1 Ostatnio edytowany przez mono (2011-08-16 20:46:36)

No i jest.
Powinien poprawnie odtwarzać RMT 4 i 8 kanałowe. Wykorzystałem procedurę Rastra i przerobiłem ją tak, żeby była w pełni relokowalna. Wymagała też uniezależnienia liczby kanałów w module od tego czy użytkownik deklaruje posiadanie stereo czy nie.
Co to robi:
- detekcja 2 pokeya,
- oblicza ilość songów, patternów, instrumentów,
- pokazuje ilość kanałów.
Jeśli moduł nie był "oczyszczony" (strip), to doczytuje nazwę songu i instrumentów i pokazuje je jeśli było /X.
Zapraszam do gry (można też ściągać stąd).

RUNEXT.CFG można ustawić tak:

RMT,A:>BIN>RMTPLAY.COM,%

tym razem bez szczegółów, bo nazwy 64 instrumentów potrafią skutecznie wszystko zaciemnić.

Edit: Bambol w urlu.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

2

ok ;)- stereo działa poprawnie, lecz utwory napisane na 4 chn. są odtwarzane na jednym kanale. Czy istnieje możliwość wykrycia owego faktu i odegranie muzaka na zasadzie pseudo-stereo jak jest to rozwiązane w przypadku MP i modułów np. MPT? ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

3

Oczywiście. Zaraz dorobię.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

4

dzięki! :)

Kontakt: pin@usdk.pl

5

Spróbuj tego - powinno działać.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

6

wow - właśnie o to chodziło. To jeszcze poprawki w MPT i mamy 4 playery bez ograniczeń w ilości plików na katalog (przepraszam - do 1423 sztuk / subdir) ... i jeszcze olanie loopów i jest playlista na plikach wsadowych ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

7

mono, a jak wykrywasz 2 pokeya?

8 Ostatnio edytowany przez mono (2011-08-18 12:02:43)

Metoda jest tutaj.
Moja jest tylko minimalnie zmodyfikowana - wygląda tak:

  sei
  ldx #0        ;reset pokey1
  stx audctl
  ldy #%11
  sty skctl
  lda irqens    ;blokada przerwania licznika 1 pokey1
  and #%11111110
  sta irqen
  stx audf1      ;wyciszenie kanalu 1 pokey1
  stx audc1
  
  lda #%1       ;pokey2: baseclk=15khz
  sta audctl2
  sty skctl2    ;reset pokeya2
  sty audf12    ;po 3 liniach skaningowych powinno zlapac przerwanie jesli mono
  stx audc12    ;cisza
  sta irqen2    ;irq licznika 1 pokeya2
  
  sta stimer2   ;uruchomienie licznikow (niekoniecznie potrzebne)
  bit irqst
  ldx #8
?stsyncloop:
  stx wsync
  dex
  bne ?stsyncloop
  
  and irqst     ;czy wystapilo przerwanie licznika 1 w pokey1
  lsr @
  
  stx audctl2
  sty skctl2
  lda irqens
  sta irqen
  txa
  rol @         ;A=0 mono; A=1 stereo
  cli

Była wykorzystana w msx collection XL Digital i w playerze NEO do utworów konkursowych Yerzmyeya i Pinokia w Głuchołazach 2010.
A nie działa?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

9

Pewnie działa. Jakoś ominęła mnie ta metoda i nie wiedziałem, że tak można.

10

A po co właściwie robiłeś detekcję stereo w XL Digital i playerze neo?

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

11 Ostatnio edytowany przez mono (2011-08-18 14:40:19)

Żeby ładnie wyglądało w menu :D

Edit: A naprawdę to chciałem grać na 3 kanałach (a nie na 2), ale nie zdążyłem tego zrobić.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

12

Player w wersji 0.3:
* zmieniono procedurę detekcji stereo na (c) by drac030,
* tytuł utworu wraz z autorem wyświetla się z parametrem /X
* poprawiono synchronizację subtempa.

Smacznego.
Oczywiście bugs&reqs itd.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

13

Wersja 0.4:
* /Q nie wyświetla informacji o autorze i tytule songu.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje