To jeszcze losowanie kształtu "drzewek":
10 GRAPHICS 0:POKE 710,0:? "Prima Aprilis Compo Edition 2k11"
11 POKE 752,1:POKE 82,0:DIM Z$(5):Z$="oO*":Z$(4)=CHR$(20):Z$(5)=CHR$(96)
12 FOR Y=1 TO 22
13 POSITION INT(RND(0)*38)+1,Y:Z=1+RND(0)*4:? Z$(Z,Z)
14 NEXT Y
15 DIM N1(16),N2(20):FOR I=0 TO 15:READ N:N1(I)=N:NEXT I:FOR I=0 TO 19:READ N:N2(I)=N:NEXT I:P1=0:P2=0
16 FOR I=1 TO 50:NEXT I
17 POSITION 0,1:? CHR$(29+128)
18 POSITION INT(RND(0)*39),1:Z=1+RND(0)*4:? Z$(Z,Z)
19 SOUND 0,0,0,0
20 N=N2(P2):V=(N>0)*5:SOUND 1,N,10,V
21 N=N1(P1):V=(N>0)*5:SOUND 0,N,10,V
22 P1=P1+1:IF P1>15 THEN P1=0:P2=P2+1:IF P2>19 THEN P2=0
23 GOTO 16
100 GOTO 10:REM "TA LINIA JEST BEZ SENSU :)"
1000 DATA 143,143,95,143,107,71,143,80,0,143,85,143,95,143,107,120
1010 DATA 0,0,0,0,19,20,26,29,39,42,53,60,80,85,107,120,161,170,215,241
Edit: Listing w załączniku (format Atari).
Post's attachments1IV4.LST 769 b, liczba pobrań: 5 (od 2011-04-02)
Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje