1

CZy ktoś widział czy ktoś wie???

Szukam np. quaka i duka3d.

Na stronie Mikro http://mikro.naprvyraz.sk/download.htm
coś tam pościągałem, ale niestety to nie rabotajet z tymi wersjami które udało mi się znaleźć w sieci.

Czy jest tutaj ktoś, kto ma działającego duka i quaka na Falconie 060??
A może są jeszcze jakieś gry na Falcona 060??

2 Ostatnio edytowany przez jury (2011-06-22 22:09:00)

Z innych gier masz jeszcze OpenTTD, ale do tego potrzebny jest MiNT 1.17.0.

http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopi … 32#p120432

U MiKRO masz też inne 3 gry: HHeretic, HHexen and OpenTyrian
Co do quake'a, to na wersji shareware przynajmniej powinieneś pograć w pierwszym epizodzie quake'a.

3

To jeszcze tylko konia z wozem temu co to odpali z tymi wersjami które są w necie :P

4 Ostatnio edytowany przez jury (2011-06-22 22:23:05)

A do tego masz "maszynę" ScummVM na której działa trylion zylionów przygodówek podobno :) Też potrzebny 1.17.0, tu możesz zobaczyć które gry z tym współpracują:

http://www.scummvm.org/screenshots/

Jest jeszcze saulota port Flashbacka:

http://nokturnal.pl/home/atari_16_32_bi … ch_lang/pl

AS... napisał/a:

To jeszcze tylko konia z wozem temu co to odpali z tymi wersjami które są w necie :P

Tu masz ewentualny mały poradnik co i jak robić z quake'm jak już dorwiesz "pliki gry" ( lub chociaż shareware):

http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopic.php?id=8032

5

Dzięki jury,
ciekawe tylko czy to zadziała z tymi wersjami które są w sieci, dzisiaj wieczorkiem przetestuję...
ech niedoczytałem potrzebny jest 1.17.0 a mam prawie działąjącego 1.16.0 :P

6

Sprawdzałem wczoraj scumma. Moim zdaniem nie da się grać na 060 :(

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

7 Ostatnio edytowany przez jury (2011-06-23 12:13:07)

sqward, a możesz przybliżyć co jest powodem, rozumiem że zapewne prędkość działania?
Ja kiedyś czytałem na mint liscie że to było by w miarę grywalne, ale kursor myszy jest strasznie wolny, a jako że jakieś parametry SDLa dotyczące myszy nie zostały zaimplementowane w wersji SDLa pod Atari, to nie da się zmienić. Więc jeśli to tylko chodzi o mysz to jest szansa że to zostanie kiedyś poprawione :)

AS... napisał/a:

To jeszcze tylko konia z wozem temu co to odpali z tymi wersjami które są w necie

Hmm, tak mnie tknęło :) Nie chcę konia z wozem, przyjadę do Ciebie i za uruchomienie poproszę tylko CT63 :D

sqward: spróbuj gier używających różnych enginów.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

9 Ostatnio edytowany przez AS... (2011-07-01 22:22:17)

W końcu mi się udało!!
Quake na Falconie z ct63 ustawionym skromnie na 90mhz, zasuwa jak wściekły!!!!
Znowu podoba mi się Falcon :P
CIekawe jak będzie działał na 100mhz :)


*** czas na duka :P

O tak: bzzzzzziuuuummm... i nie żyjesz ;)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

11

AS... napisał/a:

W końcu mi się udało!!
Quake na Falconie z ct63 ustawionym skromnie na 90mhz, zasuwa jak wściekły!!!!

Trzeba męczyć MiKRO ( piszcie do niego po 12 maili dziennie :D ) żeby przed Głuchołazami puścił wersję z obsługą sieci to sobie zrobimy mordobicie, ekhm, znaczy turnament w quake'a na F060. Podobno już przeportował sieć, tyle że coś mu nie hula do końca. Ale w sumie ma jeszcze prawie miesiąc, więc trzeba go motywować ;)

12 Ostatnio edytowany przez AS... (2011-07-02 11:11:13)

Duka ma coś popierdzielone z dźwiękiem,ale się nie poddaje.. Zasuwa bardzo ładnie...
NIedługo atakuję Heretic-a i Hexen-a :P

Jak tylko znajdę chwilę czasu :)

13

sqward napisał/a:

Sprawdzałem wczoraj scumma. Moim zdaniem nie da się grać na 060 :(

Na radeonie jest ok. ;> I pewnie na supervidelu też będzie ok.

as: do duke'a potrzebujesz atomic edition inna wersja nie pójdzie. Odnośnie quake'a to mi się odpaliła tylko pełna wersja, dodatkowe misje/scenariusze już nie, a szkoda.

Przerobiłem port MiKRO quake'a na radeona i tryb 8-bit, ale jest problem z ustawianiem palety (już pewnie wspominałem to przy pmDoomie i innych). Okazało się, że to problem ze sterownikami albo Radeona (dotyczy to tylko modeli R7000, na R9000> problem nie występuje) albo samego CTPCI. Więc muszę zrobić wersję 16/32 bit. Eś! Mam w planach dorobienie muzyki, ale nie wiem kiedy się tym zajmę. 
Zupdatowanych binarek portów na SDLu dla Radeona jeszcze nie mogę wypuścić, bo jest problem z samym SDLem (no może GRAFX mógłby ujrzeć światło dzienne). Podsystem dźwięku się wali przy inicjalizacji i tylko dla procków 020-60  z  najnowszym gcc (ale nie we wszystkich przypadkach).

=========================================
[www] https://nokturnal.pl
[ 16/32 bit Atari development wiki] https://bus-error.nokturnal.pl

14

Dzięki, już odkryłem jakiś czas temu co i jak..
Quake nie chodzi ale fruwa, kilka osób co było ostatnio na sztabie 3city, cieło w quaka na falconie 060@95mhz ...
Duke też działa pięknie.
Muszę rozpracować jeszcze inne wersje starych gierek na Falcona 060, ale na razie zdecydowanie wolę małe Atari :P