1

Czy jest już wersja emulatora Atari 800 Win , która poprawnie emuluje zegary POKEYA - w doc-u przeczytałem że emuluje IRQ co 1 linię rastra , jednak dla poprawnej emulacji zegarów musiałby emulować IRQ co 1 cykl rejestru AUDF POKEY-a  ?

2

Nie ma jeszcze takiej wersji.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

3

Szkoda , a może kolega Fox zrobi coś w tej sprawie - sam niestety nic nie pisze w C a rozgryzanie kodu A800 zajelo by mi lata , po za tym to niestety nie znam szczegółów technicznych emulacji Pokeya - czy odtwarzanie dzwieku a emulacja reszty układu to 2 odrębne rzeczy ?
Jeśli tak to prawidłowa emulacja Pokeya = napisanie od nowa handlera IRQ , a może się mylę ?
Czy mógłby ktoś w tej sprawie mnie oświecić ?
Acha - ostatnie pytanie - czy pokey a wlasciwie jego licznik jest odswierzany co 1 cykl w emulatora , bo jesli tak to chyba nie byloby problemu z poprawieniem emulacji liczników.

4

Na razie nie zrobi. :)
Dźwięk jest odrębny (pokeysnd.c vs pokey.c). Trzeba głównie dokonać zmian w cpu.c. Liczniki POKEYa są ruszane co linię.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE