Czy komuś udało się uruchomić demo gry Legend of Espen na Milan'ie?
http://classic-web.archive.org/web/2001 … /funmedia/
Mi na CT63 nie poszło, a gierka wygląda niegrzecznie :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Legend of Espen
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czy komuś udało się uruchomić demo gry Legend of Espen na Milan'ie?
http://classic-web.archive.org/web/2001 … /funmedia/
Mi na CT63 nie poszło, a gierka wygląda niegrzecznie :)
O qrde gierka wygląda kozacko!!
Jury czy jest więcej takich produkcji??
Raczej wątpię, było zaledwie parę produkcji dla tak zwanych "klonów" ale z tego co wiem to żadna ( a przynajmniej żadna sensowna, bo kolejne bardziej kolorowe wersje asteroids czy tempest czy innych staroci mnie nie ruszają :P ) nie dotarła do wersji finalnej. W niektórych przypadkach nie ma nawet dostępnych dem. Legend of Espen akurat demo ma, ale mi się nie udało tego uruchomić.
Mi na CT63 nie poszło, a gierka wygląda niegrzecznie :)
A radeona już opanowałeś...? Bo Falcon ma 15bit grafę, a w wymaganiach jest 16-bit grafika. Może to jest przyczyną?
O, byłem przekonany że Falcon ma 16-bit grafike, hmm to pewnie wyjaśnia dlaczego mogłem polec z tym demem.
A co do Radeon'a to jeszcze go nie opanowałem, ostatnio w ogóle nie miałem czasu i Falcona uruchomiłem może z 5 razy od lutego. Muszę w końcu przysiąść do niego, ale jestem raczej przekonany że mam uwalone albo CTPCI, albo Radeon'a. Jak ktoś się wybiera do Grzybsona i ma Radeon'a 7xxx lub 9xxx na PCI to poprosiłbym o zabranie :D Zweryfikowałbym czy to coś nie tak z moim Radeon'em.
O qrde gierka wygląda kozacko!!
Jury czy jest więcej takich produkcji??
http://www.atari-users.net/~gokmase/joo … ;Itemid=86
"Running II" - dostępne są zródła dla Falcona i Milana
Jury czy jest więcej takich produkcji??
Kolejną z tych niewielu planowanych gier na "klony" która nie doczekała się ukończenia i wydania był Dafel: Blood Line ( również miał być na Milan'a )
Tak samo Tales of Tamar był konwertowany, ale to już chyba na gołego Falcona. Projekt też upadł z milion lat temu:
http://www.tamar.net/main.php?seite=scr … ge=deutsch
Niestety, jak pisałem, chyba żadna z zapowiadanych gier które nie byłyby kolejnymi klonami tetrisa, asteroidsów itp nie została ukończona. Szkoda.
O, byłem przekonany że Falcon ma 16-bit grafike, hmm to pewnie wyjaśnia dlaczego mogłem polec z tym demem.
A co do Radeon'a to jeszcze go nie opanowałem, ostatnio w ogóle nie miałem czasu i Falcona uruchomiłem może z 5 razy od lutego. Muszę w końcu przysiąść do niego, ale jestem raczej przekonany że mam uwalone albo CTPCI, albo Radeon'a. Jak ktoś się wybiera do Grzybsona i ma Radeon'a 7xxx lub 9xxx na PCI to poprosiłbym o zabranie :D Zweryfikowałbym czy to coś nie tak z moim Radeon'em.
Czesc jury,
jeslii przyjade to zalezy od Yer Pina i AS-a to wezme swojego Radeona i ctpci nadal nie mam sprawnego ct63 to przynajmniej bede wiedzial ze one nadal zyja :)
Pozdro
Kroll
AS... napisał/a:Jury czy jest więcej takich produkcji??
Kolejną z tych niewielu planowanych gier na "klony" która nie doczekała się ukończenia i wydania był Dafel: Blood Line ( również miał być na Milan'a )
Tak samo Tales of Tamar był konwertowany, ale to już chyba na gołego Falcona. Projekt też upadł z milion lat temu:
http://www.tamar.net/main.php?seite=scr … ge=deutsch
Niestety, jak pisałem, chyba żadna z zapowiadanych gier które nie byłyby kolejnymi klonami tetrisa, asteroidsów itp nie została ukończona. Szkoda.
Tales of Tamar miałem okazję testować. Takie play by mail, niestety to było wtedy kiedy internet nie był tak powszechny i zostałem zabity przez rodziców po pierwszym rachunku telefonicznym ;)... Autor portu (Rafał Kawecki) o ile się nie mylę zarzucił projekt, bo było mało testerów/zainteresowania, no i ten czas (port był robiony całkowicie za darmo po godzinach). Chyba wyjechał do Niemczech i słuch po nim zaginął.
A Legend of Espen to wyglądało bardziej jak tech demo niż pełnoprawny produkt. I tak według mnie wyglądało biednie. To były czasy jak wszyscy próbowali robić softwarowe enginy 3d wzorowane na doomie i podobnych. Robienie cRPG w jedną osobę to samobójstwo, nawet jak coś wyjdzie to rzadko jest to coś godnego uwagi i trwa zwykle latami.
jury napisał/a:Mi na CT63 nie poszło, a gierka wygląda niegrzecznie :)
A radeona już opanowałeś...? Bo Falcon ma 15bit grafę, a w wymaganiach jest 16-bit grafika. Może to jest przyczyną?
Teoria z "bitowością" grafiki na Falconie legła :P Podobno chodzi pod CT6x:
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Legend of Espen
Wygenerowano w 0.020 sekund, wykonano 63 zapytań