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.1 Najnowsza wersja oprogramowania TURGEN wprowadza kilka istotnych ulepszeń.
FujiCup 2024 - głosowanie Wystartowało głosowanie w tegorocznej edycji konkursu FujiCup.
IX. Basque Tournament of Atari 2600 31 stycznia Euskal Retro Association zorganizowało IX. Baskijski Turniej Atari 2600.
Rogul 1.0f Poprawki i nowe funkcje
a8rawconv GUI Graficzny interfejs użytkownika (GUI) dla narzędzia a8rawconv
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Cybernoid (roboczo)
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
http://www.youtube.com/watch?v=lMpxI-lqIAs
nowy level format,
23 dodatkowe klocki (2x2) na grafike
zmodyfikowane powerupy i strzelanie
Czy będzie kolorowo ?
Fajnie. Nawet bardzo fajnie. A jakby było kolorowo, to już byłoby niesamowicie fajnie. I jeszcze najfajniej gdybyśmy się doczekali Sim City, DeathChase i Asteroids ;) Reszta jest fajna, ale budzi tę specyficzną idącą w lata niecierpliwość ;)
A "fajnie", to bardzo niefajne słowo, polonistka za młodu ostrzegała :)
Dla mnie super. Może być nawet mono. Najważniejsza jest grywalność.
Cybernoid 1 na zx był moją ulubioną wersją.
giera ładna, "nawet" w mono, czemu nie. Pytanie pomocnicze: w linkach z YT widzę przy okazji coś ciekawego:
http://www.youtube.com/watch?v=qmbzW1rH … re=related
skąd można pozyskać całą "kolekcję" owych muzyczek? Szukam i nie mogę tego namierzyć.
Mogę zadać głupie pytanie? Dlaczego właściwie tryb 8 i mono?
to nie jest glupie pytanie. tryb mono poniewaz mozna zaimportowac grafike z oryginalnej wersji (zero pracy), gdyby byl tryb kolorowy (w zalaczniku) nalezaloby zmienic cala grafike (wielokrotnie to przerabialem np. w hobgoblin2 zachcialo sie przerabiac grafike i skonczona gra lezy chyba 2 rok)
http://atari.pl/cybcolo.avi (dwa wulkany, a co)
A której oryginalnej wersji? ZX? Bo na C-64 jest chyba 160x200 albo ja oślepłem
To może chociaż kolorowa wersja dla VBXE oprócz wersji mono? ;)
oryginalny czyli z zx spectrum, pozniej ta wersja byla portowana miedzy innymi na c64 co oczywiscie nie znaczy ze wersja z c64 jest gorsza.
http://www.worldofspectrum.org/infoseek … id=0001196
co do rozdzialki, silnik jest elastyczny, moze dzialac na waskim/normalnym i szerokim ekranie to kwestia przygotowanych leveli...
---
VBXE? bez problemu: http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=8378
Jaques: jesli bedzie "ladnie" napisane to zabawa z wymiana trybow czy elementow graficznych w celu "mutacji" nie powinna byc problemem :) slowo klucz: jesli :D
VBXE? bez problemu: http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=8378
Jet Set Willy się dało bez realizacji tych postulatów... Ja wiem, że każdy pretekst dobry, żeby cisnąć Electrona i Candle o to, ale... :P
Przecież Cybernoid podobnie jak JSW ma statyczne komnaty, bez scrolla, itp. itd.
... no i prośba XXL, jeśli można ->> jeśli piszesz coś na VBXE to:
* zrób detekcję strony, na której siedzi karta
* detekcję rdzenia z wyprowadzeniem ewentualnego komunikatu w guście: potrzebny rdzeń 1.22, zainstalowany 1.0axtz.
bez powyższych użytkowanie softu dla karty jest co najmniej problematyczne, bo jest kilkanaście programów działających na 5 rdzeniach ... no i gówno się z tego robi niesłychane :)- a szkoda, bo jest co do zobaczenia.
To jest to o czym pisałem kiedyś, że alternatywne rdzenie to w zasadzie powinny być eksperymentalne, ale powinien być jakiś generic standard dla tych co nie robią cudów na kiju. No, i jest. Właściwie po przejrzeniu API nie potrafię doszukać się czegoś czego bym potrzebował więcej do wielu różnych gier (no bo jak to, na GTIA i ANTICU nie trzeba, a jak dla VBXE to nagle trzeba? :) )
jest taki standard, ale że sie niektórym nie chce zastosować - no to co ja (lub electron) moge?
detekcja od 1.20 jest standardowa
api od 1.20 jest standardowe
a ze xxl ma problemy z mysleniem jak wykozystac to co jest, za to nie ma problemow z wymyslaniem jakby tu utrudnic zycie innym forsujac swoje zmiany - coz
jedyna emulacja jaka cie interesuje to ULA, ewentualnie AY, więc nie mamy o czym gadać
poprzednim razem mowiles ze interesuje mnie tylko emulacja z80 ale widze ze baza Twojej wiedzy jest dzis dla odmiany lewy kciuk :-)
100% poziomow i grafiki przeniesiona
zmiany:
- joy w dol to bedzie zmiana broni a nie jak w oryginale klawisze 1-5
- kolizje zoptymalizowane ale do sprawdzenia
Upchnalbys tam stateczek z The Top 2 z ostatniej czesci. Jest przeciez gotowy. Wywal to to spectrumowe brzydactwo :)
Oby ta kolorowa nie "powstawała" tak jak Prince of Persia z Atari Age ;)
... lecz z czego widzę, to i tak zrobili kilka brzydkich screenów w G2F .. i na tym się pewnie zakończy temat PoP
tymczasem na planecie CYBER http://youtu.be/lMpxI-lqIAs
---
dodatkowy upgrade statku w stosunku do oryginalu
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Cybernoid (roboczo)
Wygenerowano w 0.024 sekund, wykonano 65 zapytań