Jak postępują prace ? Da się już przejść 1 level ?
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.0 Kolejna wersja multiplatformowego narzędzia do zarządzania obrazami taśm.
SV 2024 WE - program imprezy Już za tydzień odbędzie się zimowa edycja Silly Venture
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Silk Worm
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak postępują prace ? Da się już przejść 1 level ?
Od strony programowej jest zrobione dużo, teraz się skupiłem na dopracowaniu szczegółów.
Na przykład strzelanie odbywa się co znak i jest ok. Ale już precyzja wypuszczania strzału co znak pionowego wygląda trochę tak dziwnie.
Dlatego zmieniam teraz wszystkie strzały żeby były co pixel.
No i jeden bug zajął mi prawie dwa dni szukania, taki niby nie pozorny i baaaardzo rzadko się zdarzał ale pewnie w późniejszym etapie by dawał coraz więcej znać o sobie.
Az musiałem sobie filmiki kręcić żeby go wyłapać potem w zwolnionym tempie. I okazało się że STA zgubiłem jedno.
Z racji że jest szansa na grafikę bo grafik obiecał że coś podłubie to wysłałem mu opis co i jak.
Ale żeby zobrazować to bardziej to zabrałem się samemu za przygotowanie przykładu.
A że obróbka grafiki idzie mi około 10 razy wolniej niż kodowanie to zajmuje mi to trochę czasu :)
Ale myślę że warto bo można wyciągnąć kilkanaście kolorów, program jest całkowicie na to przygotowany i szkoda by było to zmarnować.
I mówię tutaj o poziomie a nie w pionie.
No i jak to w życiu przeważnie bywa, jak się zabrałem za coś ostro to jak na złość coś musiało wypaść i nie mam ostatnio aż tyle czasu co zawsze. I zamiast 24h mam góra kilka godzin dziennie.
Pozdrawiam
Eagle
Edit:
A, jeszcze jedno.
Szukając swojego programu muzycznego z początku lat '90 który odtwarzał tam dźwięk ileś razy na ramkę natknąłem się na edytor fx.
Prymitywny strasznie, ale jak ktoś by miał czas i ochotę to może coś stworzyć.
Skończył już 18 lat więc pomimo obaw krytyki postanowiłem że go puszczę w świat wolno :)
Oczywiście brak jakiegokolwiek zapisu czy odczytu, więc najlepiej zgrać całą pamięć lub adresy od $7000-$7800.
Obsługa:
lewo,prawo- zmiana pozycji kursora
góra,dół - zmiana wartości pierwszego nibbla, z shiftem drugiego nibbla
<,> zmiana FX'a
enter-play
Pierwsze $20 bajtów - $d200
Drugie $20 bajtów - $d201
I nie śmiać się proszę :D
Dobrze że Tomek tego na oczy nie widział.
Chociaż zainteresowało mnie osobiście po co ja tam blittera wykorzystuje. Hehe
Efekty pochodzą z Blood Fightera.
I zamiast 24h mam góra kilka godzin dziennie.
Łohoho ! Niezłe założenia ;) Przy takim nakładzie pracy dobowo, wszyscy aktywni koderzy przeportowali by w rok prawie wszystkie gry z innych 8bit, których nie ma jeszcze :/ na małe atari :D
Ostatnia prezentacja.
Teraz logikę niektórych przeciwników dorobić/ulepszyć/poprawić , włożyć grafikę, skończyć obsługę jeepa zrobić jakąś scenę i będzie w co pograć.
Potem liczniki, czołówka, highscores etc.
Pozdrawiam
Eagle
ps. Dely jak mi nic nie wyskoczy w przyszłym tygodniu to powinieneś dostać wersję do testów przed świętami.
Can't wait :)
@Eagle: film na yt jest z emulatora czy real atari ?
@grzeniu: z emulatora. Dlatego jest co drugą klatkę i nie widać animacji większości obiektów.
@xxl: ja bym powiedział że powstaje powoli. Bo mi coś wypadło jak to w życiu. To jest dokładnie efekt pełnych 9 dni pracy.
Ci co mnie znają osobiście z dawnych lat wiedzą o co chodzi... ;)
Eagle ucichł co może być dobrym znakiem. W końcu do otwierania prezentów jeszcze tydzień :D
Bump! ;)
Wczoraj rodzinkę wysłałem do PL.
Ale cisza w domu.
Teraz mam cały czas tylko dla siebie i JIL :)
Kiedy gramy w SW ? ;)
szkoda że nie potrafię pomóc przy takim super projekcei nie jestem programistą:(
Wyślij Eaglowi łyskacza albo jakąs flaszkę ;) To będzie dobry wkład w development :D
szkoda że nie potrafię pomóc przy takim super projekcei nie jestem programistą:(
Ale przecież każdy programista też kiedyś nie był programistą! ;)
Eagle, jak postępują prace ? Naprawiłem nawet ulubiony joystick ;)
jury programowałem w Basicu nawet całkiem nieźle, w końcu zacząłem uczyć się assemblera z kursów Tajemnic Atari. Ale zaprzestałem tego i teraz ciężko bez pomocy cokolwiek robić.
@grzeniu:
Niestety powolutku, przytłoczyły mnie sprawy rodzinne.
Nie mam przez to głowy do pisania, jak się wszystko za parę dni wyklaruje to mam nadzieję że wrócę na właściwy tor.
Ale nie martw się na pewno skończę.
Coś się ruszyło w temacie ?
Kolejka obowiązuje. :)
Do tego niedawno żona z tobołkami mi się zwaliła na stałe :(
To bardzo źle wróży moim projektom.
Ale robię co mogę.... do emerytury powinienem wszystko pokończyć.
Cierpliwości.
No to ja jakiś dziwny jestem bo u mnie żona to cały czas w domu ;)
Bo zadaniem żony jest być przy mężu i wspierać go w trudnych chwilach :)
A jak nie ma trudnych chwil? :P Coś tu jakieś dziwne filozofie wmawiasz :P
Jak nie ma trudnych chwil, to wtedy ona je wygeneruje :-)
Buahaha :) 100%
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Silk Worm
Wygenerowano w 0.025 sekund, wykonano 61 zapytań