W nawiązaniu do wątków http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic … 93#p136093 oraz http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=9221 ogłaszam wszem i wobec poszukiwania sponsorów na wyżej wymienione. Poniżej przedstawiam sytuację:
- koszt wynajmu sali na party - 1500zł (1600zł, jeśli z "pokojami" - zdjęcia w pierwszym wątku o party)
- koszt materiałów - nazwijmy to - eksploatacyjnych, sprzątania itp - 200zł (tyle szacuję, jak będzie więcej - moja strata)
Oczekiwania:
- oczekuję na dzień dzisiejszy deklaracji, czy ktoś może wspomóc finansowo organizację party - kwota dowolna, jesteśmy dorośli, sami swoi. Na dzień dzisiejszy - ważna deklaracja, ewentualne wpłaty - około marca 2012 (zarezerwowanie sali)
- jak jest ktoś chętny na przekazanie nagród rzeczowych - też się proszę deklarować poniżej
Co w zamian:
- sponsorzy nie placą za wstęp, o ile ich wpłata przekroczy sumę biletu (na dzień dzisiejszy wstępnie jest to 75zł - przy wpłatach sponsorskich suma ta sukcesywnie będzie spadać)
- mozna liczyć na reklamę na stronie zlotu (po ustaleniu terminu powinna się pojawić w przeciągu około 1-2 miesięcy, przynajmniej w wersji light)
- jeśli powstanie plakat na zlot - mozna liczyć na wpis na nim (~70% szans, że powstanie)
Na co idą pieniążki?
- pieniążki od sponsorów idą w 100% na pokrycie wspomnianych kosztów i na ewentualne nagrody. Koszt biletu będzie sukcesywnie malał wraz ze wzrostem zebranej sumy od sponsorów, co będzie sukcesywnie odnotowane na stronie zlotu i w niniejszym wątku, bądź w wątku, który powstanie specjalnie do tego celu (rzecz do sprecyzowania)
- w przypadku 100% pokrycia kosztów - cenę biletu ustalam na 10zł, przy czym kobiety i dzieci mają zagwarantowany wstęp bezpłatnie.
- wszelkie przekroczenie założonego budżetu jest przeznaczone na ewentualne nagrody pieniężne, które zostaną przekazane w ostatnim dniu party zgodnie z regulaminem konkursów, który w najbliższym czasie zostanie poddany publicznej dyskusji, aby w ostatecznej formie znalećź się na stronie zlotu.
Na dzień dzisiejszy tyle. Poniżej oczekuję ewentualnych deklaracji wraz z sumą lub wykazem rzeczy, które możecie zaoferować na nagrody.
=================================================================================
Cena biletu bedzie wyliczana następująco: (1500zł-suma wpłat od sponsorów)/20 - zakładam 20 osób. Ewentualne braki mam nadzieję pokryją osoby, które się pojawią bez deklaracji. Poniżej aktualna cena (w miarę przybywania sponsorów - będzie malała aż do pułapu 10zł):
CENA WYJŚCIOWA: 75zł
Obecna cena:- 70zł - zadeklarowana stówa od Eagla (uwaga! Może być większa przebitka, o ile nie zmieni kraju pobytu - wyliczenia w stosunku 1:1 w złotych polskich).- 55zł - zadeklarowane 300 od Duddie-go- 50zł - kolejna stówka od Lewisa- 45zł - stówkę zaproponował mailem V0yager- 27,50zł - 50-zł od Cobry, 100 od Drac030, 100 od Delego oraz 100 od Geparda - witam na liście sponsorów i z góry dzięki. Zaczyna się robić super dobra cena wejściówki ;)- 25zł - 50 zł od Innuendo. Witamy na liście sponsorów ;)
- 20zł - kolejna stówka sponsorowana tym razem przez Zaxona. Witam nowego sponsora.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.