http://www.youtube.com/watch?v=lMpxI-lqIAs
nowy level format,
23 dodatkowe klocki (2x2) na grafike
zmodyfikowane powerupy i strzelanie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.0 Kolejna wersja multiplatformowego narzędzia do zarządzania obrazami taśm.
SV 2024 WE - program imprezy Już za tydzień odbędzie się zimowa edycja Silly Venture
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Cybernoid (roboczo)
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
http://www.youtube.com/watch?v=lMpxI-lqIAs
nowy level format,
23 dodatkowe klocki (2x2) na grafike
zmodyfikowane powerupy i strzelanie
Czy będzie kolorowo ?
Fajnie. Nawet bardzo fajnie. A jakby było kolorowo, to już byłoby niesamowicie fajnie. I jeszcze najfajniej gdybyśmy się doczekali Sim City, DeathChase i Asteroids ;) Reszta jest fajna, ale budzi tę specyficzną idącą w lata niecierpliwość ;)
A "fajnie", to bardzo niefajne słowo, polonistka za młodu ostrzegała :)
Dla mnie super. Może być nawet mono. Najważniejsza jest grywalność.
Cybernoid 1 na zx był moją ulubioną wersją.
giera ładna, "nawet" w mono, czemu nie. Pytanie pomocnicze: w linkach z YT widzę przy okazji coś ciekawego:
http://www.youtube.com/watch?v=qmbzW1rH … re=related
skąd można pozyskać całą "kolekcję" owych muzyczek? Szukam i nie mogę tego namierzyć.
Mogę zadać głupie pytanie? Dlaczego właściwie tryb 8 i mono?
to nie jest glupie pytanie. tryb mono poniewaz mozna zaimportowac grafike z oryginalnej wersji (zero pracy), gdyby byl tryb kolorowy (w zalaczniku) nalezaloby zmienic cala grafike (wielokrotnie to przerabialem np. w hobgoblin2 zachcialo sie przerabiac grafike i skonczona gra lezy chyba 2 rok)
http://atari.pl/cybcolo.avi (dwa wulkany, a co)
A której oryginalnej wersji? ZX? Bo na C-64 jest chyba 160x200 albo ja oślepłem
To może chociaż kolorowa wersja dla VBXE oprócz wersji mono? ;)
oryginalny czyli z zx spectrum, pozniej ta wersja byla portowana miedzy innymi na c64 co oczywiscie nie znaczy ze wersja z c64 jest gorsza.
http://www.worldofspectrum.org/infoseek … id=0001196
co do rozdzialki, silnik jest elastyczny, moze dzialac na waskim/normalnym i szerokim ekranie to kwestia przygotowanych leveli...
---
VBXE? bez problemu: http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=8378
Jaques: jesli bedzie "ladnie" napisane to zabawa z wymiana trybow czy elementow graficznych w celu "mutacji" nie powinna byc problemem :) slowo klucz: jesli :D
VBXE? bez problemu: http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=8378
Jet Set Willy się dało bez realizacji tych postulatów... Ja wiem, że każdy pretekst dobry, żeby cisnąć Electrona i Candle o to, ale... :P
Przecież Cybernoid podobnie jak JSW ma statyczne komnaty, bez scrolla, itp. itd.
... no i prośba XXL, jeśli można ->> jeśli piszesz coś na VBXE to:
* zrób detekcję strony, na której siedzi karta
* detekcję rdzenia z wyprowadzeniem ewentualnego komunikatu w guście: potrzebny rdzeń 1.22, zainstalowany 1.0axtz.
bez powyższych użytkowanie softu dla karty jest co najmniej problematyczne, bo jest kilkanaście programów działających na 5 rdzeniach ... no i gówno się z tego robi niesłychane :)- a szkoda, bo jest co do zobaczenia.
To jest to o czym pisałem kiedyś, że alternatywne rdzenie to w zasadzie powinny być eksperymentalne, ale powinien być jakiś generic standard dla tych co nie robią cudów na kiju. No, i jest. Właściwie po przejrzeniu API nie potrafię doszukać się czegoś czego bym potrzebował więcej do wielu różnych gier (no bo jak to, na GTIA i ANTICU nie trzeba, a jak dla VBXE to nagle trzeba? :) )
jest taki standard, ale że sie niektórym nie chce zastosować - no to co ja (lub electron) moge?
detekcja od 1.20 jest standardowa
api od 1.20 jest standardowe
a ze xxl ma problemy z mysleniem jak wykozystac to co jest, za to nie ma problemow z wymyslaniem jakby tu utrudnic zycie innym forsujac swoje zmiany - coz
jedyna emulacja jaka cie interesuje to ULA, ewentualnie AY, więc nie mamy o czym gadać
poprzednim razem mowiles ze interesuje mnie tylko emulacja z80 ale widze ze baza Twojej wiedzy jest dzis dla odmiany lewy kciuk :-)
100% poziomow i grafiki przeniesiona
zmiany:
- joy w dol to bedzie zmiana broni a nie jak w oryginale klawisze 1-5
- kolizje zoptymalizowane ale do sprawdzenia
Upchnalbys tam stateczek z The Top 2 z ostatniej czesci. Jest przeciez gotowy. Wywal to to spectrumowe brzydactwo :)
Oby ta kolorowa nie "powstawała" tak jak Prince of Persia z Atari Age ;)
... lecz z czego widzę, to i tak zrobili kilka brzydkich screenów w G2F .. i na tym się pewnie zakończy temat PoP
tymczasem na planecie CYBER http://youtu.be/lMpxI-lqIAs
---
dodatkowy upgrade statku w stosunku do oryginalu
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Cybernoid (roboczo)
Wygenerowano w 0.034 sekund, wykonano 56 zapytań