26

jer: a nie prosciej miast palenia kilku 27c512 palic na jednym 28c512?

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

27

Prościej, tylko 27C512 mam z 50 szt,. i ich nie zużyję, a 28C512 sztuk 0.

28

@stryker: Dla mnie oczywiście pierwszym logicznym wyborem był Sic! (ew. maxflash)
Przede wszystkim z powodu dostępności i łatwości zaprogramowania.
Ale tak już chyba mam w życiu że lubię robić sobie pod górkę.
Moim zdaniem Sic! bliżej do karty pamięci niż do carta.
Nie za bardzo mogę sobie wyobrazić wartość kolekcjonerską dla Sic!
Nawet jak będzie na nim naklejka że to jest do tej czy do tamtej gry to dla mnie równie dobrze mógłbym dostać kartę SD z nadrukiem nazwy gry.
Dlatego doszedłem do wniosku że powinien to być klasyczny cart, ale to jest moja subiektywna opinia.
Trzeba by zapytać jakiegoś maniaka cartów :)

@Jacques: Ja też nie chcę wszczynać dyskusji na ten temat, ale parę słów wyjaśnienia.
Chlapnąłem o tych extra levelach bo akurat tak mam program zrobiony że paczkę leveli mógłbym wypuszczać co tydzień nową.
Stworzyłem sobie tak jakby specjalny język to wypuszczania wszystkiego na ekran
np.

    wait_time 50
    alloc_heli 0,30
    wait_time 20
    alloc_heli 0,50
    wait_time 20
    alloc_heli 0,70
    wait_time 20
    alloc_heli 0,50
    wait_time 20
    alloc_heli 0,30

        chg_reg $76,ground_color

    wait_time 40
    alloc_jumper 0,128-15
    wait_time 24
    alloc_jumper 0,128-15
    wait_time 24
    alloc_jumper 0,128-15
    wait_time 24
    alloc_jumper 0,128-15

No i tak mogę kopiować i wklejać całymi dniami.
Nie wymaga to ode mnie jakiegoś ogromnego nakładu pracy.
Zaś w innej mojej grze (nad którą pracuję z przerwami już od kilku miesięcy) zrobienie extra leveli byłoby hmmmm dodaniem kilku tygodni morderczej pracy.
Wersje kolekcjonerskie planuję z jakimś trainerami drobnymi dodatkami czy czasem po prostu z info na ekranie tytułowym ze jest to wersja taka a tak numer jakiś tam.
A po co to robię?
Bo mnie krew zalewa jak widzę jak ludzie się produkują po forach w różnego rodzaju flejmowych tematach, płodząc megabajty nikomu nie potrzebnych wywodów a nic twórczego po sobie nie zostawiają.
Więc jeśli moja inicjatywa spowoduje że chociaż jedno demo,gra,obrazek powstanie rocznie więcej to będę zadowolony.

Pozdrawiam
Darek

29

Eagle napisał/a:

ps. od razu uprzedzę "złośliwe" pytania i powiem że absolutnie nie jest to w celach komercyjnych.

Eagle napisał/a:

Nie za bardzo mogę sobie wyobrazić wartość kolekcjonerską dla Sic!

Więc chodzi o wartość kolekcjonerską, praktyczność rozwiązania, czy kwestię finansową?

... przepraszam, nie mogłem się powstrzymać :) - :D

Kontakt: pin@usdk.pl

30

Eagle napisał/a:

I tak np. Silk Worm będzie miał ekstra levele i takie wersje na cartach dostaną tylko dla siebie osoby "zamieszane" w projekt.
Ale też postaram się zrobić kilka sztuk na nagrody przy okazji jakichś eventów.

Wartość kolekcjonerską dla obdarowanych.
A ja żebym miał jak najmniej z tym problemów technicznych i finansowych. :)

31

.. rozgrzeszony więc ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl