1 Ostatnio edytowany przez grey/msb (2011-05-09 13:02:26)

Drogie Siostry i Drodzy Bracia ! Zanim wrzucę regulamin konkursów chciałbym zapytać Was o kilka rzeczy:

1. Czy regulamin z zeszłego roku może obowiązywać także w tym, czy potrzebne są jakieś diametralne zmiany ?
2. Co myślicie o tym, aby poszerzyć kategorię o game compo ? Już w styczniu otrzymałem zapowiedź gry szykowanej na SV2k11, dlatego zamiast wrzucać to do Wild Compo może lepiej zrobić osobną kategorię ? A jeśli tak, to jakie wymagania sprzętowe i regulaminowe powinna mieć taka gra ???

Proponowana przeze mnie zmiana to dodatkowa kategoria dla Atari 8-bit oraz wymagane 2 (zamiast 3) prace w danej kategorii.

Czekam na Wasze opinie, ale nie ukrywam że zależy mi na czasie i chciałbym to mieć za sobą.

Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Stary regulamin:

regulamin SV2k10

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

2

wg. mnie game compo powinno mieć takie same wymagania jak demo compo :P

3

Podtrzymuje moje zdanie z dyskusji z przed roku o SV2k10.

4

Mazi: przeczytałem, ale możesz zaproponować konkretne zmiany do regulaminu ? :)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

5 Ostatnio edytowany przez xxl (2011-05-09 13:03:00)

tu jest ten regulamin:
http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopi … 86#p114486


moja propozycja: kilka punktow regulaminu mozna zmienic na jeden: nalezy podac konfiguracje atari na jakiej dany program dziala.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

6 Ostatnio edytowany przez grey/msb (2011-05-09 13:03:08)

XXL: słuszna uwaga ;) dodałem linka także do pierwszego posta.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

7

grey/msb napisał/a:

Mazi: przeczytałem, ale możesz zaproponować konkretne zmiany do regulaminu ? :)

Wyrzucic albo lepiej zmienić punkt:

- Przerysowywanie cudzych prac (jak również wcześniej wystawianych, znalezionych w sieci, zeskanowanych itp.) jest zabronione.

na:
- Prace musza byc w calosci recznie wypikselowane. Skanowanie, konwertowanie i pozniejsze obrabianie swoich oraz cudzych prac (jak również wcześniej wystawianych, znalezionych w sieci itp.) jest zabronione.

Zawsze mozemy o wszystkim podyskutowac :)

Dziwnym wydaje mi się takze punkt mowiacy o koniecznosci dodawania zrodla obrazka:
- Jeśli grafika jest w postaci samouruchamialnej należy również dostarczyć źródło (np. plik g2f).

Moze mi ktos wytlumaczyc po co? Nie czaje takiej potrzeby. Albo bawimy sie w szkolke niedzielna, albo robimy konkurs demoscenowy. Przeciez dla dem czy intr nikt zrodlowek nie wymaga. Nie lepiej uzaleznic to od woli autora?

P.s. Chcialbym zaznaczyc, ze nie mam zamiaru sie upierac przy swoim ani o zgrozo obrazac. Po prostu od lat uwazam ze nie ma co zakazywac recznych przerysow.

8

mazi napisał/a:

Dziwnym wydaje mi się takze punkt mowiacy o koniecznosci dodawania zrodla obrazka:
- Jeśli grafika jest w postaci samouruchamialnej należy również dostarczyć źródło (np. plik g2f).

to w tym celu, abym mógł dorzucić taki obrazek do paczki/galerii G2F ;)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

9

uwagi (czerwone) do regulaminu

UWAGI OGÓLNE
- Aby konkurs odbył się w danej kategorii wymagane są minimum 3 prace
wykreslic, jesli bedzie jedna praca w kategorii to automatycznie wygrywa
- Obowiązuje całkowity zakaz używania nielegalnych rozkazów procesora 6502 (komputer prezentacyjny może być np. wyposażony w procesor 65c816)
wykreslic na rzecz informacji na jakim atari program dziala
- Każda praca lub zewnętrzny program do konfiguracji w czasie przeprowadzania jakichkolwiek operacji I/O musi odwoływać się do urządzenia "D:"
wykreslic na rzecz informacji na jakim atari program dziala
- Wszelkie wywołania procedur OS muszą odbywać się poprzez tablicę skoków
wykreslic na rzecz informacji na jakim atari program dziala
- Prace będą uruchamiane pod Sparta DOS X, MyDOS, ew. SDLOAD lub MSDOS (z partycji SDX) jeśli w trakcie działania nie doczytywane są dodatkowe dane
wykreslic na rzecz informacji na jakim atari program dziala
- W czasie operacji I/O nie wolno zapisywać niczego w obszar procedur FP OS'a ($D800-$DFFF)
wykreslic na rzecz informacji na jakim atari program dziala
- Dwa banki dodatkowej pamięci rezerwuje się na ew. potrzeby DOS'a
wykreslic na rzecz informacji na jakim atari program dziala
- Każda praca musi być opisana w pliku tekstowym; plik taki musi zawierać tytuł pracy, autora(-ów) oraz kategorię konkursową
i zawierac informacje na jakim atari program dziala

8-bit Graphics Compo
- Obowiązują wszystkie postanowienia działu /uwagi ogólne/
- Praca może zostać dostarczona w postaci samouruchamialnej; w przeciwnym przypadku praca musi być dostarczona wraz z przeglądarką zdolną wyświetlić grafikę
- Jeśli grafika jest w postaci samouruchamialnej należy również dostarczyć źródło (np. plik g2f).
wykreslic, zalezy od woli autora
- Używanie dodatkowej pamięci jest zabronione.
wykreslic, w postanowieniach ogolnych punkt na jakim komputerze program dziala

8-bit Music Compo
- Obowiązują wszystkie postanowienia działu /uwagi ogólne/
- Praca może zostać dostarczona w postaci samouruchamialnej; w przeciwnym przypadku praca musi być dostarczona wraz z playerem zdolnym ją odtworzyć
- Jeśli muzyka jest w postaci samouruchamialnej należy również dostarczyć źródło (np. plik rmt).
wykreslic, zalezy od woli autora
- Utwór może wykorzystywać drugi układ POKEY (stereo).
wykreslic, w postanowieniach ogolnych punkt na jakim komputerze program dziala
- Maksymalna długość utworu to 4 minuty - dłuższe mogą zostać w czasie konkursu wyciszone.
- W pracach w postaci samouruchamialnej dopuszcza się korzystanie z dodatkowej pamięci, jednakże musi być możliwość wskazania używanych banków pamięci za pomocą konfiguratora lub oddzielnego pliku konfiguracyjnego
wykreslic, w postanowieniach ogolnych punkt na jakim komputerze program dziala
- W pracach można wykorzystać maksymalnie dwa kanały dla sampli - konkretnie w tym przypadku chodzi wyłącznie o dwa programy - np. MPT (MD2/D8), czy nieukończony tracker TL
wykreslic
- Dozwolone jest użycie programu SoftSynth.
wykreslic, muzyka ma grac nie wazne jaki uzyty program muzyczny czy muza napisana np. w actrion!

8-bit Intro Compo
- Obowiązują wszystkie postanowienia działu /uwagi ogólne/
- Maksymalna objętość pliku wykonywalnego to 16 KB
- Maksymalny czas trwania - 10 minut.
- Dopuszcza się wykorzystanie dodatkowej pamięci RAM poprzez portB - maksymalnie 992 KB (62 banki) lub 480KB (30 banków) w przypadku użycia rozdzielnego dostępu Antica do rozszerzonej pamięci (dwa nieużywane banki pamięci pozostają na potrzeby DOS-a);
wykreslic, w postanowieniach ogolnych punkt na jakim komputerze program dziala
- W przypadku wykorzystania dodatkowej pamięci musi istnieć możliwość wyboru banków za pomocą wewnętrznego, lub zewnętrznego programu do konfiguracji.
wykreslic, w postanowieniach ogolnych punkt na jakim komputerze program dziala
- Wskazane jest, by intro miało możliwość powrotu do OS (skok JMP ($0A) za pomocą dowolnego klawisza lub RESET), w przeciwnym przypadku musi po zakończeniu wykonać "zimny reset"

8-bit Demo Compo
- Obowiązują wszystkie postanowienia działu /uwagi ogólne/
- Maksymalna objętość pracy to 15 MB
wykreslic, w postanowieniach ogolnych punkt na jakim komputerze program dziala
- Maksymalny czas trwania pracy to 15 minut
- Prace "całodyskowe" są zabronione
wykreslic, w postanowieniach ogolnych punkt na jakim komputerze program dziala
- Dopuszcza się wykorzystanie dodatkowej pamięci RAM poprzez portB - maksymalnie 992 KB (62 banki) lub 480KB (30 banków) w przypadku użycia rozdzielnego dostępu Antica do rozszerzonej pamięci (dwa nieużywane banki pamięci pozostają na potrzeby DOS-a);
wykreslic, w postanowieniach ogolnych punkt na jakim komputerze program dziala
- W przypadku wykorzystania dodatkowej pamięci musi istnieć możliwość wyboru banków za pomocą wewnętrznego, lub zewnętrznego programu do konfiguracji.
wykreslic, w postanowieniach ogolnych punkt na jakim komputerze program dziala
- Wskazane jest, by demo miało możliwość powrotu do OS (skok JMP ($0A) za pomocą dowolnego klawisza lub RESET), w przeciwnym przypadku musi po zakończeniu wykonać "zimny reset"

Game compo

- dobry pomysl.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

10

Oks, propozycje xxl są słuszne. Obiecuję, że zrobię demo, które będzie działało TYLKO NA MOIM KOMPUTERZE, oczywiście dołączę do pracy również listę rzeczy, które trzeba dolutować lub odlutować oraz dokupić, żeby demo działało.

Podsumowując - puknij się Pan ;)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

11

i jest to podejscie jak najbardzej sluszne.

1. oszczedzisz czasu osobie ktora sprawdza prace i za 4 razy trafi na konfiguracje z ktora Twoj program dziala,
2. uczestnicy beda wiedziec z czym maja do czynienia - np. vbxe, covox, stereo itd.
3. byc moze swoim niestandardowym podejsciem do tematu wyznaczysz nowy trend :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

12

Mi się zmiany xxl podobają. Przywracają normalność do tego party "Klonów Atari" ;)

13

hmm, myślałem że ten wątek pomoże mi w temacie compo rules, ale chyba stało się odwrotnie...

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

14

grey, ja bym została przy starym regulaminie. Co do gier, to fajnie by było, gdyby zrobić też kategorię gier dla Atari z VBXE. Jako, że powstają konwersje gier, to też mogłaby być taka kategoria. Oczywiście jeśli np. nikt by nie wyraził chęci wystawienia gry pod VBXE lub konwersji z innej platformy to taka kategoria mogłaby zniknąć.

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już

15

nie rozumiem tej potrzeby rozdzielania gamecompo na tyle kategorii. Wydaje mi się, że partyzanci sami przeskalują sobie w głowach trudność zrobienia gry na głoe A8, gołe ST, Falcon, VBXE itd co będzie miało przełożenie na głosowanie. Jak dla mnie ta kategroia powinna być połączona - czyli combined to się chyba teraz na scenosalonach nazywa.

PunBB bbcode test

16

wyraźnie widzę tutaj dwa obozy. dlatego zmiany wprowadzę sam uwzględniając część Waszych uwag.

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

17

xeen, potem jest narzekanie, że gra jest na VBXE i jest fe bo to VBXE, a jednak twórca się przy danej grze namęczył. Stąd była moja propozycja kategorii. I tak to grey decyduje.

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już

18

jak komuś się nie podoba dana produkcja to na nią nie głosuje. Chyba lepiej zrobić jedno kompo z kilkoma tytułami niż wcale, bo przy takim rozwarstwieniu to będą sami zwyciężcy (albo przegrani - zależy kto co chce osiągnąć)

PunBB bbcode test

19

A moze by ustalic raz na zawsze co to jest standartowe Atari ( bo tu tez tyle zdan ilu ludzi, moj typ to 65 xe,  1050, ca 2001, ldw 2000  XC12 nie przerabiane w zaden sposob) i zrobic 2 kategorie, STANDART i rozszerzona (dowolnie). Niech se Atarowi Amisze klepia kod na gole 65 xe, ja bym z checia zobaczyl cos na 1 mega, vbxe, kmk2 odpalajac to ze sparty 4.43 .

Dwa korce ziemniaków, gęsich jajek kopa, żeby móc to połknąć, tęgiego trza chłopa. GG3456993

20

xeen, widzę, że nie przeczytałeś wyraźnie pierwszego mojego postu w tym temacie :)
zaxon, też jest to jakieś rozwiązanie.

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już

21

zaxon napisał/a:

Niech se Atarowi Amisze klepia kod na gole 65 xe, ja bym z checia zobaczyl cos na 1 mega, vbxe, kmk2 odpalajac to ze sparty 4.43 .

I dlatego nie powinno być żadnych ograniczeń - ani w górę, ani w dół. Każdy kto chce coś napisać na Atari jest mile widziany i niech tworzy na dowolną konfigurację! Wolność dla programistów - żadnych zasad! Jak koder wymyśli konfig, którego nikt nie ma, to ryzykuje tym, że jego dzieła nikt nie zobaczy - jego strata i tyle.

22 Ostatnio edytowany przez grey/msb (2011-05-10 22:26:40)

Jak nie padnę to wrzucę regulamin dzisiejszej nocy...

A teraz zapraszam Was do wątku Silly Venture 2k11 - show must go on !  - post nr 96

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

23 Ostatnio edytowany przez grey/msb (2011-10-26 15:51:18)

Koleżanki i koledzy, prezentuję Wam nieco zmodyfikowaną wersję regulaminu z roku 2010. Zmiany dotyczą kilku punktów (ilości wymaganych prac, deadline'u, warunków oddawania prac graficznych...), jak też nowych kategorii (Atari 2600 demo compo oraz Combined Game Compo). Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu zmieniać gruntownie czegoś, co sprawdziło się już w 2010 roku. Jeszcze raz dziękuję Pinokiowi za cały trud włożony w powstanie regulaminu na SV2k10 i prezentację prac na party. Nie ukrywam że liczę na podobną pomoc w Listopadzie :D

Pozdrawiam !

PunBB bbcode test

REGULAMIN KONKURSÓW DLA ATARI 8-BIT NA SILLYVENTURE 2k11 PARTY

UWAGI OGÓLNE

- Aby konkurs odbył się w danej kategorii wymagane są minimum 2 prace. W przypadku zgłoszenia tylko 1 pracy nagroda za pierwsze miejsce przypadnie automatycznie jej autorowi, sama praca natomiast zostanie zaprezentowana poza konkursem. Dotyczy także prac wysłanych przez osoby które nie mogły pojawić się na party-place.

- Prace dostarczamy do organizatora najpóźniej do 9-go Listopada. (dotyczy prac wysyłanych drogą elektroniczną).   

- Obowiązuje całkowity zakaz używania nielegalnych rozkazów procesora 6502 (komputer prezentacyjny może być np. wyposażony w procesor 65c816)

- Każda praca lub zewnętrzny program do konfiguracji w czasie przeprowadzania jakichkolwiek operacji I/O musi odwoływać się do urządzenia "D:"

- Wszelkie wywołania procedur OS muszą odbywać się poprzez tablicę skoków

- Prace będą uruchamiane pod Sparta DOS X, MyDOS, ew. SDLOAD lub MSDOS (z partycji SDX) jeśli w trakcie działania nie doczytywane są dodatkowe dane

- W czasie operacji I/O nie wolno zapisywać niczego w obszar procedur FP OS'a ($D800-$DFFF)

- Dwa banki dodatkowej pamięci rezerwuje się na ew. potrzeby DOS'a

- Każda praca musi być opisana w pliku tekstowym; plik taki musi zawierać tytuł pracy, autora(-ów) oraz kategorię konkursową

- Prace wystawione na konkursach będą opublikowane na stronie zlotu, wszystkie prace posiadają status freeware

- Wszyscy uczestnicy są w jury

- W razie wszelkich wątpliwości odnośnie treści regulaminu należy bezzwłocznie skontaktować się z organizatorem


Specyfikacja platformy prezentacyjnej
--------------------------------------------------------------------
Atari XL/XE/XEGS
Procesor 6502 lub 65c816
1088kB / 576kB (tryb "zgodności" z 130XE) portB RAM
Stereo
MyDOS 4.5x / Sparta DOS X 4.42
XL OS, lub DracOS 65c816
HDD: (PBI/ECI) IDE'a/KMK-JŻ

--------------------------------------------------------------------


COMPETITIONS


Atari 2600 Demo Compo

- 8 kb ROM (bankswitching), 128 bytes RAM

- generalnie dozwolone są wszystkie rozwiązania, które były dotychczas zastosowane w cartridge'ach

- Maksymalny czas trwania - 10 minut.

- Każda praca musi być opisana w pliku tekstowym; plik taki musi zawierać tytuł pracy, autora(-ów) oraz sposób uruchumienia celem prezentacji (jaki emulator, ustawienia etc.)


Atari XL/XE Graphics Compo

- Obowiązują wszystkie postanowienia działu /uwagi ogólne/

- Praca może zostać dostarczona w postaci samouruchamialnej; w przeciwnym przypadku praca musi być dostarczona wraz z przeglądarką zdolną wyświetlić grafikę

- Jeśli grafika jest w postaci samouruchamialnej należy również dostarczyć źródło (np. plik g2f).

- Używanie dodatkowej pamięci jest zabronione.

- Prace muszą być w całości ręcznie wypikselowane. Skanowanie, konwertowanie i późniejsze obrabianie swoich oraz cudzych prac (jak również wcześniej wystawianych, znalezionych w sieci itp.) jest zabronione.


Atari XL/XE Music Compo

- Obowiązują wszystkie postanowienia działu /uwagi ogólne/

- Praca może zostać dostarczona w postaci samouruchamialnej; w przeciwnym przypadku praca musi być dostarczona wraz z playerem zdolnym ją odtworzyć

- Jeśli muzyka jest w postaci samouruchamialnej należy również dostarczyć źródło (np. plik rmt).

- Utwór może wykorzystywać drugi układ POKEY (stereo).

- Maksymalna długość utworu to 4 minuty - dłuższe mogą zostać w czasie konkursu wyciszone.

- Covery utworów (wcześniej wystawianych, znalezionych w sieci itp.) są zabronione. Jeśli dostarczone zostaną więcej niż 2 covery zostanie zorganizowane dodatkowe Cover Compo.

- W pracach w postaci samouruchamialnej dopuszcza się korzystanie z dodatkowej pamięci, jednakże musi być możliwość wskazania używanych banków pamięci za pomocą konfiguratora lub oddzielnego pliku konfiguracyjnego

- W pracach można wykorzystać maksymalnie dwa kanały dla sampli - konkretnie w tym przypadku chodzi wyłącznie o dwa programy - np. MPT (MD2/D8), czy nieukończony tracker TL :)

- Dozwolone jest użycie programu SoftSynth.

- Jeśli praca nie zakwalifikuje się do konkursu, może zostać zorganizowane dodatkowe Compo - np. MOD Compo (w tym przypadku konkretnie: 4chn, max 62 sample po max. 16kB w tym jeden do max 22kB).


Atari XL/XE Intro Compo

- Obowiązują wszystkie postanowienia działu /uwagi ogólne/

- Maksymalna objętość pliku wykonywalnego to 16 KB

- Maksymalny czas trwania - 10 minut.

- Dopuszcza się wykorzystanie dodatkowej pamięci RAM poprzez portB - maksymalnie 992 KB (62 banki) lub 480KB (30 banków) w przypadku użycia rozdzielnego dostępu Antica do rozszerzonej pamięci (dwa nieużywane banki pamięci pozostają na potrzeby DOS-a);

- W przypadku wykorzystania dodatkowej pamięci musi istnieć możliwość wyboru banków za pomocą wewnętrznego, lub zewnętrznego programu do konfiguracji.

- Wskazane jest, by intro miało możliwość powrotu do OS (skok JMP ($0A) za pomocą dowolnego klawisza lub RESET), w przeciwnym przypadku musi po zakończeniu wykonać "zimny reset"


Atari XL/XE Demo Compo

- Obowiązują wszystkie postanowienia działu /uwagi ogólne/

- Maksymalna objętość pracy to 15 MB

- Maksymalny czas trwania pracy to 15 minut

- Prace "całodyskowe" są zabronione

- Dopuszcza się wykorzystanie dodatkowej pamięci RAM poprzez portB - maksymalnie 992 KB (62 banki) lub 480KB (30 banków) w przypadku użycia rozdzielnego dostępu Antica do rozszerzonej pamięci (dwa nieużywane banki pamięci pozostają na potrzeby DOS-a);

- W przypadku wykorzystania dodatkowej pamięci musi istnieć możliwość wyboru banków za pomocą wewnętrznego, lub zewnętrznego programu do konfiguracji.

- Wskazane jest, by demo miało możliwość powrotu do OS (skok JMP ($0A) za pomocą dowolnego klawisza lub RESET), w przeciwnym przypadku musi po zakończeniu wykonać "zimny reset"

Uwaga !!! W przypadku mniejszej ilości prac w kategoriach Atari XL/XE Intro Compo oraz Atari XL/XE Demo Compo (za zgodą autorów obecnych na party) rozważa się możliwość stworzenia na party nowej kategorii: Atari XL/XE Code Compo. Osoby wysyłające prace drogą e-mail automatycznie godzą się na taką ewentualność.


