1

1. Mózgprocesor - czy ma ktoś wersję pozbawioną zabezpieczenia (albo zeskanowaną instrukcję  :D )? Wersje dostępne w necie po pięciu minutach pytają o literę z instrukcji i po niewłaściwej odpowiedzi przełączają się w tryb demo  :( . A podobno jest to już freeware  :? .
2. Wyspa - zacznę może od sprostowania, że wbrew temu co pisał kiedyś Matthew, czynności podaje się językiem naturalnym w pierwszej osobie. Czyli, trzymając się podanego przykładu, nie "otwieranie drzwi" a "otwieram drzwi". Ale chodzi mi o coś innego. Podczas gry uzyskałem informacje dotyczące kodu do skarbca, tyle że trochę... dziwne :o . Pierwszą połówką kodu ma być kolejna liczba ciągu: 121 441 961... Wychodzi na 1681. Tyle, że kod ma 6 cyfr więc połówka powinna mieć 3 :x . Zresztą podpowiedź do drugiej połowy kodu jest równie ciekawa. Ma to liczba nie pasująca do pozostałych spośród: 121 169 225 289 8O . Konia z rzędem (i pół królewny  :P ) temu, kto wskaże o którą liczbę chodzi. Jak dla mnie wszystkie pasują idealnie  :evil: .

---> atarowiec od 1984r. <---

2

Może 225, bo 15 nie jest pierwsza? :)

: 404. Stopka not found

3

Może :idea: . O tym nie pomyślałem :oops: . Ale żeby to sprawdzić potrzeba jeszcze pierwsze trzy cyfry...

---> atarowiec od 1984r. <---

4

Jak było dokładnie z kodem - nie pamiętam, ale to chyba da się zrobić - przeszedłem tę grę mając 12 lat. Przypominam sobie, że nie mogłem odnaleźć czegoś tam na plaży, więc napisałem do twórców gry i... otrzymałem odpowiedź od samego kodera. Szczyt jaj z zabezpieczeniem gry został osiągnięty, gdy została ponownie wydana przez Mirage bez instrukcji koniecznej do odkodowania zabezpieczenia niezłe nie?
I to już tyle z tych nostalgicznych wspominek.

5

Mam skany z instrukcji do Mózgprocesora. Tylko że są na kompie u moich rodziców, a ja już tam nie mieszkam. Jak ich odwiedzę to ci je podeślę.

6

To ja też bym poprosił. I tkacz pewnie też, bo kiedyś szukał. Będę zobowiązany.