26

jellonek napisał/a:

pin: ta i jakby sie plejery miejscami zamienyly kicha by byla w synchro obrazu z dzwiekiem...

Nie rozumiem. Jak playery mogą się "same zamienić miejscami"?? :) Jaka kiszka? - taka do jedzenia? ;)- :D

sama muzyczka w "reverse" stereo a odgłosy walki rozłożone - no może lepiej L, R - bo na LR potrzebne by były dwa kanały dodatkowo :)

@ik: Czy konwersja muzaka zajmuje 3 kanały pokeya?

Kontakt: pin@usdk.pl

27

player startujacy po lewej stronie ekranu - przejdzie za pozostalych w kierunku prawej
a dzwiek jego ciosow nadal by szedl z kanalu lewego - chyba ze w zaleznosci od pozycji na ekranie by "przydzial kanalu" sie odbywal

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

28

.. mam na stereo przerobioną wersję Megablast. Przeróbka audio dała zajebiste efekty w czasie gry, postaram się to podlinkować, bo prawdopodobnie mam jedną z nielicznych kopii gry w tej właśnie wersji ;)-

Kontakt: pin@usdk.pl

29

Muzyka zajmuje wszystkie kanały pokeya. Z tymi efektami to raczej ciężko by było.

30

ale prawego czy lewego? bo zawsze ten drugi bedzie wolny ;P

przechodze na tumiwisizm

31

Jakieś wieści? :)

32 Ostatnio edytowany przez pavros (2010-11-05 10:22:10)

Chciałbym oficjalnie poinformawać o kolejnym dostępnym buildzie IK+. Tym razem zmian nie ma wiele. Niestety czas nie pozwolił na więcej.
Najnowsza wersja tym razem dostępna jest na stronie projektu w sekcji Downloads. W tej samej sekcji dostępna jest też muzyka do gry jako pliki bonusowe .sap i .xex.


Zmiany objęte przez build 0284:
1. Dodane dźwięki gongu i piłki (dla rundy z odbijaniem piłek).
2. Wprowadzona zgodność z systemem NTSC. Wymagało to zablokowania animacji (w tle) delfinów i ptaków lecących w parze jeżeli muzyka jest włączona.
3. Poprawione tempo muzyki (usunięte nieregularności istniejące w oryginalnym playerze na C64).
4. W handlerze klawiatury tymczasowo dodana obsługa klawiszy do testowania dźwięków (B, G, F).


Pełny opis klawiszy na stronie projektu.
Od ostatniej wersji doszły:
B - (tymczasowy) Uruchamia dźwięk piłki.
G - (tymczasowy) Uruchamia dźwięk gongu.
F - (tymczasowy) Zwiększa częstotliwość dźwięku gongu.
Zwracam uwagę na klawisz V w grze (od buildu 0270) - pogłaśnianie/ściszanie muzyki.


Sposób gry nadal się nie zmienił. Wciskając START przechodzimy do kolejnej rundy (o ile nie przekroczyliśmy 20000 punktów).
W trybie NTSC animacja zawodników jest wolniejsza. Wyłączenie muzyki nieco pomaga.


Bardzo prosiłbym o sprawdzenie, czy to działa na rzeczywistym komputerze NTSC, jeżeli ktoś takowy ma (Candle?).

33

wyslalem Electronowi, u siebie mam tylko 1200xl które się troche sypie

przechodze na tumiwisizm

34

No trudno. Mam już sygnał z AtariAge, że jednak są problemy w NTSC.

35

Coś tam w kuluarach wiadomo może o nowym build-dzie IK+? Kciuki niezmiennie trzymane ;)

36

Cześć.
Na razie nic nowego. Życie przyciska mocno i nie daje szans na wolny czas.