Atari XL/XE Code Compo

- Obowiązują wszystkie postanowienia działu /uwagi ogólne/

- Maksymalna objętość pracy to 15 MB

- Maksymalny czas trwania pracy to 15 minut

- Prace "całodyskowe" są zabronione

- Dopuszcza się wykorzystanie dodatkowej pamięci RAM poprzez portB - maksymalnie 992 KB (62 banki) lub 480KB (30 banków) w przypadku użycia rozdzielnego dostępu Antica do rozszerzonej pamięci (dwa nieużywane banki pamięci pozostają na potrzeby DOS-a);

- W przypadku wykorzystania dodatkowej pamięci musi istnieć możliwość wyboru banków za pomocą konfiguratora lub odzielnego pliku konfiguracyjnego

- Wskazane jest, by praca miała możliwość powrotu do OS (skok JMP ($0A) za pomocą dowolnego klawisza lub RESET), w przeciwnym przypadku po zakończeniu musi wykonać "zimny reset"


Combined Game Compo

- prace do tej kategorii dotyczą wszystkich platform Atari (A2600, XL/XE, ST, TT, Lynx, Falcon, Jaguar, Milan etc.) 
(w przypadku serii XL/XE praca może uruchamiać się na dowolnym config'u, np. z VBXE - autor gry zobowiązany jest podać szczegółową informację dotyczącą jej wymagań sprzętowych - zostanie ona przekazana do publicznej wiadomości)   

Rulezki opracowane w oparciu o regulamin Głuchołazy Atari Party (Dely), zmiany opracowali: PIN/TRS, GRZYBSON/SSG.

Wersja zmodyfikowana i rozbudowana dla potrzeb SV2k11 - GREY/MSB

W razie pytań kontakt:

greymsb MAŁPA poczta.fm,
GG: 6608104, tel.: 603-370-134

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

24

to potencjalni autorzy, ktorzy chca wykazac sie kreatywnoscia powinni walczyc o swoje warunki ;-) drzewiej na demoscenie autorzy starali sie lamac lub obchodzic ograniczenia komputera, czesto przesuwali granice tego co sie "da zrobic", obecnie autorzy zmuszani sa do lamania albo obchodzenia ograniczen rulesow kompotow :D

- szkoda ze nie nie mozna bedzie stworzyc muzy w programie sample tracker ktorego player na atari uzywa 3 kanalow sampli
- szkoda ze nie uslyszymy tez mozliwosci dzwiekowych PIA lub GTIA :(
- szkoda ze nie mozna zobaczymy grafik w sprzetowym interlancu uzywajacego bankowania Atari 130XE :(


ale dzieki za zdrowe zasady w "Combined Game Compo". mozna startowac :D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

25 Ostatnio edytowany przez Pin (2011-05-12 21:36:20)

ad. jeden - chodzi o to, by np. MOD nie konkurował z CHIPtune'm - bo to jest BEZ SENSU :)

ad. dwa - co ogranicza PIA i GTIA - która zasada regulaminu? - chyba żadna, więc taka praca jest dopuszczona. Czyli pytanie bez sensu :)

punkt numer trzy - dodatkowa pamięć dla grafik - czemu nie, tylko - musi być wpływ na wybór banku i moja propozycja jest taka, by i potencjalni przeciwnicy takiego rozwiązania też się wypowiedzieli. Ja jestem za ;)-


EDIT:

XXL - dążysz w swych postulatach do chaosu i nie będę złośliwy i nie napiszę tego, co o tym myślę ;)-

proponuję w takim razie, by organizator ustalił zasady takie, że będzie jakiś sprzęt na party i jeśli produkcja zadziała to na kompotach zostanie zaprezentowana, a jeśli nie - to nikt nie będzie się doktoryzował dlaczego :) - i ciężko jest określić czyj to będzie komputer i kto będzie przy nim siedział. Jest to odpowiedź w tym samym rodzaju, oraz na tym samym poziomie jak spora część komentarzy w temacie regulaminu. Niegdyś regulaminy były znacząco bardziej restrykcyjne i jakoś nikt się do tego nie dopierdalał, bo po części zawsze były to sprawy związane z aktualnie używanym na scenie hardware'm ;)-

Dema ładujmy z magnetofonu, bo dźwięk transmisji I/O jest kultowy a party może trwać tydzień. Ok, skłonny jestem się nie wypowiadać w temacie regulaminu, róbcie co chcecie i ustalcie czego zapragniecie. Ja i tak mam g. do powiedzenia, bo nie jestem organizatorem niczego poza tym, co ew. niekiedy dzieje się w Krakowie.

Kontakt: pin@usdk.pl