tylko cwaniacy zmienili format z psid na rsid i dodali tone naglowka
twojego nie moglem znalesc, dzieki za odgrzebanie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » SoundBoard - czyli Gravis dla Atari
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tylko cwaniacy zmienili format z psid na rsid i dodali tone naglowka
twojego nie moglem znalesc, dzieki za odgrzebanie
yerz: swinsid to porazka - przegladalem kod do avr'a z sidem to ma niewiele wspolnego
Naprawdę? Słuchałem jakichś plików MP3 i brzmiało dobrze.
moze cos jeszcze doklepie (np logarytmiczne opadanie volume przy decay i release)...
Już wiem, skąd te pliki.
Takie zrobił nagranie:
http://www.swinkels.tvtom.pl/swinsid/fi … byjack.ogg
SwinSID w prawym kanale, a SID w lewym.
Różnice są, ale takie, żeby od razu kulkę w łeb.
Tu sam SwinSID http://www.swinkels.tvtom.pl/swinsid/de … f_note.ogg na nowszym firmware'rze.
plajer sidow swietego grajacy na d5:
http://atari.pl/SID_Player_d5.atr
mysle, ze to wystarczy do testow?
---
nie mam jak przetestowac, nie mam dostepu do atari, patcha robilem miedzy kawa a szarlotka w pracy wiec prosze o wyrozumialosc
nie majac odniesienia ciezko powiedziec
gra, ale momentami to jakby usilowac sidem o ktorym mysli ze jest pokeyem emulowac sida
to normalne ze player tyle czasu zajmuje? w tych "oryginalnych" to byla srednio polowa tego
nie wylaczalem emulacji sida na pokey ale to nie ma znaczenia bo player oryginalnie zapina na SIDa zapisujac do D5xx a pozniej dopiero emulator interpretuje wartosci zapisane do rejestrow SIDa na wartosci dla POKEYa, ale... ale interpretuje zawsze to samo bo zmienilem strone gdzie player sida zapisuje... innymi slowy, dopoki na stronie $0100-$011f sa zera nie bedziesz slyszal dzwieku na pokey a pasek na ekranie bedzie mniej wiecej tej samej szerokosci, ale SID ma grac...
udostepnij jakis dzwiek
SwinSID w prawym kanale, a SID w lewym
Nawet fajnie że brzmią inaczej. Nie wiem czy to technicznie możliwe ale zamontował bym oba tak aby grały to samo - fajny efekt surroundu powstaje :)
zajebiście coś to przesterowuje. Nie da się coś z tym zrobić? :)
Plajer Świętego nie daje stabilnego rastra (z tego co widać wizualnie) dla odważanego zaka, co deformuje pewne rzeczy np. ADSR (co słychać). Daje to podobny efekt jak odpalenie na C64 zaka multispeed i wywoływanie skoków do prodcedury playera jedne pod drugimi. Fe.
Drugie, w sumie są kody resida-pf (rewelacyjny emul filtra zrobiony przez Alankila i paru innych) na podstawie reverse-engineeringu ze zdięć chipów - chyba jak znalazł przy robieniu FPGA? ;) No i jest też ReSID. ;)
No tak, ale zapisy do rejestrów SIDa są może i co stały interwał (bo robi je player) - a zapisy do rejestrów POKEYa? Wszystko jest na samplach?
moment, panowie
na kible
pomyslec co odpisujecie (szczegolnie mono i booker)
przeciez gra "sid" i tylko sid - nie gra tam zaden pokey (mowie o dzwiekach z "assorted sounds")
jak dla mnie gra dziwnie, bo napewno jest wiele rzeczy do poprawki (bugi w kodzie - moim) i bez porownania z oryginalem na duzo prostrzych rzeczach niz muzyka bedzie ciezko
A bo rozmawialiśmy na IRCu o playerze Świętego dla POKEYa i się przeniosło...
W wersji vbxe 1.x jeszcze trzeba dodać rezystor 75 - 120 omów do GND od każdego z wyjść RGB, ze względu na konieczność zapewnienia prawidłowego obciążenia dla DACa (monitory mają impedancję wejściową 75 omów a wzmacniacz audio - 10k - 47k omów).
... czyli jak rozumiem równolegle pomiędzy np. L i GND, oraz R i GND.
... pytam, bo niestety jak do tej pory VBXE 1.2 gra nie najlepiej, za to w wersji 2 gra praktycznie perfekcyjnie. Zastanawiam się po prostu, czy może być to kwestia niedopasowania impedancji o którym mowa.
A bo rozmawialiśmy na IRCu o playerze Świętego dla POKEYa i się przeniosło...
Hehe no sorry, ja napisałem o playerze Świętego, a dlaczego tu to nie wiem. Sorry za zadymke :D
Looks beautiful Candle! Sounds good too...
But I hope that FM features will be there too (when not in SB V1 than in SB V2).
BTW
jak dla mnie gra dziwnie, bo napewno jest wiele rzeczy do poprawki (bugi w kodzie - moim) i bez porownania z oryginalem na duzo prostrzych rzeczach niz muzyka bedzie ciezko
Yep. Ale nie wiem po co emulowac SIDa, zrob cos co bedzie mialo lepsze mozliwosci, mniej bugów niż SID, proste ;)
Elan eAMS DSP (cheap, made in China):
http://www.emc.com.t...7&tt=cons_em_ds
Datasheet:
http://www.emc.com.t...nsumer/eAMS.pdf
Specs:
Features
MCU
* 16-bit RISC CPU architecture
* CPU clock: 20MHz @ 3.3V
* Programmable PLL
* Four CPU operation modes: fast, slow, green, sleep
* Powerful DSP Instruction Set supports multiplication, division, repeat, loop and soft interrupt instructions
* Saturation mode supported for multimedia applications
* Eight general purpose registers (GPR)
* 18 interrupt sources with 2-level priority
Memory
* 32K-word program memory
* 2K-word data RAM
* 128/256/512K-word data ROM
Peripherals
* Real Time Clock (RTC) with wake-up function
* Four 8-bit timers, two general purpose timers, two multiple-function timers
* 8-bit Watchdog Timer (WDT) with general purpose timer capability
* 24 GPIO
* Built-in regulator
Audio
* 12-bit current-steering Digital to Analog Converter (DAC)
* 10-bit resolution Pulse Width Modulation (PWM)
* Multiple flash with volume level option
* Control port output value directly by waveform (waveform control port)
* Support mark code in waveform
* Up to 16-channel melody or 12-channel melody + 4-channel speech
hi tinclu,
I'm bulding current version of souldboard with cyclone 4/cyclone 5 for more versalie design (build in dsp blocks)
Please consider use of 2xRCA output rather than 3,5 mm jack ;)
perhaps 2 separate XRL plugs then? why go pro, when we could go live?
as for video output shall we use 5 BNC connectors? really?
no way :P
DIN! We wanna DIN 5"!!!!!!!!!!!!!! ;)
Hahah. Jokin'.
.
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » SoundBoard - czyli Gravis dla Atari
Wygenerowano w 0.029 sekund, wykonano 49 zapytań