51

Wersja 0.2 z:
- poprawioną detekcją drugiego POKEYa,
- są dwa playery - pełny (domyślnie) i okrojony (włączany przez /S),
- określana jest ilość songów w module,
- przy playerze okrojonym wymuszone jest granie pierwszego songu.
Prosiłbym o informacje o bugach, a w szczególności:
- czy poprawnie liczona jest ilość songów,
- czy poprawnie przechodzi detekcja stereo,
- czy poprawnie grają obydwie procedury (do czasu, aż nie naprawię sobie SimpleStereo nie mam jak tego sprawdzić).
Pozwoliłem sobie załączyć kilka TMCów dostarczanych razem z jaskrowym TMC.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

52

Jest tylko dla SDX?

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

53

Tak.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

54

pierwsze testy wychodzą pomyślnie! :) - Dzięki Mono za ten player!

Player jest także zgodny z trybem 80 znakowym vbxe ... przyznam, wreszcie mam normalny dostęp do katalogu z plikami TMC w którym mam ... 452 pliki. Problem ten jednak dotyczy większości formatów grafik / muzyk - szczególnie w przypadku posiadania HDD ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

55

Ależ nie ma za co. Uważam, że robienie kombajnów odtwarzających naraz wszystko mija się z celem. Plan jest taki, żeby zrobić osobne playery konsolowe do CMC, RMT, MPT i NEO (dla SoundBoarda na VBXE2 jest) oraz wykorzystać je z RUNEXT.SYS lub z Sparta Commander'em. I w efekcie dostaniemy wielki kombajn odpalający wszystko co chcemy.
Proponowałbym zrobić to samo z grafiką.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

56

Sparta Commander nie obsługuje sam skojarzeń plików, posługuje się w tym celu Command Processorem SDX. Więc w ostateczności RUNEXT-em.

Generalnie idea jest jak najbardziej słuszna i nie widzę przeciwwskazań, zważywszy że SpartaDOS X jest obecnie dość łatwo dostępnym DOS-em.

KMK
? HEX$(6670358)

57

Znaczną część formatów graficznych można ugryźć już teraz poprzez TipView ;)- Może TeBe przerobił by delikatnie view'er do RIP'a (o możliwość odczytu parametru) ... no i mamy wówczas następny rodzaj pliku :)

Kontakt: pin@usdk.pl

58

No i żeby TipView umożliwiał chodzenie po katalogach... ;)

59

A nie umożliwia?

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

60 Ostatnio edytowany przez Jacques (2011-08-12 10:27:22)

Coś mi sie kojarzy, że tylko zmiana napędu, ale może pomyliłem z Visage... ;) Sprawdzę w domu.

61

To pierwej sprawdź, a później napisz co zauważyłeś :D :P

... zanim jednak sprawdzisz, to nadmieniam iż jeśli coś poszło by nie tak, to TV obsługuje sub-dir od zarania dziejów. ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

62 Ostatnio edytowany przez Jacques (2011-08-13 17:05:51)

Racja, sorry za zamieszanie ;) Moja wypowiedź owszem pasowała, ale do starego TipView 0.3 :D Już mam 1.0 ;)
EPI, byłaby szansa wsparcia dla RIP-ów w TipView?

63

w paczce z mads-em jest przykład dekompresji i wyświetlenia RIP-a, tak że dla chcącego nic trudnego

inną sprawą jest rozbudowa takiej przeglądarki RIP-ów, bo RIP pozwala na zapis dowolnego formatu Atari, taki był zamysł, w nagłówku jest informacja o trybie, Visage na pewno wyświetla RIP-y  w których zapisano INP (XLPaint, INP), MAX (XLPaint Max) i pewnie zwykły MIC

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

64

Byłaby (implementowaliśmy RIPa już w FAIL), chociaż ma stosunkowo niski priorytet. Inna sprawa, że źródła TipView są dostępne i każdy może dodać tam Swój Ulubiony Format, do czego zachęcam.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

65

Wersja 0.3 z dodanym ostrzejszym sprawdzaniem poprawności pliku.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

66

... nie ma to jak rozgrzebywać czyjeś źródłówki :)- już lepiej dobrać się do RIP'a solo - czyli bez rozkminiania jak to pocisnąć do TipView ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

67

Nie ma to jak mówić o czymś, czego się nie widziało.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

68

.. czyli sądzisz, że rozgrzebywanie czyjegoś źródła jest ciekawym zajęciem? ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

69 Ostatnio edytowany przez mono (2011-08-17 10:13:36)

Źródło to jeszcze pół biedy. Najczęściej jednak dysponuje się kodem maszynowym hehe.
Z moich ostatnich działań nad playerami źródła miałem tylko do RMT i TMC. Do MPT był co prawda opis, jak wykorzystać ale widać gołym okiem, że nie działa to jak należy :/.

Edit: Doszły jeszcze Jaskrowe źródełka do MPT (już włączone) i CMC (nie zostały wykorzystane) i od Epiego do ST (na razie jeszcze niewykorzystane).

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

70

Pinokio: sądzę, że nie masz pojęcia, o czym mówisz, skoro używasz terminu "rozgrzebywanie". ;)

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

71

Sądzę, że wiem. Bo nie dotyczy to wyłącznie "maszynowego", lecz także pierdół w rodzaju Basic itd. :) Rozgrzebywanie ma sens, bo w tym przypadku korzystam z pogrzebacza do urzeczywistnienia wspomnianego procederu :P

Kontakt: pin@usdk.pl