1 Ostatnio edytowany przez jury (2011-05-11 08:30:26)

Czy komuś udało się uruchomić demo gry Legend of Espen na Milan'ie?

http://classic-web.archive.org/web/2001 … /funmedia/

Mi na CT63 nie poszło, a gierka wygląda niegrzecznie :)

2

O qrde gierka wygląda kozacko!!

Jury czy jest więcej takich produkcji??

3

Raczej wątpię, było zaledwie parę produkcji dla tak zwanych "klonów" ale z tego co wiem to żadna ( a przynajmniej żadna sensowna, bo kolejne bardziej kolorowe wersje asteroids czy tempest czy innych staroci mnie nie ruszają :P ) nie dotarła do wersji finalnej. W niektórych przypadkach nie ma nawet dostępnych dem. Legend of Espen akurat demo ma, ale mi się nie udało tego uruchomić.

4

jury napisał/a:

Mi na CT63 nie poszło, a gierka wygląda niegrzecznie :)

A radeona już opanowałeś...? Bo Falcon ma 15bit grafę, a w wymaganiach jest 16-bit grafika. Może to jest przyczyną?

Sikor umarł...

5 Ostatnio edytowany przez jury (2011-05-11 18:22:17)

O, byłem przekonany że Falcon ma 16-bit grafike, hmm to pewnie wyjaśnia dlaczego mogłem polec z tym demem.
A co do Radeon'a to jeszcze go nie opanowałem, ostatnio w ogóle nie miałem czasu i Falcona uruchomiłem może z 5 razy od lutego. Muszę w końcu przysiąść do niego, ale jestem raczej przekonany że mam uwalone albo CTPCI, albo Radeon'a. Jak ktoś się wybiera do Grzybsona i ma Radeon'a 7xxx lub 9xxx na PCI to poprosiłbym o zabranie :D Zweryfikowałbym czy to coś nie tak z moim Radeon'em.

6

AS... napisał/a:

O qrde gierka wygląda kozacko!!

Jury czy jest więcej takich produkcji??

http://www.atari-users.net/~gokmase/joo … ;Itemid=86

"Running II" - dostępne są zródła dla Falcona i Milana

I Ty zostaniesz big endianem...

7 Ostatnio edytowany przez jury (2011-05-11 19:41:01)

AS... napisał/a:

Jury czy jest więcej takich produkcji??

Kolejną z tych niewielu planowanych gier na "klony" która nie doczekała się ukończenia i wydania był Dafel: Blood Line ( również miał być na Milan'a )

http://hol.abime.net/4792

Tak samo Tales of Tamar był konwertowany, ale to już chyba na gołego Falcona. Projekt też upadł z milion lat temu:

http://www.tamar.net/main.php?seite=scr … ge=deutsch

Niestety, jak pisałem, chyba żadna z zapowiadanych gier które nie byłyby kolejnymi klonami tetrisa, asteroidsów itp nie została ukończona. Szkoda.

8

jury napisał/a:

O, byłem przekonany że Falcon ma 16-bit grafike, hmm to pewnie wyjaśnia dlaczego mogłem polec z tym demem.
A co do Radeon'a to jeszcze go nie opanowałem, ostatnio w ogóle nie miałem czasu i Falcona uruchomiłem może z 5 razy od lutego. Muszę w końcu przysiąść do niego, ale jestem raczej przekonany że mam uwalone albo CTPCI, albo Radeon'a. Jak ktoś się wybiera do Grzybsona i ma Radeon'a 7xxx lub 9xxx na PCI to poprosiłbym o zabranie :D Zweryfikowałbym czy to coś nie tak z moim Radeon'em.

Czesc jury,

jeslii przyjade to zalezy od Yer Pina i AS-a to wezme swojego Radeona i ctpci nadal nie mam sprawnego ct63 to przynajmniej bede wiedzial ze one nadal zyja :)

Pozdro
Kroll

Falcon CT63, CTPCI + Radeon 9250, napęd MO Fujitsu 230 MB oraz naped Syquest 230 MB, Nagrywarka Yamaha CDRW 2100, Napęd DVD-ROM, Netusbee, Skaner EPSON GT8000/Falcon 030, Ram 14 MB, karta CF 16 GB/Hades 060, CD-ROM, Nagrywarka Yamaha CDR, karta sieciowa, napęd Syquest 44 MB/Atari TT 030; 10 MB ST-Ramu, 64 MB TT-Ramu, Zewnętrzny naped CD-ROM, napęd MO Fujitsu 230 MB, karta graficzna MEGA Vision 300 Netusbee/Atari Jaguar + Skunkboard, Atari 65 XE + SIDE

9

jury napisał/a:
AS... napisał/a:

Jury czy jest więcej takich produkcji??

Kolejną z tych niewielu planowanych gier na "klony" która nie doczekała się ukończenia i wydania był Dafel: Blood Line ( również miał być na Milan'a )

http://hol.abime.net/4792

Tak samo Tales of Tamar był konwertowany, ale to już chyba na gołego Falcona. Projekt też upadł z milion lat temu:

http://www.tamar.net/main.php?seite=scr … ge=deutsch

Niestety, jak pisałem, chyba żadna z zapowiadanych gier które nie byłyby kolejnymi klonami tetrisa, asteroidsów itp nie została ukończona. Szkoda.


Tales of Tamar miałem okazję testować. Takie play by mail, niestety to było wtedy kiedy internet nie był tak powszechny i zostałem zabity przez rodziców po pierwszym rachunku telefonicznym ;)... Autor portu (Rafał Kawecki) o ile się nie mylę zarzucił projekt, bo było mało testerów/zainteresowania, no i ten czas (port był robiony całkowicie za darmo po godzinach). Chyba wyjechał do Niemczech i słuch po nim zaginął.

A Legend of Espen to wyglądało bardziej jak tech demo niż pełnoprawny produkt. I tak według mnie wyglądało biednie. To były czasy jak wszyscy próbowali robić softwarowe enginy 3d wzorowane na doomie i podobnych. Robienie cRPG w jedną osobę to samobójstwo, nawet jak coś wyjdzie to rzadko jest to coś godnego uwagi i trwa zwykle latami.

=========================================
[www] https://nokturnal.pl
[ 16/32 bit Atari development wiki] https://bus-error.nokturnal.pl

10

Sikor napisał/a:
jury napisał/a:

Mi na CT63 nie poszło, a gierka wygląda niegrzecznie :)

A radeona już opanowałeś...? Bo Falcon ma 15bit grafę, a w wymaganiach jest 16-bit grafika. Może to jest przyczyną?

Teoria z "bitowością" grafiki na Falconie legła :P Podobno chodzi pod CT6x:

http://www.atari-forum.com/viewtopic.ph … 40#p186825