Niestety, wyszło mi, że desired.samples = obtained.samples = 1024. Pozostałe dane także są sobie równe.
Pozostałe dane SDL_AudioSpec:
- obtained.freq = 44100,
- obtained.samples = 1024,
- obtained.format = 8,
- obtained.channels = 1,
- obtained.silence = 128,
- obtained.size = 1024.
Ale sprawdziłem dźwięk 16-bitowy (opcja wiersza poleceń -audio16) i okazało się, że dźwięk już gra prawidłowo, nic nie pyka. Niestety jest wyraźnie opóźniony, co będzie drażniło w grach. Nie mam pewności, czy można coś z tym zrobić. Ktoś już miał podobny problem w innej aplikacji portowanej na Samsunga.
Dalsze wieści z placu boju (2010-07-10...15):
- działa już klawiatura USB tak jak tego chciałem. Wymagało to dopisania paru linijek kodu w funkcji PLATFORM_keyboard() bo zmienna lastuni normalnie zawierała zawsze 0, przez co nie działały klawisze liter i cyfr.
- miałem problem z obsługą joysticka: w funkcji get_platform_PORT() było dziwne zjawisko, ale... PROBLEM ROZWIĄZANY: zmienna kbhits nie była inicjowana na czas i następowało odwołanie do zerowego adresu. Zamieniłem "if (PLATFORM_kbd_joy_0_enabled)" na "if (PLATFORM_kbd_joy_0_enabled && kbhits)" i to rozwiązało problem. Nawet udało mi się dolecieć do 3-go mostu w RiverRaid, co nie jest wynikiem satysfakcjonującym ale jak na pierwszy styk z klawiszowym joystickiem na dennej małej klawiaturze USB to i tak fajnie.
- był (albo jest) problem z opuszczeniem emulatora; po zakończeniu telewizor się restartuje; zasadniczo udało mi się przezwyciężyć problem poprzez usunięcie komend exit(0) i zakończenie głównej pętli, po której wywoływana jest dopiero funkcja Atari800_Exit(). Jest jeszcze problem z crash menu ale to mało ważne.
- jest jeszcze to wspomniane opóźnienie dźwięku, ale to zostawiam na później.
W TĘ SOBOTĘ postaram się wypuścić release 1.
No i zrobione - pierwsze wydanie gotowe:
http://sourceforge.net/apps/phpbb/samyg … php?id=253
DZIĘKI WSZYSTKIM, KTÓRZY POMOGLI.