51 Ostatnio edytowany przez Eagle (2011-01-24 22:06:29)

miker napisał/a:

to jakby drugi "Hawkmoon"

Ja mam przekonanie połączone z pewnością że to jest HM tylko grafa wymieniona no i trochę obsługa gracza bo z tego co widzę to po drabinach się skubany wspina :)
Ale nie ma tam nic do zbierania ani żadnych przeciwników.
Takie wersje przedstawiałem wydawcy i jak chciał to mogłem rozbudować.
Niestety przeważnie kończyło się na minimum. Ale to już inna historia.
BLF był robiony z myślą tylko o posiadaczach stacji dysków.
Zaś BloodFire dla przyjemności :)
Było to wynik testów różnych procedur które robiłem do BLF. To był taki poligon :)
A przy okazji coś zaczęło się wyłaniać. Testowałem ile się da wyciągnąć z tego co fabryka dała :)

Moim marzeniem było zrobić Cybernoid, Flimbo Quest, Creatures :)
Ale całe życie przede mną. Już nie trzeba myśleć o kasetownikach z podstawowym ramem :)
Można poszaleć. Zobaczymy. Na razie żona przychylnym okiem patrzy na moją pasję.
Ale przypuszczam do czasu aż nie przesadzę siedząc po 24h przed kompem :)
Tak jak to było z AURUM. Powstało w 6 i poł dnia bez snu :) ale potem odespałem.... ahhh te czasy.

edit:
Pamiętałem że męczyłem Liebicha o muzę która by grała podczas wczytywania.
A w efekcie znalazłem coś o czym całkiem zapomniałem.
http://www.youtube.com/watch?v=n8g-tK5hAp8

52

Tak powolutku zgrywam na SD co nieco. Więc czasami coś mogę tutaj umieścić.
Na razie przeniosłem około 10 dyskietek i już się w tym pogubiłem :)
Znalazłem chyba jeden z ostatnich rysunków Muro który możecie zobaczyć w moim avatarze.
Na szczęście go znalazłem bo bym musiał chyba zostać z tym amigowskim który był tam poprzednio.
Jak kogoś interesuje jak pisał TL' muzyczki kiedyś to dołączam źródła (pisane w Mac/65)
Są z gry TvT. W Asmie ich nie widziałem więc jak komuś się chce może zrobić sapka.

Post's attachments

TvT.zip 6 kb, liczba pobrań: 18 (od 2011-02-24) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

53

Ten obrazek Mura to moglbys dac gdzies w powiekszeniu... please...

54 Ostatnio edytowany przez Eagle (2011-02-24 19:33:12)

Mówisz i masz :)
Tak będzie chyba lepiej.

ps. właśnie znalazłem źródła Master Head i też źródłówki muzy z niej. Tylko sample gdzieś się rozeszły.
Skąd ja to mam??? hmmm

Post's attachments

Eagle.mic 7.5 kb, liczba pobrań: 16 (od 2011-02-24) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

55

Calkiem sympatyczny :)
Dzieki!

56

Eagle - zrodla podsylaj do mnie... opisane .... to zamieszcze na http://sources.atari.pl ...

"wszystko się kiedyś kończy......."

57

http://www.youtube.com/watch?v=IO23eeg_wE8

Zna ktoś tą wersję?

58

Eagle, ja czekam na pełną wersję Blood Fire bo sobie odpaliłam i muzyka nie daje mi spokoju :)

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już

59 Ostatnio edytowany przez Eagle (2011-02-25 23:59:17)

Jak źródła znajdę :) to się zobaczy.
Na razie mam hamulec w przenoszeniu danych na SD.
Nie jest to bynajmniej problem sprzętowy, tylko moja żona (zwolennik C64) uważa że za dużo czasu spędzam z Atari. ;)
Na szczęście pakuje się w niedziele do PL więc ruszę pełną parą.
Na razie przeniosłem całe źródła Blood Fightera.
Ale wystąpił nie miły zonk. Z racji że Mac/65 nie miał opcji .incbin (a  kto wtedy miał) Liebich zrobił programik w TBXL
do konwersji danych z pliku bin na .byte "tutaj znaczki ascii". I tak dane doczytywałem przez .include
Teraz po konwersji ze standardu stokenizowanego w macu na txt na PC wycięło znaki w inversie i nie tylko.
W efekcie pogubiło dane i powstała sieczka na ekranie w grafice i nie tylko.
A że w takim formacie potrafiłem nawet trzymać muzę (oszczędzało mi to czas na linkowaniu plików) to mam teraz zgryz.
Muszę je z assemblować do pamięci na atari (lub emu) zgrać z pamięci do bin. Takich plików mam sporo (fonty, mapy, sprity)
A co do muzy to są do BloodFire 4 muzyczki ;)
Wszystko w swoim czasie.
Hitem ostatnich dni jest odnalezienie 3 muzyczek w Future Composer (jak Tomek nie cierpiał w tym pisać)
Będę szukał dalej (jak żona wyjedzie)

60

Myślę, że warto się zaiteresować tym narzędziem: http://atariki.krap.pl/index.php/OMC65

Dokładnie nie znam jego opcji, niemniej udało mi się bez większego bólu zasemblować obydwie (obytrzy? :)) muzyczki z TvT (zastępując inkludy całymi prockami do zaikludowania).

I Ty zostaniesz big endianem...

61

Używam ATASM'a i Eclipse wszystko jest ok.
Tylko konwersja źródła w ascii na format PC się kaszani.
W sumie nie winie za bardzo PC że nie potrafi wyświetlić znaków atari :)
Ale utrudnia mi to trochę pracę. Używam Mac2Mtx Raster'a

Coś takiego:

http://img576.imageshack.us/img576/7427/atari000.png

Zamienił na:

    .BYTE "|||spppsp"    
    .BYTE "ppspppOLLLC@@@C@"    
    .BYTE "@@C@@@OLLLC@@@C@"    
    .BYTE "@@C@@@OLLLC@@@C@"    
    .BYTE "@@C@@@?<<<300030"    
    .BYTE "003000!!!!!!!!!!"    
    .BYTE "!!!!!!!!!!!!!!!!"    
    .BYTE "!!!!!!!!!!!!!!!!"    
    .BYTE "!!!!!!?<<<300030"    
    .BYTE "003000!!!!!!!!!!"    
    .BYTE "!!!!!!!!!!!!!!!!"    
    .BYTE "!!!!!!!!!!!!!!!!"    
    .BYTE "!!!!!!?<<<300030"    
    .BYTE "003000!!!!!!!!!!"    
    .BYTE "!!!!!!!!!!!!!!!!"    
    .BYTE "!!!!!!!!!!!!!!!!"

Prawie to samo :) ale prawie robi różnicę......

62 Ostatnio edytowany przez Eagle (2011-02-28 19:37:52)

Archiwum muzyczek które plątały się po dyskietkach.
Kilka w CMC, reszta na digi.
Co do muzy run2aac.com jak sama nazwa mówi ładujemy pod dosem (/N) a potem uruchamiamy spod adresu 2aac.
Aha i jeszcze muza QAmuz.xex chodzi spod dosa. (chyba nigdzie tej muzy nie było ale jest bardzo krótka i przypomina TvT)
Do tego extra dodałem mini intro które było oryginalnie do HM ale ze względu na muzę się nie ostało.
Avalon się nie zgodził na nie.
Muzy do Master Heada nr3 żadna stacja nie chciała skopiować więc brakuje.

Post's attachments

EagleBackup.zip 105.09 kb, liczba pobrań: 18 (od 2011-02-28) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

63

No fajnie, fajnie. w sumie już wszystko jest z tego co zapodałeś (lub będzie - w niedalekiej przyszłości). Run2aac to też Snowball, a QAmuz, to tak jakby jedna zwrotka z TVT_ingame, także w sumie też jest. Co do Master_Head_3... a co ja będę. W ASMA 3.4 - 51 sztuk -> Voilla. :)

Edit: niezła ta próba Snowballa w CMC i interko do HM też miłe, szkoda tylko, że B/W (można by było tego orzełka nieco G2F-em podkolorować, kto jest za? :))

I Ty zostaniesz big endianem...

