1

jednak bedzie.

dodatkowo bedzie do niego webowa wersja konstruktor kida

http://xxl.atari.pl/?page_id=111

jesli sa jakies zyczenia co taki konstruktor powinien jeszcze moc "ustawic" to prosze smialo mowic.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

A DeathChase? :)

3

bylem dosc krotko w glucholazach, ale gdybysmy sie spotkali moglbys zagrac w DC :)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

Ech, no tak... To był dopiero mój II zlot i faktycznie zerkając na relację filmową zauważyłem, że byłeś. Niestety w Głuchołazach nie wiedziałem, że Ty to Ty ;)

5

... po avatarze nie rozpoznałeś XXL?? :) - dziwne.

Kontakt: pin@usdk.pl

6

Może na party był trzeźwiejszy niż ten jegomość w avatarze :D

a co z R-Type ? ;)

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

8

I może mimo wszystko jakieś zubożone Asteroids? Bo gierka się fajnie zapowiadała...

9

ale najpierw H2 :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

10

Jeśli poziom trudności ma być taki sam, jak w Hobgoblin 1, to lepiej żeby ta gra nie powstała ;)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

11

> lepiej żeby ta gra nie powstała

tego zyczenia nie moge spelnic :D

w stosunku do H1 jest sporo zmian na lepsze, po pierwsze: w H1 jesli zrobisz speedrun to kolejnosc duszkow sie popierxxx i normalnie gdzie powinien pojawic sie duszek A pojawi sie zupelnie inny (blad w engine). w H2 taki numer nie przejdzie, silnik jest poprawiony, jest duzo wiekszy arsenal (zroznicowany) nasza bron rozni sie szybkoscia, sila, mozna strzelac seriami ;-) jest wiecej do zebrania, dwa nowe rodzaje klockow - animowane klocki "pulapki", mozemy chodzic po drabinach, nowe atrybuty dla klockow (w instrukcji do edytora beda podane), w oryginale byl blad ktory uniemozliwial uzycie broni przez duchy i zombiakow (naprawione) - w danych levelu atrybuty dla tych postaci byly prawidlowe wiec na tym silniczku gra  z oryginalnymi danymi levelu bedzie sie troszke inaczej zachowywac, zwiekszylem tez pole dzialania - gracz moze podejsc blizej krawedzi ekranu (bedzie mozna lepiej zaprojektowac levele), mamy tez walke z bosem na koncu, (ta zmiana nie wiem czy wejdzie do wersji produkcyjnej - mamy efekt attribute clash podkolorowanie atrybutami na graczu) itd. itd.

ogolnie jest bardzo duzo zmian i osobiscie uwazam , ze gra stala sie za prosta; dlatego "zespol" pracuje nad podrasowaniem danych leveli zeby upokorzyc gracza!

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

12

A dałoby się zrobić scrolla? A nie pokaz slajdów jeśli chodzi o lokacje? ;)

13

dely napisał/a:

Jeśli poziom trudności ma być taki sam, jak w Hobgoblin 1, to lepiej żeby ta gra nie powstała ;)

Nie przesadzajmy, z tym poziomem trudności. Gdyby gra była łatwiejsza, to byłaby za krótka. Ja byłem pierwszą częścią zachwycony, tym bardziej czekam na część drugą. A kiedy choć jakiś screeny lub wideo?

14

tu jest starusienki filmik bez tych super hiper ustawien http://www.youtube.com/watch?v=Qp5nf7ntyJk w tym tyg. postaram sie zrobic filmik bardziej na czasie

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

15

taki maly zarcik na silniku gry http://atari.pl/hob2drac.avi

do powyzszych nalezy dodac jeszcze jedna zmiane:

- dla bonusow dodana cykliczna zmiana kolorow (dwa schematy)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

16

wygląda bardzo obiecująco, kiedy coś grywalnego?

17

https://obrazki.elektroda.pl/4153228700_1601894597_thumb.jpg

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

18

jeden z forumowiczow dostal kreatora leveli do tej gry... no zobaczymy :D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

19 Ostatnio edytowany przez xxl (2022-11-02 10:46:49)

ZeroPage Homebrew pogrywaja:

https://youtu.be/LmtXgCgZ6Qo?t=500

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

20 Ostatnio edytowany przez mgr_inz_rafal (2022-11-03 11:47:39)

Prowadzący ten filmik mówi, że tam będzie jakaś muzyka grała z wava za pomocą dedykowanego pinu. Co to za technologia jest?

Aha, dobra, chyba wiem. To będzie na zasadzie tunelowania muzyki z kasety tak jak kiedyś za pomocą XC12. Zapomniałem, że ten kart z grą to nie będzie zwykły kart tylko taka wgrywarka przez SIO.

21

tu przyklad dzialania:

https://www.youtube.com/watch?v=HdT8bxfy-iI

i gry:

https://www.youtube.com/watch?v=7lMugSgJGp8

i jak wyglada siocart:

https://content.invisioncic.com/r322239/monthly_2022_08/image.jpeg.7df6029bc9464524481c7ec7f278ea4a.jpeg

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

22

Ekstra!
Gdyby gdzieś były zapisy to proszę mnie zapisać :)

23

Fajne, choć skrycie i tak pewnie większość z nas marzy o Ghosts and Goblins ;-)

24 Ostatnio edytowany przez Mq (2022-11-03 14:26:57)

Myślę, że to wszystko ściema. Muzyczka w tle gry na podlinkowanym wyżej filmiku jest stereofoniczna, a wejście audio na pinie SIO jest monofoniczne.

Edit: aha, to coś (SIOcart), co trzyma na zdjęciu model, jest z pewnością wykonane z użyciem mikrokontrolera, który prawdopodobnie dziś po latach nie jest już dostępny w sprzedaży, więc nawet gdyby były chęci ruszenia po latach znowu tego tematu, to prawdopodobnie nie da się tego obecne zrobić w ogóle. Popraw mnie xxl jeśli się mylę i sprostuj to.

Tak że ten... mi się osobiście idea SIOcarta bardzo podobała, ale wątpię, że to kiedykolwiek zaistnieje.

25

tragiczną koszule ma ten model,

.