Jak kiedyś wspominałem zabrałem się za to jakiś czas temu, no a że "słowo się rzekło, kobyłka u płotu".
Jednakże po czasie doszedłem do wniosku że tryb 4 nie będzie zbyt wydajny.
Więc postanowiłem odświeżyć temat w tym tygodniu i napisać od podstaw w trybie graficznym.
Poniżej wstępny efekt. Wyszło nie najgorzej.
Tłem będą gwiazdki z elementami grafiki na spritach (w ramach rozsądku) na full grafikę nie ma co liczyć przy full rate więc wybrałem tą opcję.
Na razie nie umieszczałem ich żeby mi nie mydliły oczu :)
Do końca tygodnia powinny być dołożone pionowe strzelanie dla helikoptera i jeepa oraz wszystkie kolizje.
W przyszłym tygodniu myślę że z animuje innych przeciwników.
Mogłoby by już ich animować teraz ale wybrałem drogę ekonomiczną dla procesora (ale nie dla siebie)
Z racji że niektóre obiekty mają wysokość od 12 do 21 pikseli zdecydowałem się dla większości zrobić osobne procki żeby oszczędzić cykli.
A potem to już tylko liczniki i ułożenie scen zostaje.
http://www.youtube.com/watch?v=8w5TYFOLY3g
No a teraz ogłoszenie parafialne:
Poszukiwany muzyk (fx by się bardzo przydały)
Dwóch testerów (najlepiej mieszkających pod jednym dachem :D ) ja nie jestem w stanie na dwóch grać samemu żeby wyłapać bugi.
Z założenia grafa miała zostać z komody ale jeśli ktoś miał tyle zaparcia i talentu żeby tchnąć w ten projekt atarowskiego ducha to bardzo chętnie przytulę grafikę.
Nie mówię tutaj o full animowanym intro albo outro ale jakiś ekran tytułowy. Może nową wersje spritów.
Dołączam plik z grafikami dla przykładu. Wszystkich ich nie będę używał z powodu ograniczeń czasowych i pamięciowych (staram się zmieścić w 64KB).
Pozdrawiam
Eagle
ps. mam nadzieję że zrobię synowi prezent na święta i zagramy jak przyjedzie :)