51

przejscie z trybu 8 (basica) na 15 (basica) daloby 7 niezaleznych kolorow dla tla, drzew i przeszkadzajek ale trzeba przedefiniowac grafike...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

52

OMG. Zostaw lepiej w odcieniach szarości jeśli ma to tak wyglądać, jak na screenie.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

53

Nooo... W obecnej wersji pomimo, że jakieś kolory są, to jakby ich w ogóle nie było... Dlatego może chociaż wersja VBXE wyglądałaby normalnie, jak na ZX...

54

@dely: co nie podoba sie efekt "ambilight".... sie dopracuje :D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

55

nowa wersje http://atari.pl/dcturbo.rar

kolejna optymalizacja przyniosla (z racji tego ze dziala duzo szybciej) mozliwosc uruchomienia przerwan DLI w kazdej linii, wiec moze zrobic grafike z linii trybu gr.15 i gr.8 na przemian ze zmiana palety kolorow?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

56

Jestem jak najbardziej za. Prosimy więcej kolorów! :)

Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika.

Terry Pratchett - Równoumagicznienie

57

jest jakis program graficzny w ktorym mozna rysowac w trybie $e/$f (na przemian grafika 15 i 8) ?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

58

Graph2Font.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

59

myslalem, ze G2F operuje tylkona ekranie z trybami tekstowymi. jak przelaczyc go na tryb graficzny wygladajacy tak:
gr15
gr8
gr15
gr8
gr15
gr8
itd.
wysokosc linii to 1 piksel a nie jeden znak.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

60

Przepraszam, nie doczytałem - zrozumiałem, że ma być na przemian $2/$4.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

61

Hmm... ale mogłaby się przydać taka opcja w G2F. :)

I Ty zostaniesz big endianem...

62

obawiam się, że w tym przypadku (na teraz) zostaje jedynie zrobienie grafy na zewnątrz w jakimś sensownym programie na peze i przetransformowanie je na JIL poprzez g2f gdzie wyświetli się nieprawidłowo, ale DLI w gierce już zrobi z tym porządek.

PunBB bbcode test

63

http://www.youtube.com/watch?v=8F-MWmKkHpU

bez grafika nie bede sie bawil w kolorki ;-) nastepna wersja przynosi kolejne przyspieszenie dzialania, mysle ze szybciej juz nie potrzeba :) (juz jest prawie 2x szybciej jak w oryginale)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

64 Ostatnio edytowany przez xxl (2011-06-30 06:35:18)

poprawione: czcionki, szybkosc, priorytety cyklistow, lepsze podkladanie PM/G
dodany dzwiek

http://atari.pl/dc_sound.zip

ktos umie w kilka POKE lub SOUND stworzyc dzwiek pracujacego silnika (2 biegi + jalowy), wybuch (2 rodzaje), strzal, kraksa?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

65

Hmm, Miker umie ;)

Sikor umarł...

66

Miker dziala.


a tu temat ktory tyczy sie tej gry:
http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopi … 08#p130308

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

67

I co tam dalej? :)

68

obecnie trwaja prace nad 'synchronizerem' i dopracowuje pomysl z odnosnika w wiadomosci #66.
brak muzyki: sie tworzy
nie wiem jeszcze czy od tej gry bede zapisywal do pliku czy to beda gry calodyskowe, wkrotce sie wyjasni.

data publikacji gry wyznaczona... tak, ten rok ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

69

jeszcze podrążę, jeśli można:
puszczasz grę w gamecompo na SV, czy jest szansa na wcześniej?

PunBB bbcode test

70

poczekajmy do sv

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

71

I jak tam? Została wypuszczona? :)

72

a skad... braklo czasu na wszystko. moze to nawet lepiej, przedyskutowalem kilka problemow z tegimi glowami na zlocie i projektowi to wyjdzie na dobre.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

73

wyginam drzewa smialo

http://youtu.be/FziB0FKf2uY

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

74

Hmm... Trochę to dziwne, że drzewa się wyginają względem nieruchomej linii horyzontu.
Czyżby wiatr wiał synchronicznie z trasą przejazdu? ;)

75

http://www.youtube.com/watch?v=OBHBnyI_34g   - tu tez :p

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.