64

Tak wszystko było. To takie archiwum tylko.
Komuś się może coś przydać albo i nie.
Dzisiaj znalazłem znowu co nieco. Dwie skończone muzy w CMC.
Chyba po trzy utwory w każdym.
Muza na digi z BloodFightera. Ta lepsza (według mnie).
Wiem że to świństwo z mojej strony nie podzielić sie tak od razu.
Ale to jest chyba jedyny powód który mnie motywuje żeby jednak coś napisać na JIL.
Jak do pół roku nic nie napiszę to słowo skauta że wszystko oddam :) (a już zacząłem)
Z drugiej strony obiecałem już komuś z forum muzę TL'a więc jak już zrobię pełny rekonesans to mu wyślę.
W sumie już dostał CMC Bartmana z jego muzyką. Mam nadzieje że dobrze wykorzysta.
Czytałem sobie ostatnio scrolla swojego w BLF demo i albo pisałem bzdury albo nie wszystko znalazłem :)
Muzy na digi są muza normalne z obiecanych dziesięciu znalazłem 4. Ale 2 rysunków Muro nie mogę znaleźć.
Chyba ich nigdy nie narysował. Albo ja już zapomniałem.
Ja się powoli zabrałem za coś prostego do napisania zobaczymy kiedy skończę.
Assembler odświeżony, żródła odzyskane (nie trzeba będzie niektórych rzeczy pisać od nowa)
Muza jest, grafa też sie znajdzie ;)

65

Eagle napisał/a:

http://www.youtube.com/watch?v=IO23eeg_wE8

Zna ktoś tą wersję?

Miałem cos podobnego, ale bez tego intra, za to chyba z zaszytą muzą. fajna sprawa, jeżeli chodzi o instrumenty (duża część z nich co prawda ciapnięta ze Spy Mastera, ale nie tylko). Niestety do komponowania się średnio nadawał, czasem EQ nie wyrabiał z playerem i wychodziło różnie.

A, żonię powiedz, że C64 pojawiło się nieco później od Atarki, także niech nie zapomina. ;)

I Ty zostaniesz big endianem...

66

A, w sumie zapomniałem, że część muzyki Tomka w ASMA jest nieco źle wycięta. Także nawet to co już "jest", przyda się jako "better rip". :) Także dzięki za udostępnienie.

Sorka, że post pod postem, jakoś mi tak wyszło. ;)

I Ty zostaniesz big endianem...

67

Nowa wersja filmu z Blood Fire.
W sumie nie wiem w czym to nagrywać bo wygląda jakbym filmował przy lampie stroboskopowej :)
Ze nie wspomnę o wadze pliku. (dlatego takie krótkie)
Jak znajdę jakieś ostatnie z ostatnich źródeł tej gry to ją podkoloruje.
W sumie tam co linie prawie DLI :) A nie kolorowałem kiedyś bo miałem B/W monitor.
Z BLF to samo muszę zrobić bo osiem DLI się tam marnuje.

http://www.youtube.com/watch?v=wVOfHl2uagI

ps. dorzucam jeszcze Technusa w CMC

Post's attachments

TECHNUS.zip 1.99 kb, liczba pobrań: 12 (od 2011-02-28) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

68

Dorzucam Locketa nie dokończonego oraz muzykę w formacie Future Composer.
Na szczęście "wyciekła" tylko muza z czołówki. Same muzyczki do gry się uchowały.
W sumie można sobie tylko pochodzić w grze. Wątpię żebym miał ochotę go dokończyć.
Powiem szczerze że przeszukiwanie moich własnych dyskietek jest drogą przez mękę.
Rzadko stosowałem nazywanie plików z rozszerzeniem.
Masa jest dwu-trzy literowych nazw.
Nawet nie wiem czy to com czy to mac czy może muza albo grafa.
Ja się zabrałem już za pisanie gierki :) w ramach przypomnienia kodowania.
Więc c u soon.

Post's attachments

LocketGra&Muzyka.zip 20.89 kb, liczba pobrań: 16 (od 2011-03-07) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

69 Ostatnio edytowany przez Eagle (2011-03-12 00:39:22)

Żeby nie było że nic nie robię :)
Zacząłem kilka projektów.
Ale w między czasie sobie coś wymyślam.
I na potrzeby jednej gry którą mam w planie powstało to coś.
Nie jest to program bo tam oprócz zmiany pozycji X oraz przepisywaniu kolorów to nic się nie dzieje.
Nie było by w tym nic dziwnego bo byle lamer takie rzeczy zrobi.
Ciekawostką jest to że to nie zużywa praktycznie cykli ;) No może kilka..... no dobra dokładnie to chyba 80 :) (nie liczę zmian kolorów,pozycji x itp)
Przy pewnych założeniach spokojnie można w każdej grze wykorzystać która nie potrzebuje animacji w osi Y
Tutaj jest 20 obiektów. (może być spokojnie 24) ale docelowo najlepiej wydaje mi się że by było 6 o wymiarach 16x32.
Bo kto będzie sprawdzał kolizję dla 24 obiektów a co dopiero ściany, podłogi itp. Mnie się nie chce. :)

Post's attachments

NoMercy.xex 9.96 kb, liczba pobrań: 33 (od 2011-03-12) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

70 Ostatnio edytowany przez Eagle (2011-03-16 04:05:39)

Zachciało mi się wycinać muzykę z sapa :)
Chciałem zobaczyć jak to się robi.
No i pech chciał że wybrałem taką która mnie natchnęła do napisania tego badziewia.
Cały dzień mi to zajęło, i to z powodu przymulonego envisiona, pomimo poprawek Jakuba krzaczy mi się i wywala co 5 minut.
Od razu odpowiem na pytanie które ktoś pewnie zada.
NIE
Nie będę tego kończył, ale pewnie ulepszę trochę (chociaż kiedyś się z tym spróbuje zmierzyć, ale na pewno nie teraz)
Może jakieś shapy, sterowane joyem.
Takie programiki powstają pod działaniem chwilowego impulsu, w tym przypadku wspaniałej konwersji muzy. To taki poligon doswiadczalny :)
Sorki za słabą grafę, ale envision dawał mi w kość i G2F też :)
Generatory znaków świecą więc pustkami.
Program całkowicie nie zoptymalizowany, nawet generatory znaków przepisuję co ramkę (nie całe).
3 ramki są prawie nie używane dopiero na czwartej zajmuje około pół VB :)
Program się tylko scrolluje, i chamsko wraca od początku.
Ale na dzisiaj mam dosyć.
ps. to miganie znaków w tle to nie wina programu, fonty źle mi się skonwenterowały.

Post's attachments

FQ.xex 14.4 kb, liczba pobrań: 32 (od 2011-03-16) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

71

Piekne cacko. Jeszcze jakby byl ruchomy drugi plan to wogole bylaby miazga :)

72

Scrolluje się tylko na razie skacze :) dlatego na razie zostawiłem tak jak widać.
Było już mocno nad ranem i już zbyt jasno nie myślałem.
Muszę zrobić chyba jakieś tablice, albo procke zmodyfikować.
Zamieszczę nowszą wersję wieczorem.
To będzie next w ramach "radosnej twórczości" :)

73

Eagle, trzeba było zapytać, mam to w .rmt (w sumie moja konwersja) :)

I Ty zostaniesz big endianem...

74

Miker, cała frajda była w tym żeby to wysupłać z sapa ;)
Ale miałem chwilę zwątpienia jak się okazało że player prawie na stosie leży i za nic w świecie nie chciał chodzić z moim programem.
Ale byłem twardy i zassałem Madsa i sobie zrobiłem playerka gdzie powinien być.
Właśnie przed chwilą męczyłem się z tą muzą do Cybernoida i grzebie w kodzie bo coś nie gra jak trzeba.
A to Stereo było i w emulcu wystarczyło załączyć. Ufff ta technika tak zasuwa że takie dinozaury jak ja nie nadążają :)
No to co? Jutro może Cybernoid? :) Poprawie dzisiaj podróbę Flimbo i zabieram się do roboty.

75

I jak, poprawiles? Ciekaw jestem efektu.