jest taka gra: http://mostplays.com/play/Untangle_12_15164
moze wygladac na atari mniej wiecej tak:
w grze nie ma jeszcze kolizji...
moze ma ktos pomysl na jakis nowy tryb gry? bo opublikowanie jakiejs okraglej liczby leveli (8/16) to za malo chyba.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.1 Najnowsza wersja oprogramowania TURGEN wprowadza kilka istotnych ulepszeń.
FujiCup 2024 - głosowanie Wystartowało głosowanie w tegorocznej edycji konkursu FujiCup.
IX. Basque Tournament of Atari 2600 31 stycznia Euskal Retro Association zorganizowało IX. Baskijski Turniej Atari 2600.
Rogul 1.0f Poprawki i nowe funkcje
a8rawconv GUI Graficzny interfejs użytkownika (GUI) dla narzędzia a8rawconv
atari.area forum » Fabryka - 8bit » untangle minimal
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jest taka gra: http://mostplays.com/play/Untangle_12_15164
moze wygladac na atari mniej wiecej tak:
w grze nie ma jeszcze kolizji...
moze ma ktos pomysl na jakis nowy tryb gry? bo opublikowanie jakiejs okraglej liczby leveli (8/16) to za malo chyba.
8 poziom w 3 minuty.
Może także licznik ruchów....
Tylko, czy na Atarce nie będzie ograniczeniem rozdzielczość ekranu?
tak skomplikowana że nie czaje :-)
ale muzyka w orginale ładna :-) może skupmy się na jakimś ładnym songu zamiast na levelach :-)
... no i zamiast/lub/i/ obsługi joy'a - obsługa myszy Amiga/St. Może też opcja dla VBXE i rozdziałki typu 640x192? :)
A że tak zaofftopicuję (ale słowo)... ;) Co z Asteroids? Bo już wydawało się prawie namacalne na wyciągnięcie ręki a tu miesiące mijają... ;)
@pajero, tak, to ma byc gierka na gora 20 minut :p
rozdzielczosc nie bedzie chyba problemem poniewaz odcinki ktore sie nie przecinaja beda standardowe a odcinki przecinajace sie beda rysowane z 'kropek' - tak jak jest na filmiku
@antek, muzyka nie jest narazie problemem
asteroids... troche liczylem na wsparcie ze strony vbxe ale chyba nic z tego nie bedzie... asteroids na atari bedzie mial premiere w przyszlym roku przed premiera filmu asteroids :D
---
licznik ruchow jest bardzo dobrym pomyslem - bedzie
Się wytłumacz:
ALLEGRO pisze o swoim "PARTY" (jakie tam party, to raczej biznesowa nagonka autopromocji)
[cytat]
Czas Retro Gier
Czy wspominasz z uśmiechem chwile spędzane z joystickiem w ręku, kiedy oczekiwałeś na wgrywającą się z kasety grę na Commodore 64 lub Atari?
Na Pixel Party przywołamy te emocje i powrócimy do kultowych komputerów podczas wielkiego starcia Pixel Graczy! Do Twojej dyspozycji oddamy tradycyjne, ale jednocześnie usprawnione modele. W specjalnej Strefie Retro Gier każdy będzie mógł spróbować swych sił w niezapomnianych: Donkey Kong, River Raid, Pac Man, Bolder Dash, Robbo, Super Frog, Mortal Kombat i Lotus. Ponadto przygotowaliśmy mega hit ? Arkanoid w wersji XXL.
[/cytat]
?????????
silnik gry jest juz skonczony:
przy okazji pojawila sie mozliwosc dodania punktow, ktore mozna poruszac a nie beda brane pod uwage przy kolizjach (jest tez mozliwosc usuwania odcinkow w trakcie gry) oraz punkty, ktorych nie mozna ruszyc ale np. kolizja z nimi bedzie wymagana do ukonczenia gry.
licznik krokow tez jest juz dodany.
czyli ulozyc jakies ambitne levele uwzgledniajac te dwa rodzaje punktow dodatkowych (albo klasyka) i gra idzie w swiat ;-)
ostatecznie 3 rodzaje punktow:
1. standardowy - mozna nim poruszac
2. punkt staly, nie mozna nim ruszac
te dwa rodzaje sa zwiazane odcinkami
3. punkt kontrolny - aby zakonczyc level punkt kontrolny musi byc 'zajety' - musi byc kolizja punktu kontrolnego z dowolnym punktem 1-go rodzaju
warto zobaczyc jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=bHIxUK5-BD4
http://www.youtube.com/watch?v=djZ6bfB7qU4
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=EiS-W9aeG0s
od 2:59 do konca
umieszczam jeden level w pliku dla emulatora:
mozna obejrzec jak gra bedzie mniej wiecej wygladac i o co w niej chodzi.
jesli ktos ma jakis fajny pomysl to slucham.
jesli tlo zacznie migac oznacza ze prawidlowo level zostal rozwiazany
gdyby ktos znalazl blad w algorytmie szukania przecinajacych sie odcinkow to prosze o save z emulatora.
optymalizacja oraz dodanie obslugi tabletu i myszki (klawisze j/m/t)
dla emulatora: http://atari.pl/untangle1.a8s
nie mam ani tabletu ani myszki cmi08 ale powinno dzialac...
przydalaby sie jakas rozsadna osoba do przetestowania na prawdziwym atari
---
i poprawka:
oraz filmik:
avi: http://atari.pl/untangle1.rar
---
pierwszy wip: http://atari.pl/untangle.obx
dodane:
- jesli zlapiemy jakis punkt to wszystkie punkty polaczone z nim odcinkiem zostana zaznaczone (dla lepszej orintacji gdy bedzie wiecej punktow na ekranie)
- badanie przecinania sie odcinkow wykonywane jest nie na biezaco podczas ruchu (jak do tej pory) tylko po puszczeniu punktu (gdy bylo duzo odcinkow gra zwalniala - teraz dziala plynniej) jesli ktos ma procesor 4mhz w atari (watpie) to mozna przelaczyc sprawdzanie na biezaco...
A oto jeden z kawałków, który na pewno się w grze znajdzie. Miłego słuchania.
Hehe, doskonałe. :)
To 4, czy 8 kanałów? (W pracy jestem, to nie mam odsłuchu).
EDIT: Dely, czy można coś zrobić z tym dodawaniem postów, bo czeka 2 dni, a teraz jakby dodawał jeszcze po dwa posty (ten przerobiłem z niespodziewanej kopii poprzedniego).
Czemu tu nie ma "delete post", btw?
Zgłaszam BUG - nie ma przecinających się linii, a poziom się nie zamknął ;P
Masz gniazdka, gdzie się "kółka" powinny znaleźć - polukaj tu na jeden ze zrzutów: http://www.pouet.net/prod.php?which=56298
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » untangle minimal
Wygenerowano w 0.025 sekund, wykonano 65 zapytań