151

tylko cwaniacy zmienili format z psid na rsid i dodali tone naglowka

twojego nie moglem znalesc, dzieki za odgrzebanie

przechodze na tumiwisizm
Candle napisał/a:

yerz: swinsid to porazka - przegladalem kod do avr'a z sidem to ma niewiele wspolnego

Naprawdę? Słuchałem jakichś plików MP3 i brzmiało dobrze.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

153

sid, dzien drugi

moze cos jeszcze doklepie (np logarytmiczne opadanie volume przy decay i release)...

przechodze na tumiwisizm

154 Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2011-01-12 23:06:19)

Już wiem, skąd te pliki.
Takie zrobił nagranie:
http://www.swinkels.tvtom.pl/swinsid/fi … byjack.ogg
SwinSID w prawym kanale, a SID w lewym.
Różnice są, ale takie, żeby od razu kulkę w łeb.


Tu sam SwinSID http://www.swinkels.tvtom.pl/swinsid/de … f_note.ogg na nowszym firmware'rze.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

155 Ostatnio edytowany przez xxl (2011-01-13 09:54:40)

plajer sidow swietego grajacy na d5:

http://atari.pl/SID_Player_d5.atr

mysle, ze to wystarczy do testow?


---
nie mam jak przetestowac, nie mam dostepu do atari, patcha robilem miedzy kawa a szarlotka w pracy wiec prosze o wyrozumialosc

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

156

nie majac odniesienia ciezko powiedziec
gra, ale momentami to jakby usilowac sidem o ktorym mysli ze jest pokeyem emulowac sida
to normalne ze player tyle czasu zajmuje? w tych "oryginalnych" to byla srednio polowa tego

przechodze na tumiwisizm

157

nie wylaczalem emulacji sida na pokey ale to nie ma znaczenia bo player oryginalnie zapina na SIDa zapisujac do D5xx a pozniej dopiero emulator interpretuje wartosci zapisane do rejestrow SIDa na wartosci dla POKEYa, ale... ale interpretuje zawsze to samo bo zmienilem strone gdzie player sida zapisuje... innymi slowy, dopoki na stronie $0100-$011f sa zera nie bedziesz slyszal dzwieku na pokey a pasek na ekranie bedzie mniej wiecej tej samej szerokosci, ale SID ma grac...

udostepnij jakis dzwiek

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

158

assorted sounds ;)

przechodze na tumiwisizm

159

YERZMYEY/HOOY-PROGRAM napisał/a:

SwinSID w prawym kanale, a SID w lewym

Nawet fajnie że brzmią inaczej. Nie wiem czy to technicznie możliwe ale zamontował bym oba tak aby grały to samo - fajny efekt surroundu powstaje :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

160

zajebiście coś to przesterowuje. Nie da się coś z tym zrobić? :)

Kontakt: pin@usdk.pl

161 Ostatnio edytowany przez booker (2011-01-21 16:05:07)

Plajer Świętego nie daje stabilnego rastra (z tego co widać wizualnie) dla odważanego zaka, co deformuje pewne rzeczy np. ADSR (co słychać). Daje to podobny efekt jak odpalenie na C64 zaka multispeed i wywoływanie skoków do prodcedury playera jedne pod drugimi. Fe.

Drugie, w sumie są kody resida-pf (rewelacyjny emul filtra zrobiony przez Alankila i paru innych) na podstawie reverse-engineeringu ze zdięć chipów - chyba jak znalazł przy robieniu FPGA? ;) No i jest też ReSID. ;)

162

to co widac to czas dzialanie emulatora sida i nie ma tu nic do rzeczy. wczesniej wywolywany jest ORYGINALNY kod playera SID z c64 i dziala on tak samo jak na c64.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

163

No tak, ale zapisy do rejestrów SIDa są może i co stały interwał (bo robi je player) - a zapisy do rejestrów POKEYa? Wszystko jest na samplach?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

164

moment, panowie
na kible
pomyslec co odpisujecie (szczegolnie mono i booker)
przeciez gra "sid" i tylko sid - nie gra tam zaden pokey (mowie o dzwiekach z "assorted sounds")

jak dla mnie gra dziwnie, bo napewno jest wiele rzeczy do poprawki (bugi w kodzie - moim) i bez porownania z oryginalem na duzo prostrzych rzeczach niz muzyka bedzie ciezko

przechodze na tumiwisizm

165

A bo rozmawialiśmy na IRCu o playerze Świętego dla POKEYa i się przeniosło...

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

166

dzien 3ci

przechodze na tumiwisizm

167

electron napisał/a:

W wersji vbxe 1.x jeszcze trzeba dodać rezystor 75 - 120 omów do GND od każdego z wyjść RGB, ze względu na konieczność zapewnienia prawidłowego obciążenia dla DACa (monitory mają impedancję wejściową 75 omów a wzmacniacz audio - 10k - 47k omów).

... czyli jak rozumiem równolegle pomiędzy np. L i GND, oraz R i GND.

... pytam, bo niestety jak do tej pory VBXE 1.2 gra nie najlepiej, za to w wersji 2 gra praktycznie perfekcyjnie. Zastanawiam się po prostu, czy może być to kwestia niedopasowania impedancji o którym mowa.

Kontakt: pin@usdk.pl

168

mono napisał/a:

A bo rozmawialiśmy na IRCu o playerze Świętego dla POKEYa i się przeniosło...

Hehe no sorry, ja napisałem o playerze Świętego, a dlaczego tu to nie wiem. Sorry za zadymke :D

169

http://spiflash.org/proto/soundboard.jpg
Looks beautiful Candle! Sounds good too...
But I hope that FM features will be there too (when not in SB V1 than in SB V2).
BTW

^Elanek
7x130XE + 3xAtari Falcon030 + 1xTT03 + 2xST-ATX

170 Ostatnio edytowany przez booker (2011-03-22 16:45:39)

Candle napisał/a:

jak dla mnie gra dziwnie, bo napewno jest wiele rzeczy do poprawki (bugi w kodzie - moim) i bez porownania z oryginalem na duzo prostrzych rzeczach niz muzyka bedzie ciezko

Yep. Ale nie wiem po co emulowac SIDa, zrob cos co bedzie mialo lepsze mozliwosci, mniej bugów niż SID, proste ;)

171

Elan eAMS DSP (cheap, made in China):

http://www.emc.com.t...7&tt=cons_em_ds

Datasheet:
http://www.emc.com.t...nsumer/eAMS.pdf

Specs:
Features
MCU
* 16-bit RISC CPU architecture
* CPU clock: 20MHz @ 3.3V
* Programmable PLL
* Four CPU operation modes: fast, slow, green, sleep
* Powerful DSP Instruction Set supports multiplication, division, repeat, loop and soft interrupt instructions
* Saturation mode supported for multimedia applications
* Eight general purpose registers (GPR)
* 18 interrupt sources with 2-level priority

Memory
* 32K-word program memory
* 2K-word data RAM
* 128/256/512K-word data ROM

Peripherals
* Real Time Clock (RTC) with wake-up function
* Four 8-bit timers, two general purpose timers, two multiple-function timers
* 8-bit Watchdog Timer (WDT) with general purpose timer capability
* 24 GPIO
* Built-in regulator

Audio
* 12-bit current-steering Digital to Analog Converter (DAC)
* 10-bit resolution Pulse Width Modulation (PWM)
* Multiple flash with volume level option
* Control port output value directly by waveform (waveform control port)
* Support mark code in waveform
* Up to 16-channel melody or 12-channel melody + 4-channel speech

^Elanek
7x130XE + 3xAtari Falcon030 + 1xTT03 + 2xST-ATX

172

hi tinclu,

I'm bulding current version of souldboard with cyclone 4/cyclone 5 for more versalie design (build in dsp blocks)

przechodze na tumiwisizm

173

Please consider use of 2xRCA output rather than 3,5 mm jack ;)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

174

perhaps 2 separate XRL plugs then? why go pro, when we could go live?

as for video output shall we use 5 BNC connectors? really?

no way :P

przechodze na tumiwisizm

DIN! We wanna DIN 5"!!!!!!!!!!!!!! ;)





Hahah. Jokin'.





.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.